Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Denk pijnlijke avond voor edwards...we shall see..

* edit
Close fight so far...koffiedik kijken na r3

*edit 2

Bah foei
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Edwards eerlijk gewonnen in mijn ogen. Wie had dat kunnen denken! Usman zette wel veel druk, maar Edwards kwam met de meer precieze shots en met de meeste damage. Die kniestoten dikwijls kwamen hard aan. Goed op getraind. Zeer sterk gedaan. Ook qua takedowns defense, echt wel impressive. Ik zou heel graag Edwards tegen Colby Covington zien nu. Zeker niet Khamzat, want denk niet dat die nog 170 kan halen qua gewicht. Moet hij zich eerst nog maar eens bewijzen dat hij dat kan. Of gewoon op 185 vechten.
Ik zou het wel interessant vinden als Colby zou winnen tegen Edwards. Als hij kampioen is, wil die interviews wel zien 😂.
 
Colby verdient het langs geen kanten om tegen Edwards te vechten, Dana privilege weeral in full effect. En het helpt ook niet dat ik die kerel nie kan hebben, zelfs al speelt hij een rolletje, die verdient het niet
 
Colby verdient het langs geen kanten om tegen Edwards te vechten, Dana privilege weeral in full effect. En het helpt ook niet dat ik die kerel nie kan hebben, zelfs al speelt hij een rolletje, die verdient het niet
Wie verdient het dan wel? Ik ben het ermee eens dat anderen actiever zijn, zoals Belal. Maar in mijn ogen is die niet op het niveau van Colby. En Khamzat al helemaal niet, lachen als je 9 pounds te zwaar bent, lol, volledig met Colby eens op dat vlak.
 
Waarom? Niet eens met de judges?
Leek mij vrij duidelijk dat Edwards gewonnen had.

Geen idee wie nu. Chimaev zou ik niet meertoelatrn in die gewichtsklasse.
Voor mij was een draw beter geweest.
 
Ik vond vooral de laatste ronde van Usman slecht. De hele tijd takedown pogingen die allemaal mislukken. Maar ik weet niet hoe ze dat scoren.
 
Ik vond vooral de laatste ronde van Usman slecht. De hele tijd takedown pogingen die allemaal mislukken. Maar ik weet niet hoe ze dat scoren.
Een mislukte takedown is helemaal niets. En takedown die op niet veel uitdraait betekent ook niet veel. Men kijkt naar aantal hits die binnenkomen en vooral naar damage die toegediend worden. Damage heeft eigenlijk voorrang op alles. Uiteraard, als je een worstelaar hebt die iemand neer haalt en op de grond houdt, gaat die worstelaar die ronde winnen door dominatie. Maar als je een worstelaar hebt die iemand een halve ronde onder houdt. Maar in de andere halve ronde echt een paar zware klappen moet incasseren, verliest de worstelaar die ronde sowieso, omdat hij meer damage heeft opgelopen in die ronde. Damage heeft voorrang dus. Soms zie je ook met Strikers dat iemand een ronde verliest terwijl ze meer klappen gegeven hebben. Maar dan heeft de andere waarschijnlijk de hardere slagen gegeven en meer damage toegediend. Uiteraard is er ook slechte scoring soms ook 😅.
 
Ik vond vooral de laatste ronde van Usman slecht. De hele tijd takedown pogingen die allemaal mislukken. Maar ik weet niet hoe ze dat scoren.
Die was gewoon een pak minder dan vooraf verwacht of gehoopt.
Nuja int verleden werd die ook vaak als boring bestempeld.
 
Wie verdient het dan wel? Ik ben het ermee eens dat anderen actiever zijn, zoals Belal. Maar in mijn ogen is die niet op het niveau van Colby. En Khamzat al helemaal niet, lachen als je 9 pounds te zwaar bent, lol, volledig met Colby eens op dat vlak.
Burns sowieso, na zn winst op Masvedal binnenkort. Belal idd, Shavkat...
 
Terug
Bovenaan