Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Het gaat je goed big man. Geniet van je pensioen!

Ik herinner nog goed de eerste match tussen Povetkin en Whyte vorig jaar. Whyte véél sterker en beter maar had Povetkin anderzijds zwaar onderschat, ging er te laks mee om en BAM 1 rake slag en KO :D (In de rematch had hij meer respekt voor Povetkin en won ie wel relatief gemakkelijk)
 
Iedereen de UFC-fights van zaterdag al gezien?

Izzy-Vettori was volledig zoals ik verwacht had. Vettori heeft het overleefd maar dat was het dan ook
Moreno was duidelijk een klasse (of versnelling) hoger dan Figuiredo
Diaz die bijna de upset had , ook al kreeg al bijna heel de fight slaag
 
Diaz jammer vond ik.
Moreno speciale stijl. Je denkt die houdt dat maar 1 ronde vol. Maar die gaat dus 5 rondes in overdrive als het moet. Verdiend gewonnen.
Izzy... Dat was niet echt een wedstrijd.
 
Ik begrijp niet waarom Diaz er niet vol ingegaan is toen Edwards rocked was. Zeker niet in die fase van de wedstrijd.

Zo grappig wanneer Adesanya zich liet vallen na de laatste ronde en deed alsof hij zo'n pijn had aan z'n benen. Serieus, ik had toch een tikkeltje meer verwacht van iemand als Vettori.
 
Bwa jammer, zou volledig onverdiend geweest zijn, Edwards heeft hem 24min lang volledig gedomineerd, that being said....eerst dacht ik, Edwards is een echte bedreiging voor Usman, nu al veel minder eerlijk gezegd. Edwards - Masvedal zou perfect zijn
 
Bwa jammer, zou volledig onverdiend geweest zijn, Edwards heeft hem 24min lang volledig gedomineerd, that being said....eerst dacht ik, Edwards is een echte bedreiging voor Usman, nu al veel minder eerlijk gezegd. Edwards - Masvedal zou perfect zijn
Waar zeg ik dat ik het jammer vond? Ik begrijp het niet zei ik.
Onverdiend zou ik het nu niet gevonden hebben. Volkov - Lewis, dat was onverdiend.

Edwards - Masvidal zou inderdaad leuk zijn. Al zie ik Masvidal winnen met een '3 piece and a soda'. :laugh:
 
Bwa jammer, zou volledig onverdiend geweest zijn, Edwards heeft hem 24min lang volledig gedomineerd, that being said....eerst dacht ik, Edwards is een echte bedreiging voor Usman, nu al veel minder eerlijk gezegd. Edwards - Masvedal zou perfect zijn
hmmm.... Als je iemand KO mept is dat toch niet onverdiend hé? Dat is uiteindelijk juist het hele doel van het spel. De andere KO meppen of laten tappen.

Ik vind nu niet dat Edwards echt verdiend gewonnen heeft.
Volgens de puntentelling ben ik het er zeker mee eens. Maar ik vind die puntentelling soms nogal dom zo ronde per ronde.

Wie op het einde het ergst mot heeft gehad is verloren :) En dan had Diaz gewonnen. Of als dat gevecht 8 ronden was, had Diaz ook wel gewonnen. Maar regels zijn regels.
 
Waar zeg ik dat ik het jammer vond? Ik begrijp het niet zei ik.
Onverdiend zou ik het nu niet gevonden hebben. Volkov - Lewis, dat was onverdiend.

Edwards - Masvidal zou inderdaad leuk zijn. Al zie ik Masvidal winnen met een '3 piece and a soda'. :laugh:
't Was op de comment boven je ;) Die 3 piece and a soda gaan nooit meer verdwijnen denk ik lol
 
hmmm.... Als je iemand KO mept is dat toch niet onverdiend hé? Dat is uiteindelijk juist het hele doel van het spel. De andere KO meppen of laten tappen.

Ik vind nu niet dat Edwards echt verdiend gewonnen heeft.
Volgens de puntentelling ben ik het er zeker mee eens. Maar ik vind die puntentelling soms nogal dom zo ronde per ronde.

Wie op het einde het ergst mot heeft gehad is verloren :) En dan had Diaz gewonnen. Of als dat gevecht 8 ronden was, had Diaz ook wel gewonnen. Maar regels zijn regels.

Onverdiend was mss het woord niet, maar 't is gelijk bij voetbal, moest de één ploeg er nie aan te pas komen en opt einde ene aanval doen en scoren zijn ze gewonnen inderdaad, vind ik dat persoonlijk verdiend? Nee totaal niet, maar ok 't is het spel idd

Diaz geeft idd gewoon nooit op, maar die kerel zijn gezicht is ondertussen is één groot stuk scar tissue, hij zou beter denken om te stoppen eerlijk gezegd, want die tactiek van "Gij moogt mij 5x kloppen en ik zal je dan ook wel 1x terug raken brengt de laatste jaren nieveel meer op
 
Ik zie hem wel graag vechten.
Gaat los door de muur. Wat een volharding, en wat een conditie.
 
't Was op de comment boven je ;) Die 3 piece and a soda gaan nooit meer verdwijnen denk ik lol
Mijn excuses. Had het niet gezien. :)

Diaz vind ik de max om bezig te zien. Die zijn kin is indrukwekkend, maar zal volgens mij zware gevolgen hebben als hij ouder wordt. 't Is nu al heel moeilijk om het te verstaan.
 
Morgen (10 juli) om 9u15?
Is dat niet live?

Dan zend Eleven het uit volgens mijne tv-gids (zijnde de orange app).


EDIT : Aangezien in Las Vegas vond ik bovenstaande wel heel vreemd... Morgen 9u15 is herhaling van McGregor Porier 2.
"The trilogy" is zondagmorgen om 4u.
 
Laatst bewerkt:
Nu we toch over Glory bezig zijn.
Stapt Ben Saddik OOIT nog eens in de ring? Hij verdient véél geld, heeft zelfs zijn contract verlengt bij Glory, maar heeft al ruim 2 jaar niet meer in de ring gestaan.

In 2019 en 2020 was het stil rond hem, wegens onderhandelingen voor een nieuw titelgevecht met Rico.
In 2021 meldt hij zich ziek af voor dat titelgevecht en wordt dat titelgevecht gewoon geannuleerd (vreemd?)
In maart 2021 wordt hij opgepakt ivm de zaak rond Sky (In April kwam ie vrij)
Sindsdien is het wéér akelig stil rond hem.

Hij krijgt elk jaar véél geld van Glory om ... wat te doen? Om te niksen?
 
Die McGregor zijn uitspraken voor en na de match...... Wat een gigantisch arm schaap.


Leukste gevecht was Sean. Die gast met dat groen haar. Wat ne kerel. Zonde van de stoppage. Hij verdiende dat een decision was (uiteraard dik voor Sean dan).
 
Terug
Bovenaan