algemene discussie | Virtual Reality

After the fall eens opstarten,mijn laatste game die ik nog niet heb gestart. Ik kan wel niks van shooters, we zullen zien.

Iemand die rez infinite nu al eens geboot ? De moeite voor de 10 euro upgrade?
Dees spel is fokking epic. Ik was mss de voorlaatste duts in de ranking van de groep van 4,maar oh boy dit is zalig, zeker als ge de manual reload doet ipv automatisch...

En khad een lichte cagoule gevonden, epic vondst. Het staat nog steeds in het voorhoofd, maar veel lichter, en ik kon het beter verdragen...

Ik zal er waarschijnlijk zo uit hebben gezien :
GettyImages-107291697c.jpg

Mor soit, dees spel was za-lig, killing some zombies in teamverband...

En op t einde was ik precies tegen mijne zetel aan t vechten, was helemaal omgedraaid :ROFLMAO:

Dat teleporten om te bewegen was wat wennen (je kan dat ook uitzetten) , enkel zit je soms eens vast, maar voor de rest wel snel daarmee

@Joeri, kan je een draadje aanmaken als dat er nog niet is? Dees gaat wel een hit worden denk ik

Laatst bewerkt:
22/02 besteld, vandaag aangekomen.

Op geen enkel moment trackinggegevens ontvangen.

UPS stond hier gewoon plots voor de deur.

It's gonna be a good weekend :p.
ja lap nu heb ik nog meer stress,ook geen update op ps direct gekregen ofwa ?

wat als mijne vr2 verloren is gegaan how the fuck kan ik dat bewijzen zodat ik geen 600 euro armer ben? ik heb overal zitten kijken en ik ben echt de enige die na al die dagen niks heeft gekregen

MV5BOTY2NDY4OGUtYWE0Ni00NWZiLWI3NDktYmE2YWM3Njc3YmRkXkEyXkFqcGdeQXVyMTIxOTU1MjQ3._V1_.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk wat kunnen testen en toch wel een serieuze vooruitgang tov de psvr1. Zeker de tracking met de nieuwe controllers is echt een verademing ivm de move controller.

Bij het oplaadstation had ik het wel beter gevonden als de magneten iets sterker waren geweest. Nu is het niet altijd duidelijk of ze goed verbonden zijn. Een led op de stand zelf had ook wel ideaal geweest. Nu moet ik echt kijken of ze wel aan het opladen zijn. Als ze verbonden zijn liggen ze er ook niet heel stevig op ofz. Sterkere magneten hadden het alleszins veel makkelijker gemaakt maar goed dat is mss beetje muggenziften.

ja lap nu heb ik nog meer stress,ook geen update op ps direct gekregen ofwa ?

wat als mijne vr2 verloren is gegaan how the fuck kan ik dat bewijzen zodat ik geen 600 euro armer ben? ik heb overal zitten kijken en ik ben echt de enige die na al die dagen niks heeft gekregen

MV5BOTY2NDY4OGUtYWE0Ni00NWZiLWI3NDktYmE2YWM3Njc3YmRkXkEyXkFqcGdeQXVyMTIxOTU1MjQ3._V1_.jpg

Geen update ... Niks ...

Dacht dat ik express levering voor niks betaald had. Zelfs nu zegt de status 'zending voorbereiden' ...

Vreemd wel.

In 2015 zag ik een VR filmpje van iemand die met een Rift in een F1 reed op Spa (Project Cars). Toen dacht ik wow dat moet ik ooit hebben. 8 jaar later is het eindelijk zover, ik kan beginnen oefenen 😍 ziet er mega goed uit (Automobilista 2 op de Quest 2).

Laatst bewerkt:
Geen update ... Niks ...

Dacht dat ik express levering voor niks betaald had. Zelfs nu zegt de status 'zending voorbereiden' ...

