Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Hoe zien jullie/de kenners Jon Jones - Ciryl Gane (UFC 285) eindigen? Wordt dat een spannende partij of gaat iemand daar vrij snel de bovenhand nemen? Ik volg UFC nog niet lang genoeg om zoiets in te kunnen schatten.

Goeie vraag, niemand weet hoe Jones gaat terugkomen na 3 jaar weg te zijn.
Langs de ene kant denk ik, Jones gaat hem zo snel mogelijk op de grond krijgen, als worstelaar is hij veel beter.
Langs de andere kant, Cyril loopt met dat gewicht rond, dus die gaat gewoon een pak sterker zijn, en rechtstaand is die even goed, mss zelfs beter dan Jones.

Weet ge, Jones zijn fight IQ is zo hoog, volgens mij zal hij wel een manier vinden om te winnen.

Dat gezegd zijnde, ik hoop op Cyril, en dan nog eens UFC in Parijs later dit jaar, dan probeer ik te gaan
 
Goeie vraag, niemand weet hoe Jones gaat terugkomen na 3 jaar weg te zijn.
Langs de ene kant denk ik, Jones gaat hem zo snel mogelijk op de grond krijgen, als worstelaar is hij veel beter.
Langs de andere kant, Cyril loopt met dat gewicht rond, dus die gaat gewoon een pak sterker zijn, en rechtstaand is die even goed, mss zelfs beter dan Jones.

Weet ge, Jones zijn fight IQ is zo hoog, volgens mij zal hij wel een manier vinden om te winnen.

Dat gezegd zijnde, ik hoop op Cyril, en dan nog eens UFC in Parijs later dit jaar, dan probeer ik te gaan
Ooit al een UFC event bijgewoond? Ik zou toch ook graag eens Gane.
 
Goeie vraag, er is toch nog die ene kerel, kan ff nie op zn naam komen, die mee in die podcast zit 'op zn muil', ging die ook niet bijna naar de UFC?
Oep z’n bakkes en Jan Q-Bomb Quaeyhaegens 😁
Al denk ik wel dat Cage Warriors nog iets anders is dan eerder vermelde organisatie (die ik persoonlijk niet ken)
 
Hier toch ook al getwijfeld om ufc Londen mee te pikken als een 'once in a lifetime'. Misschien als Paddy nog eens een fight in Londen heeft.

Van Jones / Gane heb ik imo geen hoge verwachtingen. Grote kans dat het een decision wordt na 5 saaie ronden. Maar ik zou het niet erg vinden moest ik er volledig naast zitten en dat Jones zwaar ko gaat
 
Hier toch ook al getwijfeld om ufc Londen mee te pikken als een 'once in a lifetime'. Misschien als Paddy nog eens een fight in Londen heeft.

Van Jones / Gane heb ik imo geen hoge verwachtingen. Grote kans dat het een decision wordt na 5 saaie ronden. Maar ik zou het niet erg vinden moest ik er volledig naast zitten en dat Jones zwaar ko gaat

Paddy? Serieus? Ik zie die zwaar verliezen volgende keer, als hij toch eens iemand ranked probeert toch
Aspinal wacht ik dan wel weer op tot die terug is, die zie ik nog zotte dingen doen in the heavyweight division
 
Best mogelijk dat hij zal verliezen, maar hij zal zeker voor sfeer zorgen.

Als ik dan eens een ufc live die, wil ik tenminste dat het een interessante card is. De eerste twee van dit jaar waren niet echt spannend te noemen
 
Oep z’n bakkes en Jan Q-Bomb Quaeyhaegens 😁
Al denk ik wel dat Cage Warriors nog iets anders is dan eerder vermelde organisatie (die ik persoonlijk niet ken)

Da wast! lol
Cage warriors is gekend ja, veel van die UFC gasten komen van daar

Ik heb ontdekt dat veel van de top 3 in Oktagon eigenlijk wat 'fin de carièrre' zijn en van Cage Warriors komen.

Dus Cage Warriors zal wel een hoger niveau hebben. Maar om van Cage Warriors dan naar UFC te gaan is toch ook een wereld van verschil.
 
Ik heb ontdekt dat veel van de top 3 in Oktagon eigenlijk wat 'fin de carièrre' zijn en van Cage Warriors komen.

Dus Cage Warriors zal wel een hoger niveau hebben. Maar om van Cage Warriors dan naar UFC te gaan is toch ook een wereld van verschil.

Blijkbaar komt Mcregor ook van daar, Dan Hardy, Bisping, Paddy...

