Voorlopig ook niet opgemerkt.Nog niet op gelet. Gij @Karel-Jan ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig ook niet opgemerkt.Nog niet op gelet. Gij @Karel-Jan ?
Staat gewoon in de store dacht ik. Upgrade kost 10 euro als ik het mij goed herinnerIs er al nieuws over tetris upgrade?
De volle 40 jaStaat gewoon in de store dacht ik. Upgrade kost 10 euro als ik het mij goed herinner
In de manual van de PSVR2 staat ook dat inderdaad de lichtjes uitgaan als die vol is.Hmmm, ik las op een website dat de laadlichtjes aan de controllers uitgaan als het vol is, maar blijft gewoon constant wit licht geven, zonder pulseren. Als ik in PS menu kijk zijn ze wel vol
Ja ik heb GT7 zal waarschijnlijk morgen eens proberen. Ik laat zeker weten wat de ervaringen zijn. Vanavond eerst Resident Evil Village (denk ikVeel plezier aan diegene die vandaag kunnen beginnen!
Als iemand zijn indrukken wil geven over GT7 in VR, zou tof zijn
) .Ik heb ook nog vrijdag staan maar met de ervaringen van andere verwacht ik dat we hem gewoon morgen wel hebben.Hmmzzz. Update gehad. Levering vrijdag. Man man man. Ma alle. Dan heb ik nu toch duidelijk een uitkijk punt.![]()
Yes, heb hetzelfde. Nadeel dat ze enkel via hun eigen site verkochten. Via Coolblue,bol ofz heb je toch meer zekerheid dat je het 1e dag krijgt met kleine uitzonderingen. De datum waarop je besteld hebt heeft ook totaal geen invloed precies. Sommige die pas vorige week hebben besteld hebben hem al in huis.Dan bestel je op de eerste dag en heb je hem nog niet op release...
Same here... Vrijdag staat er nu bij UPS tussen 11u-15u.Dan bestel je op de eerste dag en heb je hem nog niet op release...