Vreemd wel.
:( straks is er hier ene gaan lopen met mijn vr..maar moest ik hetzelfde hebben zoals bij u en niks van tracking gekregen hebben is dit toch 100% de fout van sony en moeten ze mijn geld terug geven of een nieuwe opsturen ?

via facebook twitter al berichten gestuurd en maandag bellen naar 02 588 42 40...ik weet niet wat ik nog meer kan doen om in contact te komen met die dutsen

Laatst bewerkt:
:( straks is er hier ene gaan lopen met mijn vr..maar moest ik hetzelfde hebben zoals bij u en niks van tracking gekregen hebben is dit toch 100% de fout van sony en moeten ze mijn geld terug geven of een nieuwe opsturen ?

via facebook twitter al berichten gestuurd en maandag bellen naar 02 588 42 40...ik weet niet wat ik nog meer kan doen om in contact te komen met die dutsen

Ik denk dat je maandag zeker een update zal krijgen ivm je order. De site loopt soms wel achter heb ik al gelezen.
Iemand op reddit had dit gevonden en toch zo zijn track & trace gevonden. Misschien werkt dit ook voor jou ?

Volg even deze stappen. “ van reddit “ en die mensen zijn hem heel dankbaar :)
  1. go to the order details page for your headset (edit: the individual order page, not the page with the "last 6 months" dropdown)
  2. right click on the page + click "inspect element"
  3. go to the "Network" tab
  4. reload the page
  5. find and click on the row with a domain of "api.direct.playstation.com" (type will be "xhr")
  6. search (ctrl+f) for "trackingID"
You should see a line that looks like this:

"trackingID": "12345678901234",

Put the ID into a parcel tracker like https://parcelsapp.com/en/tracking and something should come up

Ik denk dat je maandag zeker een update zal krijgen ivm je order. De site loopt soms wel achter heb ik al gelezen.
Iemand op reddit had dit gevonden en toch zo zijn track & trace gevonden. Misschien werkt dit ook voor jou ?

Volg even deze stappen. “ van reddit “ en die mensen zijn hem heel dankbaar :)
  1. go to the order details page for your headset (edit: the individual order page, not the page with the "last 6 months" dropdown)
  2. right click on the page + click "inspect element"
  3. go to the "Network" tab
  4. reload the page
  5. find and click on the row with a domain of "api.direct.playstation.com" (type will be "xhr")
  6. search (ctrl+f) for "trackingID"
You should see a line that looks like this:

"trackingID": "12345678901234",

Put the ID into a parcel tracker like https://parcelsapp.com/en/tracking and something should come up
No information about your package. We've checked all relevant couriers for «België». If the country is not correct, please select the destination country below.

dus geneukt door sony ja ?

Laatst bewerkt:
Ik bestel nooit/jamais/never nog iets rechtstreeks bij first party stores. Zowel bij Nintendo als bij Playstation al zwaar genaaid geweest. Mijn Last of us firefly edition was zo beschadigd als iets toegekomen, zat ook gewoon los in een veel te grote doos.

Sony schuift alle schuld van zich af en doet geen moeite voor compensatie.

PSVR2 support op geen enkele manier PSVR1 titels, is veel te overprijsd en wordt gehyped door reviewers.
Ik wacht wel tot deze ooit tweedehands aan 100 euro staat als de PSVR3 ofzo uit is.

Ik bestel nooit/jamais/never nog iets rechtstreeks bij first party stores. Zowel bij Nintendo als bij Playstation al zwaar genaaid geweest. Mijn Last of us firefly edition was zo beschadigd als iets toegekomen, zat ook gewoon los in een veel te grote doos.

Sony schuift alle schuld van zich af en doet geen moeite voor compensatie.

PSVR2 support op geen enkele manier PSVR1 titels, is veel te overprijsd en wordt gehyped door reviewers.
Ik wacht wel tot deze ooit tweedehands aan 100 euro staat als de PSVR3 ofzo uit is.
Awel, ik ga even het tegendeel beweren. Op voorwaarde dat ze goede titels blijven releasen is dit echt al zijn geld waard imo. Is mijn eerste echte ervaring en VR headset die ik heb,en ik vind het echt de moeite... Zo blown away van 'after the fall' gisteren je wordt echt in de actie gezogen, 10 op 10 voor mij. Ik zie niet in hoe Sony dit beter had kunnen maken deze headset...

