Is pas voor april. Heb dit gisteren gepost op de frontpage.Even een rechtzetting, creed is te preorderen
Ik wou die net aanschaffen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is pas voor april. Heb dit gisteren gepost op de frontpage.Even een rechtzetting, creed is te preorderen
Ik wou die net aanschaffen![]()

Die delivery date melding staat er bij mij ook nog steeds terwijl hij onderweg is met de UPS bezorger. Dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik denk dat die enkel correct geupdate zal worden als het met UPS zelf is dat ze bezorgen maar nu is het een externe bezorgdienst, allesinds bij mij toch.15 november besteld en hij staat nog steeds op "Label Created" The delivery date will be provided as soon as possible....![]()
En hoe weet je dan dat hij onderweg is. Hier ook geen updates. “ zelfde verhaal als met de pro controller “ hhmmzz. Hoop toch nog op een goeie afloop.Die delivery date melding staat er bij mij ook nog steeds terwijl hij onderweg is met de UPS bezorger. Dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik denk dat die enkel correct geupdate zal worden als het met UPS zelf is dat ze bezorgen maar nu is het een externe bezorgdienst, allesinds bij mij toch.
Mijn tracking van UPS zegt dat hij 'Out for delivery' is. Heb nu wel net een tijdsaanduiding gekregen tussen 12u - 14u.En hoe weet je dan dat hij onderweg is. Hier ook geen updates. “ zelfde verhaal als met de pro controller “ hhmmzz. Hoop toch nog op een goeie afloop.
Nog niet op gelet. Gij @Karel-Jan ?Redelijk wat mensen merken mura effect op in donkere scènes.
Stoort je dat ook? @Joeri
Vooral.mensen op neogaf zeggen dit
Heb nu juist een nieuwe update met herkomstscan vanuit Eindhoven. Dus als je deze morgen nog ‘label created’ had zal hij vandaag niet aankomen. Hopelijk morgen dan. Had vandaag gehoopt vermits ik vandaag vrij heb, morgen en vrijdag zal ik er niet veel tijd voor hebben maar het is nu maar zo.En hoe weet je dan dat hij onderweg is. Hier ook geen updates. “ zelfde verhaal als met de pro controller “ hhmmzz. Hoop toch nog op een goeie afloop.
Wel Sony heeft wel meegegeven dat de levertermijn tussen 22 en 28 zou plaatsvinden. Dus ze hebben nog niets verkeerd gedaan imo.Heb nu juist een nieuwe update met herkomstscan vanuit Eindhoven. Dus als je deze morgen nog ‘label created’ had zal hij vandaag niet aankomen. Hopelijk morgen dan. Had vandaag gehoopt vermits ik vandaag vrij heb, morgen en vrijdag zal ik er niet veel tijd voor hebben maar het is nu maar zo.
Wel geen reclame voor Sony dat de eerste keer dat ze via hun eigen site met pre-orders werken een heel deel pas hun order paar dagen later krijgen.