Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Allee tegenstander gevonden, binnen 4 weken is het zover om de ring in te stappen.
Een beetje kort dag, maar op zich zit mijn conditie wel goed. Ik hield er de voorbije weken rekening mee, dus 3-4 thai boks trainingen in de week en 2 rustigere loopkes aan +/- 130 slagen per minuut en dan nog mijn 4 gym sessies.

Zal nu kwestie zijn nog wat extra sparren er in te steken, spurtjes met recuperatie.

Kijk er naar uit en heb schrik tegelijk :unsure:
 
Allee tegenstander gevonden, binnen 4 weken is het zover om de ring in te stappen.
Een beetje kort dag, maar op zich zit mijn conditie wel goed. Ik hield er de voorbije weken rekening mee, dus 3-4 thai boks trainingen in de week en 2 rustigere loopkes aan +/- 130 slagen per minuut en dan nog mijn 4 gym sessies.

Zal nu kwestie zijn nog wat extra sparren er in te steken, spurtjes met recuperatie.

Kijk er naar uit en heb schrik tegelijk :unsure:
Waw! 't Is uw eerste keer zeker? Spannend zeg. Ik word er excited van in uw plaats.

Toevallig niet in Waregem? Ons jaarlijks gala gaat daar door binnen een week of 3-4.
 
Waw! 't Is uw eerste keer zeker? Spannend zeg. Ik word er excited van in uw plaats.

Toevallig niet in Waregem? Ons jaarlijks gala gaat daar door binnen een week of 3-4.
Yes, eerste keer.
Ben nu 6-7 jaar bezig dus ja 't werd es tijd om 't es te proberen.
Gaat in Dilsen zijn 😬

Laatste weken 2 keer in de week op hartslag gelopen.
Gisteren nog es buiten 7km aan 4:40 das net onder mn snelste tempo van 3 jaar terug.
Dus dat zit wel redelijk. Zullen de intervals en lange sparringsessies zijn waar de nadruk op zal moeten liggen nu.
 
Yes, eerste keer.
Ben nu 6-7 jaar bezig dus ja 't werd es tijd om 't es te proberen.
Gaat in Dilsen zijn 😬

Laatste weken 2 keer in de week op hartslag gelopen.
Gisteren nog es buiten 7km aan 4:40 das net onder mn snelste tempo van 3 jaar terug.
Dus dat zit wel redelijk. Zullen de intervals en lange sparringsessies zijn waar de nadruk op zal moeten liggen nu.
Alvast heel veel succes!
 
Usyk Aj
Usyk was zoals verwacht weer fenomenaal. Veels te proper en terughoudend gevochten van AJ. Ik zal er van verschieten moest hij hier boven kunnen groeien en de eventuele rematch winnen zonder vuil te boksen wat toch een must lijkt tov de technisch sterkere Usyk.
Hoog tijd voor een andere trainer/team rond AJ, hadden echt niets van back up plan.

DAZN is overigens maar 2euro de maand btw, elke maand toch al propere wedstrijden gezien.
 
Speciaal genen die Diaz mannen.
Die zien er niet echt sportief uit, en Nick gisteren al helemaal niet, maar wat een conditie.
Ze doen regelmatig mee aan thriatlons. Staat nog een mooi filmpje op YouTube waar hij een klein halfuurtje denk ik zich bezighoud met de boksbal.
 
Ik vermoed dat Vince Mcmahon vergevorderde dementie heeft. (Hij neemt nog altijd de eindbeslissingen)
Een TOP (fake) match tussen Finn 'The demon' Balor en Roman Reigns verprutsen door zijn idioot einde.

Finn is een lichtgewicht (Hij weegt nog géén 90kg) en hij verliest de match in WWE, omdat het volledig touw van de worstelring breekt onder zijn gewicht. :rofl: (Terwijl Roman volledig KO lag op de worstelvloer)

Wie verzint zoiets ???

Ik hoop dat ze dit straks fixen door wanneer Brock gaat vechten tegen Roman, Finn te laten 'interferen' in de ring en Roman zo de titel te kosten.
 
Speciaal genen die Diaz mannen.
Die zien er niet echt sportief uit, en Nick gisteren al helemaal niet, maar wat een conditie.
Die hun houding en techniek is soms ook zo bizar. Precies of die slaan zomaar wat in het rond.
Niets is minder waar natuurlijk, 't is zot wat die mannen raken.
 
't Is aan het inkorten hé voor u. Zie je het zitten?

Nog een dikke 2 weken.
Ik ben wel klaar denk ik. Conditie zat sowieso al goed maar heb dat extra tandje kunnen bijsteken nu.
Gewicht is in orde, sparren gaat goed.

En vorige week 6 rondjes op de pads gevolgd door 8 rondjes sparren met telkens ne nieuwe en frisse partner. Dat heb ik overleefd 😅

Als ik moest neergaan ofzo door ne goeie slag kan ik er mee leven. Heb mij tot nu toe maximaal gegeven.
Zou liever winnen natuurlijk maar ik ga mezelf niet kunnen verwijten dat ik alles gedaan heb straks en dat is al een overwinning op zich want het is zwaar.
 
Overeem heeft zich geblesseerd teruggetrokken. T'was te verwachten maar wel een doodzonde. Vermoedelijk zal Verhoeven nu uitkomen tegen Antonio Plazibat of Ben Saddik.

Deze laatste heeft uitgelegd waarom hij al 2+ jaar niet meer in de ring stond. Eerst was er Covid, daarna zat hij enkele weken in de cel omwille van de zaak Sky. Hij had daarna last van een ernstige rugblessure en hij kreeg opnieuw kanker waarvoor hij (opnieuw) behandeld geweest is. Tussendoor had hij ook nog een depressie ..
 
Terug
Bovenaan