Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Mooi Mooi

Ik ga voor Volk, Pantoja (met tegenzin, maar volgens mij wint die weer van hem) , Whittaker (altijd Whittaker) en Jalin
En uiteraard Bo Nickal
Mijn gevoel speelt teveel mee met het gokken.

Ik denk ook Pantoja, maar hoop zo hard van niet.
 
Ufc290 was goeie boel. Adesanya wel beschamend gedrag post fight.
 
Adesanya is pakken gedaald in mn achting, gedraagt zich echt als een kind.
Maar het ergste was Whittaker 😭
 
Adesanya is toch altijd al een arm schaap geweest?


Hoe Volk daar wikt toch wat dubbel gevoel bij. Eerst ne illegale kopstoot waarmee ge den andere half groggy maakt. En dan afmaken.

Wel per ongeluk maar toch.
Als die gast zegt: ik kan niet meer

Dan is die gewonnen?
 
Denk dat het dan no contest is.

Volk ging sowieso winnen.



Jammer voor Moreno en Whittaker
 
Boksen is precies 50% sport en 50% circus tegenwoordig. Desalniettemin ga ik wel kijken... Wat zeggen de kenners? Wordt dat een spannende kamp?
 
Wordt imo ook een heel saaie kamp. Ik hoef hem niet te zien.

Fury zal de afstand controleren en haymakers van Ngannou ontwijken. Als Ngannou dan watmiet begint te worden zal hij wat jabs en korte combis geven om dan op punten te winnen
 
Wat een klucht
Hier kijk ik zelfs nie naar, Ngannou gassed out in de 2de of 3rde ronde.

Dat hij anders erna ook eens in de octagon stapt met Ngannou, maar nee, zo slim is hij wel, pfff.

edit: Wel blij voor Ngannou dat hij het direct het grote geld heeft nu, denk dat Dana White goe rood zag toen hij dit hoorde.
 
Laatst bewerkt:
Wat een klucht
Hier kijk ik zelfs nie naar, Ngannou gassed out in de 2de of 3rde ronde.

Dat hij anders erna ook eens in de octagon stapt met Ngannou, maar nee, zo slim is hij wel, pfff.

edit: Wel blij voor Ngannou dat hij het direct het grote geld heeft nu, denk dat Dana White goe rood zag toen hij dit hoorde.
Naar mijn gevoel zijn het wel altijd de MMA'ers die de boksers 'uitdagen' en niet omgekeerd (wellicht in de hoop van ferm langs de kassa te passeren). Omgekeerd zou ook absurd zijn natuurlijk.
 
Een circus ja, en toch kijk ik hard uit naar Diaz vs. Paul.

De afgeschreven toppers van de UFC die hun kans wagen in BKFC (met succes meestal) vind ik toch ook plezant om te volgen.
 
Een circus ja, en toch kijk ik hard uit naar Diaz vs. Paul.

De afgeschreven toppers van de UFC die hun kans wagen in BKFC (met succes meestal) vind ik toch ook plezant om te volgen.
Ik denk dus echt dat Diaz K.O gaat :/

Bkfc vind ik zalig, de Mike Perry's en Alvarez'en van deze aarde, kunnen daar heel goe hun ding doen. (en nog goe verdienen ook blijkbaar)
 
Terug
Bovenaan