algemene discussie | Virtual Reality

Het kriebelt bij mij nu wel.

Heb de eerste volledig aan mij laten voorbij gaan.

Maar ga eerst eens proberen om die ergens uitgebreid te testen.
Als ik bijvoorbeeld in een rollercoaster ga met VR, moet ik meestal het scherm halverwege de rit afzetten omdat ik het begin te voelen in mijn maag... 🤢

Mmm toch eens proberen of ik die van ons niet zover krijg om een psvr2 aan te schaffen.
Begint toch serieus te kriebelen nu 🙂

Het kriebelt bij mij nu wel.

Heb de eerste volledig aan mij laten voorbij gaan.

Maar ga eerst eens proberen om die ergens uitgebreid te testen.
Als ik bijvoorbeeld in een rollercoaster ga met VR, moet ik meestal het scherm halverwege de rit afzetten omdat ik het begin te voelen in mijn maag... 🤢
Ge woont hier toch niet zover van? Altijd eens welkom hoor.

Waar zetten/leggen jullie de headset als je niet aan het spelen bent? Was eens aan het rondkijken voor een stand/docking station. Maar zie niet meteen iets deftig. Amazon en consorten staan vol met die Chinese dropship bazaar. Een stand die rekening houd met die lange kabel is imo een must. Jammer dat je die niet makkelijk kan uittrekken, dan had je al meer opties. Soit, het ding is nog maar net uit. Op termijn zullen er wel betere accessoires verschijnen.

Waar zetten/leggen jullie de headset als je niet aan het spelen bent? Was eens aan het rondkijken voor een stand/docking station. Maar zie niet meteen iets deftig. Amazon en consorten staan vol met die Chinese dropship bazaar. Een stand die rekening houd met die lange kabel is imo een must. Jammer dat je die niet makkelijk kan uittrekken, dan had je al meer opties. Soit, het ding is nog maar net uit. Op termijn zullen er wel betere accessoires verschijnen.
Momenteel is het voorzien dat je de headset opbergt in de doos.

Vandaag een half uurtje Horizon Call of the Mountain gespeeld & hier wederom wat een ervaring. Ziet er prachtig uit & bestuurd soepel.

Nu nog Half Life: Alyx naar PSVR2 & dat ding vliegt als zoete broodjes over de toonbank.

Pfff had te veel verwacht. Er is precies een soort waas film grain en kreeg het precies niet scherp. Misschien omdat ik een bril draag.

Horizon vond ik maar vrij clunky. Heb ook niet zoveel ruimte.. misschien morgen me zetel wat verzetten.

Morgen nieuwe kans :D

Net even GT7 VR gespeeld met stuur en pedalen. Volledig van de sokken geblazen! Wat een game changer. De reviews waren unaniem lovend, maar dat het zo goed zou zijn... 🤯

Ik heb gewoon 6 uur in een ruk gespeeld. Hier en daar een klein beetje gekriebel in de buik als je van een helling naar beneden rijdt, maar helemaal geen motion sickness. Wel mijn ogen verstuikt wellicht o_O Tijd om ze wat rust te gunnen.

2 dagen geleden samen met iemand anders nog vlug eentje besteld en mijne maat heeft zijn tracking al en ik nog niks

• Bestellingen die zijn geplaatst vóór 13:30 CET (van maandag tot en met vrijdag), worden op dezelfde dag verzonden. Bestellingen die zijn geplaatst na 13:30 CET, worden de volgende werkdag verzonden.

:unsure:
FpuEbnCWIAAt6z2

Laatst bewerkt:
Pfff had te veel verwacht. Er is precies een soort waas film grain en kreeg het precies niet scherp. Misschien omdat ik een bril draag.

Horizon vond ik maar vrij clunky. Heb ook niet zoveel ruimte.. misschien morgen me zetel wat verzetten.

Morgen nieuwe kans :D

Beetje zoeken naar uw sweetspot en zal al veel beter zijn. Alleen nooit vergeten het blijft vr en het beeld is nooit zoals in de promo filmpjes waar echt alles haaaaar scherp is.

Gisteren ook nog zombie land gekocht 🙈🙈🙈 super arcade maar wel fun !

Het is natuurlijk leuker om GT7 te spelen met stuur en vr headset. Is het dan wel verstandig om het stuur te vervangen door gewoon een controller te gebruiken?

De ervaring zal dan wel niet hetzelfde zijn.

Veel games zijn er nog niet maar ik hoop dat bv. Far cry 6, wrc 10, dead island 2, hogwarts legacy?,..... een update krijgen voor vr.

Pfff had te veel verwacht. Er is precies een soort waas film grain en kreeg het precies niet scherp.
Die waas/grain is volgens mij normaal, heb ik ook. Je mag je daar enkel niet teveel op focussen.
Gisteren nog een paar uur RE Village gespeeld (rechtstaand). Na een tijdje toch moeten gaan zitten bij de intense gevechten wegens duizeligheid.
Maar dit spel is oooh zo knap in VR. Je waant je echt in die wereld, alles ziet er zo realistisch uit. Donkere kamers met enkel je flaslight is scary as hell. Als er vijanden voor jou staan, staan die er ook echt (als je begrijpt wat ik bedoel :crazy: ). Nu krijg je echt het gevoel van "Damn die is groot ! "
Als je voor Alcina Dimitrescu staat krijg je past echt te zien hoe groot zij eigenlijk is.
Lovin' it so far :thumb:

Terug
Bovenaan