algemene discussie | Virtual Reality

Kga eerst iets eten terwijl de controllers wat laden, is wel wat wennen zo, ik kreeg hem niet 100% hoe ik het wou, de slider is al op de max stand gezet, dus de glazen die naar binnen en buiten worden gezet. Is allemaal nog wat wennen mijn eerste keer VR

Subtitles waren, voor mij althans minder scherp dan de rest, maar again, ik denk dat ik het eerst wat beter moet afregelen.

Als je zo naar je handen kijkt is wel zotjes met die controllers. En qua beeld heb je in game volledig zicht, met aan de grenzen die vorm van de rubber, if that makes sense, dus je kijkt enigszins door een duikbril, ik kan het moeilijk omschrijven, maar echt wel goed zicht rondom.

Die scanning van de kamer is wel crazy tech, ik ben alvast geïntrigeerd. Straks ook is kayaken

Hmmm, ik las op een website dat de laadlichtjes aan de controllers uitgaan als het vol is, maar blijft gewoon constant wit licht geven, zonder pulseren. Als ik in PS menu kijk zijn ze wel vol

Net HCotM de intro gespeeld. Wel redelijk onder de indruk van de kwaliteit van het scherm. Toch enorm groot verschil met de originele PSVR. Veel minder pixelachtig. Wel enorm verschil om de intro te spelen tegenover die trailers die ze tonen, komt echt wel binnen.

Veel plezier aan diegene die vandaag kunnen beginnen!
Als iemand zijn indrukken wil geven over GT7 in VR, zou tof zijn
Ja ik heb GT7 zal waarschijnlijk morgen eens proberen. Ik laat zeker weten wat de ervaringen zijn. Vanavond eerst Resident Evil Village (denk ik :LOL:) .

Hmmzzz. Update gehad. Levering vrijdag. Man man man. Ma alle. Dan heb ik nu toch duidelijk een uitkijk punt. :(

Hmmzzz. Update gehad. Levering vrijdag. Man man man. Ma alle. Dan heb ik nu toch duidelijk een uitkijk punt. :(
Ik heb ook nog vrijdag staan maar met de ervaringen van andere verwacht ik dat we hem gewoon morgen wel hebben.

Ben al wat VR-games aan het installeren voor morgen direct wat te kunnen testen. Voor synth riders is dat gewoon de ps4 versie die je moet installeren? Bij de uitleg staat info over ps5 versie maar die kan ik precies nergens vinden.

Dan bestel je op de eerste dag en heb je hem nog niet op release...
Yes, heb hetzelfde. Nadeel dat ze enkel via hun eigen site verkochten. Via Coolblue,bol ofz heb je toch meer zekerheid dat je het 1e dag krijgt met kleine uitzonderingen. De datum waarop je besteld hebt heeft ook totaal geen invloed precies. Sommige die pas vorige week hebben besteld hebben hem al in huis.

Binnen een uurtje thuis en kan hem dan unboxen. M'n lief had al voorgesteld om de controllers op te laden en horizon via de voucher al te downloaden maar wou toch zelf als eerste de doos openmaken haha :help::crazy:

Terug
Bovenaan