Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Wa e klucht 🤦 ik stop met kijken denk ik.

Edit. Redelijk pissed over het feit dat Yan wéér bestolen is.
Ik heb er lang op zitten wachten, maar heel 280 sloeg eigenlijk ferm tegen.

Yan die verliest, begrijp ik niet. Bestolen is inderdaad het juiste woord. Iedereen zit te wachten op een rematch tussen den bleiter en Yan natuurlijk. Maar dat is plots ver weg.
Dillashaw vs. Sterling, wtf zeg. Sterk van Dillashaw, maar een gevecht was het verre van.

Knappe overwinning van Islam, maar ik had het veel liever andersom gezien. Zeker omdat het een thuismatch was.

Geen interviews meer gezien, heb den boel afgelegd.

Uitkijken naar 281, met als hoogtepunt (persoonlijk) Poirier vs. Chandler.

Waste of time, heel 280 godverdomme.
 
Dillashaw vs. Sterling, wtf zeg. Sterk van Dillashaw, maar een gevecht was het verre van.
Wat was er sterk aan? Natuurlijk was het geen gevecht als na 10 seconden uw schouder uit de kom is…

Ik schrok ook wel van Yan. Precies de eerste keer dat de jury geen rekening houdt met ground game?
 
Wat was er sterk aan? Natuurlijk was het geen gevecht als na 10 seconden uw schouder uit de kom is…

Ik schrok ook wel van Yan. Precies de eerste keer dat de jury geen rekening houdt met ground game?
Om tijdens uw kamp met dergelijke blessure te werken en dan de effectieve wedstrijd ook zo aan te vatten, is mentaal gewoon heel zwaar. Sterk dat hij doorzette, je moet het maar doen. Slim was het niet.

Hij en z'n team moeten er toch vertrouwen in gehad hebben om een deftig gevecht te kunnen voeren, maar dat was het allerminst. Ook niet na de eerste ronde. Vandaar.
 
Ik vond 280 eigenlijk wel goed.


Yann vs Sugar was een mooi gevecht. Had dat compleet niet verwacht. Alleen die jury dan....

Oliveira had ik gehoopt van te winnen, maar Makachev is gewoon een machine. Heeft wat de naam van nooit tegen goede te vechten, maar eigenlijk kan hij daar niks aan doen want ze durven gewoon niet.

En dat TJ daar ne hoop slaag krijgt vond ik wel leuk om zien. Geen idee waarom iemand, die net terugkomt uit een dopingzaak, dadelijk voor de titel mag vechten... Gaat er bij mij niet echt in.
 
Ik heb er lang op zitten wachten, maar heel 280 sloeg eigenlijk ferm tegen.

Yan die verliest, begrijp ik niet. Bestolen is inderdaad het juiste woord. Iedereen zit te wachten op een rematch tussen den bleiter en Yan natuurlijk. Maar dat is plots ver weg.
Dillashaw vs. Sterling, wtf zeg. Sterk van Dillashaw, maar een gevecht was het verre van.

Knappe overwinning van Islam, maar ik had het veel liever andersom gezien. Zeker omdat het een thuismatch was.

Geen interviews meer gezien, heb den boel afgelegd.

Uitkijken naar 281, met als hoogtepunt (persoonlijk) Poirier vs. Chandler.

Waste of time, heel 280 godverdomme.
Letterlijk hetzelfde hier, normaal kijk ik nog naar interviews, maar gewoon afgezet. Ik zat er echt compleet naast, zelfs Belal heeft gewonnen :/
 
Da's weer echt ne moeilijke

Denk dat Adesanya het wel echt moeilijk gaat hebben, maar uiteindelijk toch weer gaat winnen
En bij Poirier Chandler heb ik echt totaal geen idee, ik kan ze beide zien winnen

Wat denkt gij?
Adesanya wint.
Zhang wint.
Chandler wint.

Verder kijk ik ook wel uit naar Edgar en Hooker.
 
Gisteren in Namen, MMA Atomic Fight Championship.

Rustam Serbiev heeft (helaas) verloren, dus geen Welterweight titel jammer.
Zijn tegenstander ging door zijn dekking en bam .. licht uit .. KO.

Die andere Belg Oki Bolaji won wel (Na beslissing van de jury) en pakte de (Vacant) Lightweight titel in de AFC.
 
Laatst bewerkt:
Adesanya waarschijnlijk.... Niet een gevecht waar ik naar uitkijk
Weili
pfoe..... ik ga toch Chandler gokken. Leuke match denk ik.
 
Chandler - Poirier is een moeilijke ja.
Tegen Charles had Chandler in mijn ogen een glas chin. Tegen Gaethje een granieten kin.
Dat laatste zal nodig zijn tegen Poirier. Nuja als Chandler zen handjes kan laten gaan heeft Dustin ook een probleem.
Tis ne moeilijke idd.
 
Iemand Paul vs. Anderson gezien?

Geen idee waarom, maar ik kan dat niet serieus nemen. Ik heb altijd het gevoel dat dat uitgekochten boel is.

Geef mij dan maar BKFC waar een UFC star in meevecht.
 
Iemand Paul vs. Anderson gezien?

Geen idee waarom, maar ik kan dat niet serieus nemen. Ik heb altijd het gevoel dat dat uitgekochten boel is.

Geef mij dan maar BKFC waar een UFC star in meevecht.
Samenvatting, ik geloof daar ook niks van. Nu heeft hij Diaz en Canelo uitgedaagd... Canelo 🤦
 
Terug
Bovenaan