Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Belal vs Burns was gene vette , hopelijk de main card beter.
 
Jonges toch. Had Burns en Cejudo in combi genomen. Het viel me meteen op dat Burns z'n linkerarm niet meer gebruikte. Ik wist toen al dat het om zeep was. Wel knap dat hij toch nog probeert. Belal was wel top. Ik zou zot worden als ik tegen iemand sta die zo frequent van stance wisselt.

Cejudo Sterling was technisch wel heel knap. Enkel miste ik wat overtuiging bij Cejudo.

Een redelijk voorzichtige UFC was dit.
 
Nipt gewonnen tegen Bo Mi Re Shin. Ze heeft toch hard afgezien en ze ziet er een beetje afgeleefd uit.

Maar goed, nu tegen Baumgardner (alle ja hopelijk, het zou een beetje laf zijn als ze haar ontwijkt). Als je die match wint, leuk (al vrees ik van niet), maar als ze die verliest, dan denk ik dat misschien wel tijd is dat ze afscheid neemt van de sport? Want ze is ondertussen toch ook al 38 jaar.

Ik denk niet dat ze zichzelf nog verder hoeft te bewijzen.
 
Als je die match wint, leuk (al vrees ik van niet), maar als ze die verliest, dan denk ik dat misschien wel tijd is dat ze afscheid neemt van de sport? Want ze is ondertussen toch ook al 38 jaar.

Ik denk niet dat ze zichzelf nog verder hoeft te bewijzen.
Zoals ze zelf ook al aanhaalde.
 
3 afleveringen ver in 'McGregor Forever' (Netflix). Zeer genietbaar so far
Ah, 'k zal ook eens beginnen kijken. Ik vreesde wat voor een ego boost macho documentaire. Vandaar ik het links liet liggen.

Wat ik wel zal doen is kijken naar TUF. Altijd genieten. Waarschijnlijk dan in december de clash tussen McGregor en Chandler. Ik denk dat McGregor het zal moeten afgeven tegen powerhouse Chandler.
 
Ah, 'k zal ook eens beginnen kijken. Ik vreesde wat voor een ego boost macho documentaire. Vandaar ik het links liet liggen.

Wat ik wel zal doen is kijken naar TUF. Altijd genieten. Waarschijnlijk dan in december de clash tussen McGregor en Chandler. Ik denk dat McGregor het zal moeten afgeven tegen powerhouse Chandler.
Enkel via UFC pass te bekijken, vermoed ik?
 
Mja toch nie zo zeker van, alé als het uberhaupt al door gaat het gevecht.
Als Chandler wat slim is :)/) gebruikt hij z'n worstelen, rechtstaand geef ik McGregor wel kans
Hij is er te lang uit, denk ik.

Ze zijn natuurlijk niet allemaal zoals George St. Pierre die even uit retirement kwam om een fantastische performance neer te zetten tegen Bisping.
 
Terug
Bovenaan