Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Yessssss, en ook vooral Burns - Masvedal!
Ik denk dat Adesanya gaat winnen deze keer, 'k heb zo een gevoel, gaat veel gegrappled worden ook denk ik
Burns by submission! En Masvedal die stopt erna
Burns wint inderdaad.

Geen idee wie gaat winnen van de main. Ik kijk er naar uit!
 
Ik durf er mijn geld niet op zetten! Denk ook dat Burns wel zal winnen, maar geen idee wat de main gaat geven.
 
Nog iemand die uitkijkt naar Perry vs. Rockhold in BKFC?
Mendez vs. Alvarez co-main. Altijd heerlijk om Mendez bezig te zien. Denk ook dat hij zal winnen.
 
Burns Masvidal was maar zo zo
Hopelijk de main wat meer entertainment.
 
Ik heb net de match bekeken.

Pereira had Adesanya in de hoek gedrumd tijdens R2, maar was dan naar mijn mening, iets te zelfzeker tijdens zijn aanval, en hij liet een gat in zijn verdediging.

Adesanya had dit goed gezien, 1 rake klap vol in het aangezicht en het was meteen game over. Het licht ging echt meteen uit bij Pereira.

Verlies en winst zit soms in een klein hoekje.

Yes dikke finish. Van zijn naschouw ben ik wel minder fan van.
Ja die show daarna was onnodig.
 
Die jonge gast heeft wellicht ook gedaan . Althans de hype zal nu wel even liggen.
Geen idee wat Dana er nu mee gaat doen.
 
Fuck, had ik nie zien aankomen, wat ne knock out 😬 doen alsof hij gekwetst was, om dan gewoon op een opening te wachten, zotjes en gedurfd tegen zo ene.
Burns zoals verwacht, maar toch een ander gevecht verwacht.
Rosas heeft heel mn combo verloot, en heel content voor Holland.
 
Fuck, had ik nie zien aankomen, wat ne knock out 😬 doen alsof hij gekwetst was, om dan gewoon op een opening te wachten, zotjes en gedurfd tegen zo ene.
Burns zoals verwacht, maar toch een ander gevecht verwacht.
Rosas heeft heel mn combo verloot, en heel content voor Holland.
Burns was zwakker en masvidal meer credit dan verwacht in die trent?
 
Pereira zal geen 2x diezelfde fout maken. Ook niet vergeten dat hij nog niet zo heel lang overgeschakeld is naar MMA. Knap van Adesanya maar zoals hier reeds gezegd is zijn show achteraf onnodig. Z'n speech die zogezegd inspirerend zou moeten zijn trok ook op niet teveel.

Veel meer verwacht van Burns. Sterke Masvidal, het doet heel raar om hem te zien gaan. Ik volg die al van toen hij backyard brawls deed van Kimbo Slice. We worden oud.
 
Jake Paul gaat in augustus boksen tegen Nate Diaz. Lijkt me toch ook geen walk in the park te gaan worden voor de Youtuber.
 
Jake Paul gaat in augustus boksen tegen Nate Diaz. Lijkt me toch ook geen walk in the park te gaan worden voor de Youtuber.
Is Jake niet los 10 kilo zwaarder dan Diaz? Plus Nate is al wel goed murw geslagen én niet getraind als echte boxer. Die gaat gewoon waanzinnig tegen het canvas gaan vrees ik want ondanks dat Paul een Youtube boxer is, hij traint nu al wel heel lang full time.

Ik vind zulke gevechten echt waardeloos als publiek. Maar goede cash grab voor Nate natuurlijk. Die loopt weg met een paar miljoen en over een paar jaar weet niemand nog dat Paul die kletsen heeft gegeven.
 
Is Jake niet los 10 kilo zwaarder dan Diaz? Plus Nate is al wel goed murw geslagen én niet getraind als echte boxer. Die gaat gewoon waanzinnig tegen het canvas gaan vrees ik want ondanks dat Paul een Youtube boxer is, hij traint nu al wel heel lang full time.

Ik vind zulke gevechten echt waardeloos als publiek. Maar goede cash grab voor Nate natuurlijk. Die loopt weg met een paar miljoen en over een paar jaar weet niemand nog dat Paul die kletsen heeft gegeven.
Ik vind dat ook clowneske bedoelingen hoor. Maar ik gun Diaz de paycheck ook wel ja.

Of ie kans maakt kan ik moeilijk inschatten; zo veel verstand heb ik er helaas niet van. Maar stond Diaz niet vooral bekend als striker? Plus Paul is toch verloren van die Fury broer? Ik las ergens dat dat een 'degelijke' bokser is maar ook zeker niet meer dan dat...
 
Beiden Diaz broers zijn gekend voor hun boxing skills, cardio ( deden triathlons in hun vrije tijd ) en hun BJJ skills die ze leerden onder Cesar Gracie.

Wrestling en KO Power waren hun minpunten. Altijd fan geweest van de broers wanneer ik het nog volgde. Maar beiden te koppig en zo niet het maximale uit hun carrière gehaald vind ik. Nate wel nog redelijk goed verdiend door die fights met Conor en zal dit nu ook wel doen met Jake Paul. Kan wel met zekerheid zeggen dat ie de fight niet gaat weggeven zoals een paar andere tegenstanders van Jake (als de geruchten waar zijn natuurlijk).
 
Terug
Bovenaan