algemene discussie | Virtual Reality

Staan nu ook demo’s in de store ! Voor de mensen. Via de app zie je proefversie staan. Op ps5 zelf geen idee. Niet thuis momenteel.

Star wars ga ik zeker de demo testen ! Zou deze wel willen spelen.

Ook hier out for delivery, staat wel geen uur bij. Ik heb geen eten in huis, maar weiger naar de winkel te gaan. Overleven op Ben & Jerry is zo slecht nog niet.

Ups aan de deur!!
PXL_20230222_102335609.jpg

Is wel een kleine smalle doos vind ik

15 november besteld en hij staat nog steeds op "Label Created" The delivery date will be provided as soon as possible.... :headshake:
Die delivery date melding staat er bij mij ook nog steeds terwijl hij onderweg is met de UPS bezorger. Dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik denk dat die enkel correct geupdate zal worden als het met UPS zelf is dat ze bezorgen maar nu is het een externe bezorgdienst, allesinds bij mij toch.

Die delivery date melding staat er bij mij ook nog steeds terwijl hij onderweg is met de UPS bezorger. Dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik denk dat die enkel correct geupdate zal worden als het met UPS zelf is dat ze bezorgen maar nu is het een externe bezorgdienst, allesinds bij mij toch.
En hoe weet je dan dat hij onderweg is. Hier ook geen updates. “ zelfde verhaal als met de pro controller “ hhmmzz. Hoop toch nog op een goeie afloop.

Is dezelfde kabel waarmee je je ds5 update, en heb een verdeler met 5 poorten vanvoor aan de ps5. Dus was een laaddock nodig? Soit al is het maar voor het gemak, die is wel nog onderweg

En hoe weet je dan dat hij onderweg is. Hier ook geen updates. “ zelfde verhaal als met de pro controller “ hhmmzz. Hoop toch nog op een goeie afloop.
Heb nu juist een nieuwe update met herkomstscan vanuit Eindhoven. Dus als je deze morgen nog ‘label created’ had zal hij vandaag niet aankomen. Hopelijk morgen dan. Had vandaag gehoopt vermits ik vandaag vrij heb, morgen en vrijdag zal ik er niet veel tijd voor hebben maar het is nu maar zo.

Wel geen reclame voor Sony dat de eerste keer dat ze via hun eigen site met pre-orders werken een heel deel pas hun order paar dagen later krijgen.

Heb nu juist een nieuwe update met herkomstscan vanuit Eindhoven. Dus als je deze morgen nog ‘label created’ had zal hij vandaag niet aankomen. Hopelijk morgen dan. Had vandaag gehoopt vermits ik vandaag vrij heb, morgen en vrijdag zal ik er niet veel tijd voor hebben maar het is nu maar zo.

Wel geen reclame voor Sony dat de eerste keer dat ze via hun eigen site met pre-orders werken een heel deel pas hun order paar dagen later krijgen.
Wel Sony heeft wel meegegeven dat de levertermijn tussen 22 en 28 zou plaatsvinden. Dus ze hebben nog niets verkeerd gedaan imo.
Blijft wel vervelend, zeker door de hype. But it is what it is.

Terug
Bovenaan