Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

kay-gell

Well-known member
Crowdfunder FE
Denk niet dat deze er al is op BG?

Anyway, leuke evolutie gaande in MMA. Calf kicks zijn al een tijdje aan 't doorkomen. McGregor is KO gegaan onder andere door enkele goed voorbereide calf kicks.
Interessante video van BJJ.


Dit weekend Overeem ook terug van de partij. Ben benieuwd!

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ze niet beter stoppen ipv zich nog belachelijk te maken op amateurniveau?
En ja gisteren was de jury corrupt, maar dan nog .. ze is te goed om zich nog zo belachelijk te laten maken.
En ze mag toch NIET mee naar de OS. Dus wat heeft ze nog te bewijzen behalve dat ze het talent heeft, om 'Comedian' te worden. :sarcastic:

Ging ze géén kindjes kopen met haar partner (en trainer)? Tijd om moeder te worden en op pensioen te gaan want als ze daar nog mee wacht is ze ook daarvoor straks te oud.
 
Eindelijk een akkoord tussen Joshua en Fury ! Nog mensen hier die er naar uitkijken? :D Hoop alvast dat Fury zijn dedicatie van de laatste jaren nog kan opbrengen voor dit gevecht.
 
Ik kijk wel vrij vaak ja.
Zeker de echte UFC events (die met een nummerke dan bedoel ik ipv fight night enzo).

Maar ik denk dat je dit best in de vechtsport thread bespreekt.
 
Nice, redelijk grote UFC freak hier. Ook een grote Dan Hardy fan


Die kerel zijn analyses kan ik uren naar kijken
 
Als ik zag hoeveel beter Holland staand was, vrees ik voor Vettori tegen Izzy en Till.

+1 voor Hardy zijn analyses
 
Eindelijk een akkoord tussen Joshua en Fury ! Nog mensen hier die er naar uitkijken? :D Hoop alvast dat Fury zijn dedicatie van de laatste jaren nog kan opbrengen voor dit gevecht.
Als Fury zo veel ervoor zou doen als Joshua dan slaat hij Joshua tot moes. Maar ja, géén idee of hij het kan opbrengen voor deze match ... Fury is een buitenbeentje ;)
 
Als ik zag hoeveel beter Holland staand was, vrees ik voor Vettori tegen Izzy en Till.

+1 voor Hardy zijn analyses

Tegen Till dat wordt oorlog, tegen Adesanya zie ik hem verliezen, of hij moet op zijn Blachowitz hem eerst moe maken en dan op de grond krijgen. Wel een paar zalige matchups de komende weken
 
Jep, heel mooie fight van hem. Ben nochthans ook fan van Gastelum maar hij werd duidelijk overklast.
 
Akkoord, Gastelum is echt een beest, dat die keihard was wist ik al, maar niet dat die na 5 ronden nog steeds naar voor zou gaan, knap. Whittaker idd een klasse hoger
 
Toch wel drie zotte title fights gezien! Het was lang geleden dat ik nog zo'n OOOOOW momenten heb gehad. En dan nog twee keer na elkaar ☠️
 
Idd, fuck zeg, toch ne keer of 4 gezegd....WTF is dit allemaal, wa een zotte card. Valentina idd, ik had wel gedacht dat ze ging winnen, maar zo dominant :/ Nee nooit
Usman...mja wa moet ge erover zeggen, weinig aan te doen vrees ik, alhoewel ik Masvedal echt wel sterk vond in de eerste ronde, maar ok als zo een monster ook nog eens met Trevor traint en zo een striker wordt, weinig aan te doen vrees ik
 
Misschien moet Masvidal zich ook wat meer focussen tijdens de match.
Ipv tegen Usman te zeggen dat hij harder moet kloppen... Of wat hij ook zei. Vijf seconden later was het compleet gedaan.


Match van Weili vs Namanujes was wat jammer. Valt niet veel over te zeggen. Eén perfecte trap en gedaan.
 
True, dit had niemand zien aankomen, en hij al zeker niet. Die kerel heeft zo veel zelfvertrouwen in zijn standing game, dat hij denkt dat niemand hem kan raken, alé nee, wel raken maar niet zeer doen. Usman ging nie akkoord

Weili vond ik echt enorm spijtig voor haar, want ik had wel een beetje een Weili-Joanna type brawl verwacht hier
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan