Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Heel mooie card.

ik geef het niet graag toe. Maar Jones had alles duidelijk van in het begin onder controle. Imo als die guillotine er niet geweest had hij nog steeds makkelijk kunnen winnen
 
Damn... Wel een beetje anti-climax. Jones/Ngannou had wellicht epischer geweest ja maar dat gevecht gaan we wellicht nooit zien.
 
Damn... Wel een beetje anti-climax. Jones/Ngannou had wellicht epischer geweest ja maar dat gevecht gaan we wellicht nooit zien.
De kans is klein, maar toch niet onbestaande denk ik? Jonas kan een beetje nu staan roepen om dat gevecht te laten plaats vinden.

Met de juiste mic technieken en promo's (Zo van "lafaard! je bent speciaal gaan lopen bij de UFC om mij niet te moeten tegenkomen. Sukkel! Jij bent de beste? NOT! Want je wil niet eens tegen mij vechten en ik ben de GOAT NIET jij dikke idioot! Je bent ne dikke vette loser hahaha!" :tongue:

Alle ja, als je voldoende publiek krijgt dat die match wil zien .. dat kan het he? Desnoods een contract tekenen voor 1 match. Money speaks juist? :unsure:
 
Er zijn wel meerdere fights die we nooit gekregen hebben of gaan krijgen. GSP, Khabib, Ferguson,…
 
Uiteindelijk hadden we die anti climax ook bij Connor-Aldo na 13 sec al of zo.
Wat een deceptie was dat na die build-up…
 
Hier niemand interesse in mijne bokszak? Is er ene van Shark, 170 cm met muur bevestiging.
 
Hopelijk gaat edwards-usman 3 geen sterling-yan 2 worden...
 
Jan Quaeyhaegens zijn fight bij Cage Warriors is deze avond te zien via HLN.
Zal wel weer achter een paywall zitten zeker 😑
 
Ik vrees ervoor, Usman gaat hem kapot-worstelen denk ik ,en ook proberen finishen, om een punt te maken
Hopelijk ben ik verkeerd.

Maar Gaethje - Fiziev ben ik vooral curieus naar, da gaat vonken geven
Fiziev gaat van goeie huize moeten zijn.
Gaethje is echt wel een warrior.
Hopelijk van zelfde niveau als tegen chandler
 
Terug
Bovenaan