Many MMA stars have made their names under the Cage Warriors banner, including Conor McGregor, Michael Bisping, Paddy Pimblett, Gegard Mousasi, Antônio Silva, Jeff Monson, Martin Kampmann, Dan Hardy, Joe Duffy, Cathal Pendred, Neil Seery, and Dennis Siver
 
Blijkbaar komt Mcregor ook van daar, Dan Hardy, Bisping, Paddy...

Many MMA stars have made their names under the Cage Warriors banner, including Conor McGregor, Michael Bisping, Paddy Pimblett, Gegard Mousasi, Antônio Silva, Jeff Monson, Martin Kampmann, Dan Hardy, Joe Duffy, Cathal Pendred, Neil Seery, and Dennis Siver
M.a.w. mag Keita beginnen dromen van UFC eens hij aan de top geraakt in CW.
 
Google even de wiki pagina's van volgende heren

'Jake Paul'
'Logan Paul' (Broer van :tongue: )
'Tommy Fury' (Half broer van :tongue:)
'Tyson Fury'

En check even hun inkomen ..

Ik zeg niet dat die eerste 3 geen aardig stukje kunnen vechten he. Als wij er tegen vechten gaan we waarschijnlijk wel verliezen.

Maar eigenlijk is het in eerste instantie voor het geld te doen. Als je door wat onnozel te doen en op te vallen, miljoenen binnenraapt, hoe zou je zelf zijn?

Dit doet me een beetje denken aan Connor McGregor. Dat was een top kooivechter maar toen hij op de retour was, begon hij een boksvete tegen Mayweather en maakte hij zichzelf een beetje belachelijk. Daarna is hij nog een paar keer de ring in gestapt, en was hij nog een schim van zichzelf, maar ja het bracht steeds enorm veel geld in het laatje, en geld spreekt zeker?

---

Je moet gewoon regelmatig eens naar matchen kijken op youtube van de WWE (Amerikaans worstelen). En dan begrijp je al helemaal wat ik bedoel. Hint: "Logan Paul" worstelt daar ook af en toe, dat zegt genoeg :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Tommy Fury is een professionele bokser. Mocht Jake winnen, bewijst hij hier toch iets. Onderschatten moet je hem zeker niet doen. En Conor McGregor heeft zich echt niet belachelijk gemaakt tegen Floyd. Was eigenlijk zeer impressive. Maar zijn cardio is daar gewoon niet voor gemaakt. Het was ook voorzien voor 12 rondes, niet zo'n bs exhibition als met Logan Paul waar het maar 8 rondes waren. In dat geval zou Conor zelfs zeer goed uit de wedstrijd gekomen zijn. Maar bon, na het Floyd gevecht is Conor een zeer irritante kerel geworden. Een schim van zichzelf, zowel in de kooi als buiten de kooi. Al ben ik wel benieuwd naar zijn volgende gevecht tegen Chandler uiteraard.
 
Tommy Fury is een professionele bokser. Mocht Jake winnen, bewijst hij hier toch iets. Onderschatten moet je hem zeker niet doen. En Conor McGregor heeft zich echt niet belachelijk gemaakt tegen Floyd. Was eigenlijk zeer impressive. Maar zijn cardio is daar gewoon niet voor gemaakt. Het was ook voorzien voor 12 rondes, niet zo'n bs exhibition als met Logan Paul waar het maar 8 rondes waren. In dat geval zou Conor zelfs zeer goed uit de wedstrijd gekomen zijn. Maar bon, na het Floyd gevecht is Conor een zeer irritante kerel geworden. Een schim van zichzelf, zowel in de kooi als buiten de kooi. Al ben ik wel benieuwd naar zijn volgende gevecht tegen Chandler uiteraard.
Ja zoals ik al zei he: Het is niet omdat je youtube sterren bent (Jake en Logan Paul) die hun kanalen gebruiken, om beroemd te worden, dat je daarom meteen kan besluiten dat ze niet kunnen vechten. In tegendeel, ze zien er allebei vrij scherp uit.

Noch Jake, noch Logan, noch Connor verwijt ik dan ook iets. Ze hebben groot gelijk. Je carrière is eindig, je 'ster' is eindig. Vroeg of laat stopt het en als je er veel geld aan kan verdienen, waarom niet?

Opmerking: Als Connor verliest tegen Chandler, zou ik er als ik hem was toch mee ophouden. Hij heeft nu geld genoeg, en finaal gaat dit zich ook wreken op zijn lichaam en zijn gezondheid. Geniet van je geld kerel!
 
Terug
Bovenaan