Overpriced vind ik het nu ook niet met de specs die je daarvoor krijgt...
Ze gaan het niet gratis geven he.
En gelijkaardige hardware kost meestal bijna dubbel deze prijs.

Hopelijk gaat dit andere vr fabrikanten ook verplichten om hun prijzen wat te laten zakken of afkomen met heel indrukwekkende specs.

Ik begrijp dat wel dat dat kut is als een uitgever geen upgrade voorziet, maar je kan de twee toch niet verglijken, vr1 en vr2, het ene maakt gebruik van een voorhistorische move controller én camera en het andere van technologie die de kamer zelf scant en met controllers en headset propvol nieuwe tech.

Het andere argument dat het geen PC ondersteunt is een keuze van sony, en ze hebben daar hun volste recht toe. Ze willen uiteraard hun deel van de koek, maar ook dat hun product werkt zoals het hoort en dat kan je niet garanderen met PCVR denk ik dan toch, de psvr games zijn specifiek hiervoor gemaakt. En ik vind persoonlijk de kwaliteit meer dan goed. Ok de prijszetting komt boven die van de console uit, maar als je ziet wat voor een beest een ps5 soms is vind ik 500 (release) en nu 550 (door stijgende prijzen) wel verantwoord. De nieuwste flagship phone kost meer...

Dus ik vind persoonlijk dat het niet de moeite is om deze non discussie te voeren. Sony verplicht u dan ook niet om een psvr2 aan te kopen eh, ze bieden het aan. Ik zou het zelf ambetant vinden dat je een hele reeks games niet meer kan spelen, maar het is echt appelen en peren vergelijken. Heb zelf de psvr1 niet getest, maar als alle reviewers dit al zeggen weet je wel dat ze een goede stap voorwaarts hebben gezet.

My2cents

Mja, hoe goed PSVR2 technisch ook is, ze laten wel serieus wat steken vallen op deze manier. Het momentum om van Playstation de VR thuisbasis te maken is zo ook wel een tikkeltje onbenut.

Ook wat meer bang4buck dmv intrede software om beginnende VR spelers wat wegwijs te maken had zeker zijn nut gehad.

Jammer dat er deze keer geen gratis game is die de features in de kijker zet.
Een nieuwe Playroom VR was wel tof geweest.

De reacties zijn over het algemeen goed enkel enkele die weer staan te klagen over Blur waarschijnlijk niet weten dat ze de headset moeten kalibreren was al zo met de VR1.
Spijtig dat de PSVR2 niet verkrijgbaar (momenteel) is in de 'gewone' winkels enkel via hun 'PS Direct' ... tja zal nog wa verder moeten doen met PSVR1 ... GT7 is al binnen dus nu nog dat ding vinden :biglaugh:

man man man. Hier hebben ze toch echt iets goed neer gezet ! Playstation vr 2 is gewoon dubbel en dik al zen centjes waard. En ! Nog niet zo heel duur in tegen stelling tot pcvr. Wat we nu enkel kunnen hopen is dat ze de toestroom van games blijven behouden. Niet teveel ma af en toe es een toppertje er tussen ! 😍😍😍

Ps: jongens met de headset !! Koop Moss book !!! Hoe super tof is da wel ni !!

man man man. Hier hebben ze toch echt iets goed neer gezet ! Playstation vr 2 is gewoon dubbel en dik al zen centjes waard. En ! Nog niet zo heel duur in tegen stelling tot pcvr. Wat we nu enkel kunnen hopen is dat ze de toestroom van games blijven behouden. Niet teveel ma af en toe es een toppertje er tussen ! 😍😍😍

Ps: jongens met de headset !! Koop Moss book !!! Hoe super tof is da wel ni !!
Damn it, weeral een game, duo pack, bijgekocht... ;)

Ik moet stoppen met hier mee te lezen :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan