Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Pffff wat een klucht weeral, ok ik gun Nate idd de paycheck, maar komaan zeg, ik las overlaatst ergens dat retired UFC vechters 2 keuzes hebben, of BKF of K.O geklopt worden door Jake Paul, redelijk accuraat wel.

Dat gezegd zijnde, ik hoop dat Yoel Romero champ wordt in Bellator
 
Het is vooral jammer dat vechtsport niet zo goed betaalt (over het algemeen) als bijvoorbeeld en dat sommigen dan dat soort dingen moeten/willen doen om ook dikke paychecks te halen. Die dan nog niet zijn wat de wereldvoetballers verdienen voor veel minder risicovolle ondernemingen.
Wat ook wel logisch is natuurlijk vermits de sport stukken minder populair is, maar toch jammer.
 
Ja nog een beetje gek / idioot doen -als je op je retour bent- en je kan in 1 klap alsnog, miljoenen verdienen als (ex)goeie MMA vechter.
Hoe zou je zelf zijn?

Cashen maar!
 
Hoh, ik zie dat wel graag. 't Is eens iets anders. Al twijfel ik soms sterk aan de 'echtheid'. Er is teveel geld mee gemoeid waardoor een doorgestoken kaart niet uitgesloten is.

Ik kijk dan liever BKFC, waar retired UFC vechters het een kans geven. Perry en Mendez zijn hier leuke voorbeelden van. Mendez heeft daar de vorige keer heel den boel op z'n kop gezet. Wat een kerel ook.

Zoals eerder gezegd staat Diaz net bekend om z'n boksen (en BJJ natuurlijk). Ik denk niet dat Jake er zo makkelijk vanaf komt. Nate z'n cardio en incasseringsvermogen zijn niet te onderschatten. Bokst met momenten heel technisch die de tegenstander kan verrassen, kijk maar naar de laatste kamp tegen Edwards.
 
Tegen Edwards had hij letterlijk 5 seconden een goed moment, voor de rest is hij langs alle kanten gedomineerd geweest, alé misschien ben ik wel wa biased want ik ben nooit fan geweest van de Diaz brothers. 'k Zie hem wel verliezen van Jake Paul.

Holloway dit weekend was wel wat anders om te zien, da's pas techniek :love2:
 
Ja, maar hij slaagt er wel in om op z'n voeten te blijven staan en een vechter niveau Edwards te doen wankelen op z'n poten. Had Diaz dan niet onnozel staan doen en er voluit voor gegaan, kon hij hem potentieel afmaken.

Holloway is zalig om naar te kijken.
 
Afgelopen weekend wat bare knuckle fighting aan 't kijken geweest... Toch iets te 'clownesk' naar mijn goesting. Misschien had ik pech maar de partijen die ik gezien hebben, waren eigenlijk stuk voor stuk ordinaire ramfestijnen. Veel bloed en knockdowns ja maar geef mij toch maar 'gewoon' boksen of - beter nog - UFC.

De lokale sheriff die voor de main fight in vol ornaat het volkslied van de VS kwam zingen, maakte het af.
 
Afgelopen weekend wat bare knuckle fighting aan 't kijken geweest... Toch iets te 'clownesk' naar mijn goesting. Misschien had ik pech maar de partijen die ik gezien hebben, waren eigenlijk stuk voor stuk ordinaire ramfestijnen. Veel bloed en knockdowns ja maar geef mij toch maar 'gewoon' boksen of - beter nog - UFC.

De lokale sheriff die voor de main fight in vol ornaat het volkslied van de VS kwam zingen, maakte het af.


Dan moet je Rough N' Rowdy maar es kijken :laugh:
 
Afgelopen weekend wat bare knuckle fighting aan 't kijken geweest... Toch iets te 'clownesk' naar mijn goesting. Misschien had ik pech maar de partijen die ik gezien hebben, waren eigenlijk stuk voor stuk ordinaire ramfestijnen. Veel bloed en knockdowns ja maar geef mij toch maar 'gewoon' boksen of - beter nog - UFC.

De lokale sheriff die voor de main fight in vol ornaat het volkslied van de VS kwam zingen, maakte het af.
Zoek eens de wedstrijd Mendes vs. Alvarez (Famez) op. Komende BKFC is ook Mendes tegen Alvarez, maar dit keer Eddie Alvarez welteverstaan.
 
Curtis Blaydes - Pavlovich, ben curieus
De komende weken/maanden ziet het er goe uit voor UFC fans
Burns tegen Belal gaat ook de max zijn, wat een beest toch Burns, net gevochten en al terug
 
Jake Paul vs. Nate Diaz niet zeker of het door kan gaan. Diaz heeft afgelopen weekend ene gechoked tijdens een straatgevecht. Grappige beelden wel.
KSI zou zijn plaats innemen. Dan kijk ik absoluut niet.

Komend weekend BKFC. Mike Perry vs. Luke Rockhold en Chad Mendes vs. Eddie Alvarez. Kijk hier toch serieus naar uit.
 
Jake Paul vs. Nate Diaz niet zeker of het door kan gaan. Diaz heeft afgelopen weekend ene gechoked tijdens een straatgevecht. Grappige beelden wel.
KSI zou zijn plaats innemen. Dan kijk ik absoluut niet.

Komend weekend BKFC. Mike Perry vs. Luke Rockhold en Chad Mendes vs. Eddie Alvarez. Kijk hier toch serieus naar uit.
Ging sowieso al nie kijken, dus is niks veranderd hier 😊

2 zotte BKFC gevechten idd, denk ergens dat Mike Perry het haalt, zelfs al is die kleiner, lichter etc
Ander gevecht totaal geen idee
 
Ging sowieso al nie kijken, dus is niks veranderd hier 😊

2 zotte BKFC gevechten idd, denk ergens dat Mike Perry het haalt, zelfs al is die kleiner, lichter etc
Ander gevecht totaal geen idee
Rockhold niet onderschatten. Ik hoop inderdaad wel op Perry.

Mendes wint. Sowieso zet ik in op Perry en Mendes.
 
Terug
Bovenaan