Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Persoonlijk niks tegen Adesanya, was zelfs aan het rooten voor hem deze keer.
Ik snap nu wel waarom hij zelf zei dat Hij het een beetje een vroege stoppage vond.
1. Arbiter heeft zijn match tegen Gastelum ook gedaan, en die was nog e pak erger, dus hij zou moeten weten dat hij wel wat afkan.
2. Hij struikelde door die zenuw die geraakt was, en hij wou Perreira laten slagen tot hij even stopte, en hem dan naar de grond brengen (zijn woorden)
Al ben ik wel fan van Goddard, maar 't was inderdaad iets te vroeg imo.

Nu, om positief te blijven: we hebben een mooie, potentiële trilogy in 't verschiet. Bij een rematch zie ik Adesanya wel winnen, 't is van moeten dan. Natuurlijk komt er dan nog een 3de partij.
 
Al ben ik wel fan van Goddard, maar 't was inderdaad iets te vroeg imo.

Nu, om positief te blijven: we hebben een mooie, potentiële trilogy in 't verschiet. Bij een rematch zie ik Adesanya wel winnen, 't is van moeten dan. Natuurlijk komt er dan nog een 3de partij.
Idd. Eigenlijk had hij ook gewoon moeten winnen. Ben ook fan van Goddard, bijna altijd correct.
Dit weekend Derrick Lewis! Mis ik nooit, al was het voor z'n personaliteit ;)
 
Idd. Eigenlijk had hij ook gewoon moeten winnen. Ben ook fan van Goddard, bijna altijd correct.
Dit weekend Derrick Lewis! Mis ik nooit, al was het voor z'n personaliteit ;)
Dat is nu nekeer ene die ik niet graag aan het werk zie. Veel techniek komt er niet aan te pas. Dat is in mijn ogen nen tank die af en toe zwaar uit de hoek komt. Indien die landt, is 't wel prijs, maar ik heb den indruk dat het veelal op goed geluk is.

Beetje zoals Lewis vs. Volkov, waarbij Volkov toch heel de wedstrijd boven lag. In de laatste seconden een zoveelste poging van Lewis om er eens ene tussen te gooien en 't was prijs.

Nu, hij doet het wel hé. Maar ik vind er niets aan om naar te kijken.
 
Dat is nu nekeer ene die ik niet graag aan het werk zie. Veel techniek komt er niet aan te pas. Dat is in mijn ogen nen tank die af en toe zwaar uit de hoek komt. Indien die landt, is 't wel prijs, maar ik heb den indruk dat het veelal op goed geluk is.

Beetje zoals Lewis vs. Volkov, waarbij Volkov toch heel de wedstrijd boven lag. In de laatste seconden een zoveelste poging van Lewis om er eens ene tussen te gooien en 't was prijs.

Nu, hij doet het wel hé. Maar ik vind er niets aan om naar te kijken.
Snap ik volledig, is bij mij eerder omdat die van Houston is, en Houston is de plaats waar de beste hip hop gemaakt wordt (imo) het liedje waar hij mee opkomt (Fat Pat) vind ik dan ook al de max. Veel techniek is er niet, maar hij heeft maar ene nodig, zie maar naar de match tegen Curtis Blade :/
 
Fury vs Chisora

Zoals verwacht zuiver 1 richtingsverkeer. Chisora was eerder een sparringspartner dan een echte bedreiging voor Fury die 10 rondes lang met hem speelde.

Hopelijk nu Fury vs Usyk. Dat is de match die iedereen nu wil zien.
 
Laatst bewerkt:
Iemand Holland tegen Thompson gezien? Man, da was fantastisch! een van de betere main events dit jaar, makkelijk
Tai Tuivasa gaan we over zwijgen :/
 
Ik kan, jammer genoeg, bevestigen dat het 'Charles Oliveira' effect wel degelijk iets is.

Woensdag, 3 weken post op, terug gestart met trainen. Het effect van geen omgeving te zien zorgt precies voor een hyper focus op de tegenstander waardoor er meer aandacht is voor beweging en anticiperen. Ging enorm vlot.
 
Ik wil echt Ngannou tegen Jones zien. Iedereen kan elk moment KO gaan tegenover NGannou. Maar Jones is waarschijnlijk de beste vechter ter wereld. Anyways, hopelijk komt het gevecht er.
Ik kijk ook uit naar Volkanovski tegen makhachev. No way dat dit zo easy voor Makhachev gaat zijn als tegen Oliveira!
 
Ik wil echt Ngannou tegen Jones zien. Iedereen kan elk moment KO gaan tegenover NGannou. Maar Jones is waarschijnlijk de beste vechter ter wereld. Anyways, hopelijk komt het gevecht er.
Ik kijk ook uit naar Volkanovski tegen makhachev. No way dat dit zo easy voor Makhachev gaat zijn als tegen Oliveira!
Ik wil ook Jones tegen Ngannou zien, maar ook tegen Cyril.

Volkanovski geef ik echt geen schijn van kans, spijtig genoeg. Hoe graag ik het ook zou hebben, not gonna happen.
 
Ik wil ook Jones tegen Ngannou zien, maar ook tegen Cyril.

Volkanovski geef ik echt geen schijn van kans, spijtig genoeg. Hoe graag ik het ook zou hebben, not gonna happen.
Yes!

Jones vs. Gane zie ik al meer zitten dan tegen Ngannou.

Let's go.

Voorkeur Gane hier.
 
Binnenkort ook nieuw boksspel uit. Je kan het nu al kopen op Steam in Early Access.

De beta van EA UFC 5 is ondertussen ook gestart denk ik, dus daar ga je ook wat van horen één van de komende maanden.

Kijk geen UFC meer maar gisteren heeft de legendarische Fedor zijn laatste partij afgewerkt. T'was een beetje een slachting, maar goed... Het moest een beetje marketable zijn natuurlijk.
 
Kijk geen UFC meer maar gisteren heeft de legendarische Fedor zijn laatste partij afgewerkt. T'was een beetje een slachting, maar goed... Het moest een beetje marketable zijn natuurlijk.

Heb het ook niet gezien, maar blijkbaar was het idd enorm eenzijdig, Bader voelde zich er blijkbaar beetje ongemakkelijk bij, tja
 
Terug
Bovenaan