Gisteren rond 16.30wanneer kreeg ge tracking code? Zal wel weer niks zijn voor mij zoals altijd,int zak gezet door sony
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren rond 16.30wanneer kreeg ge tracking code? Zal wel weer niks zijn voor mij zoals altijd,int zak gezet door sony

Als je voorbeeld recht staand alles insteld.
Maar je wilt dan zittend gamen. Moet je dan alles terug opnieuw doen? Heb je ergens een knop om scherp te stellen?
Terwijl mijn vriendin hier al zit rond te vliegen upside down en wtf nog allemaal in No Mans Sky.... Niet eerlijk :"(Toch iet eh, password recovery en ne gsm hebben

Wanneer besteld? En via cc kunt ge sneller meevolgen, ik wist zelf niet dat ge kon betalen met PayPal? Sony ziet liever cc's dan pp denk ik... En zo gaat ge zeker niks krijgen als ge direct begint met annuleren. Je kan ook mailtje sturen toch? OngeduldigenUren in die chat zitten wachten en er niet ingeraakt,sony service dikke 0...en nu????kga hier ne chargebzck doen via paypal eh

Hebde een advertentie geopend? Een van de eerste resultaten? Normaal moet ge u inloggen met PSN eerstJa betaald met paypal...ben ik en een super goeie fake site getrapt en gescammed?
Ja eerste resultaat bij playstation directHebde een advertentie geopend? Een van de eerste resultaten? Normaal moet ge u inloggen met PSN eerst
Misschien kan dat eh paypal, ben gewoon niet zeker, maar omdat @SpeedyP niet kon betalen met PayPal vroeg ik het mij af
µ