Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ik hoop zo hard op Oliveira, maar ik denk Makhachev :(
Dillashaw hoop ik ook, en Yan zet ik zelfs veel geld op ;) Volgens mij heeft O'Malley geen kans

De volgende Pay-per-views zijn echt zot hé
Oliveira, Dillashaw en Yan. Maar als ik combi weddenschappen aanga, loopt het altijd wel met iemand verkeerd.


Man man, ik heb al zo veel spijt gehad dat ik mijn play sports heb opgezegd 🙆‍♂️
Ik moet dat ook eens overwegen. Kijk altijd PPV maar dat begint serieus kostelijk te worden.
Valt alles nog te bekijken via Fightpass zoals vroeger? Dan is dat misschien nog interessanter.
 
De laatste ufc was uitzonderlijk nog eens met nl commentaar, daarvoor was het al lang geleden.

Ik was dus al in de waan dat ze van het nl commentaar afgestapt waren, maar helaas. Heb al eens een e-mailadres gezocht om te mailen dat het commentaar echt geen bijdrage is, maar niets gevonden
 
Via de OPT knop kunt ge bij orange van taal wisselen.
Op Eurosport bij FE gaat dat altijd wisselen tussen de Hollanders en de Engelsen.


Geen idee of dat op Eleven bij UFC ook gaat.... Is maar soms eens met Belgische commentaar, dan stoort het me niet zo erg.
 
Uiteraard hoor ik ook liever Rogan en DC hun commentaar en analyse, maar als het echt niet anders kan, dan laat ik Jan de Q-bomb toch wel op staan!
 
Maar idd, al veeeeel op gevloekt, laat mij gewoon Bisping of DC horen
Een drankspel met Rogan is ook fijn.

Drinken wanneer hij volgende zaken zegt:

'He's in trouble!'
'He's hurt!'
'It's over!' (wanneer de wedstrijd meestal gewoon doorgaat)
'Ooooooooh!'
'He's compromised!'
 
Even een geheel andere vraag:

Hoe onderhouden jullie het boksmateriaal? Mondstuk lijkt me vanzelfsprekend, ik was dat af in koud water met wat Dreft. Bandage in de wasmachine.
Maar wat doen jullie met de bokshandschoenen en scheenbescherming? Ik laat dat drogen en steek dat dan gewoon terug in m'n sporttas. Doe dat al jaren zo.

Maar de vervelende geur steekt me soms tegen. Mag je dat eens spoelen in water? Of bestaan er onderhoudsproducten daarvoor?

De laatste jaren koop ik enkel nog maar handschoenen en scheenbeschermers van Hayabusa. Duur, maar super content van. Iets te duur om ze in de wasmachine te steken, want ik denk niet dat dat ertegen kan.
 
Even een geheel andere vraag:

Hoe onderhouden jullie het boksmateriaal? Mondstuk lijkt me vanzelfsprekend, ik was dat af in koud water met wat Dreft. Bandage in de wasmachine.
Maar wat doen jullie met de bokshandschoenen en scheenbescherming? Ik laat dat drogen en steek dat dan gewoon terug in m'n sporttas. Doe dat al jaren zo.

Maar de vervelende geur steekt me soms tegen. Mag je dat eens spoelen in water? Of bestaan er onderhoudsproducten daarvoor?

De laatste jaren koop ik enkel nog maar handschoenen en scheenbeschermers van Hayabusa. Duur, maar super content van. Iets te duur om ze in de wasmachine te steken, want ik denk niet dat dat ertegen kan.


Daar zijn producten voor ja. Een soort spuitbus, ge hebt ook dingen die uw handschoenen openhouden als ge dat erinsteekt is een soort plastic.
Ik heb daar eigenlijk weinig last van maar laat alles gewoon echt constant verluchten.

Deze week wel gemerkt dat mijn handschoen leer aan het lossen is aan de duim. Das ne mindere want zijn handschoenen die ik in Yokkao BKK gekocht heb in Thailand en al 6-7 jaar meegaan. Ga es kijken voor ze te laten herstellen.
 
Daar zijn producten voor ja. Een soort spuitbus, ge hebt ook dingen die uw handschoenen openhouden als ge dat erinsteekt is een soort plastic.
Ik heb daar eigenlijk weinig last van maar laat alles gewoon echt constant verluchten.

Deze week wel gemerkt dat mijn handschoen leer aan het lossen is aan de duim. Das ne mindere want zijn handschoenen die ik in Yokkao BKK gekocht heb in Thailand en al 6-7 jaar meegaan. Ga es kijken voor ze te laten herstellen.
Dat verluchten is ook hoe ik het eigenlijk doe.

Zal eens kijken voor zo'n spuitbus. Die plastieken dingen om de handschoenen open te houden gebruikte ik vroeger als ik 4x per week ging trainen.

Zijn dat die witte? Ik zou die laten proper zetten en uitstallen. :woohoo:
 
Dat verluchten is ook hoe ik het eigenlijk doe.

Zal eens kijken voor zo'n spuitbus. Die plastieken dingen om de handschoenen open te houden gebruikte ik vroeger als ik 4x per week ging trainen.

Zijn dat die witte? Ik zou die laten proper zetten en uitstallen. :woohoo:

Yes idd die. Vind ze zelf beauties :love:
 
Even een geheel andere vraag:

Hoe onderhouden jullie het boksmateriaal? Mondstuk lijkt me vanzelfsprekend, ik was dat af in koud water met wat Dreft. Bandage in de wasmachine.
Maar wat doen jullie met de bokshandschoenen en scheenbescherming? Ik laat dat drogen en steek dat dan gewoon terug in m'n sporttas. Doe dat al jaren zo.

Maar de vervelende geur steekt me soms tegen. Mag je dat eens spoelen in water? Of bestaan er onderhoudsproducten daarvoor?

De laatste jaren koop ik enkel nog maar handschoenen en scheenbeschermers van Hayabusa. Duur, maar super content van. Iets te duur om ze in de wasmachine te steken, want ik denk niet dat dat ertegen kan.
Als de stank zo erg is dat je het anders toch niet meer zou gebruiken kan je het eens in de wasmachine proberen.
De scheenlappen die ik heb van "Top King" kon daar wel mee overweg. (Geen te lang programmeren, geen te hoge temperatuur en niet/laag toerental zwieren).
 
Als de stank zo erg is dat je het anders toch niet meer zou gebruiken kan je het eens in de wasmachine proberen.
De scheenlappen die ik heb van "Top King" kon daar wel mee overweg. (Geen te lang programmeren, geen te hoge temperatuur en niet/laag toerental zwieren).
Zo erg is het nu ook niet. Ik laat mijn gerief altijd voldoende verluchten.

Ik zie sommigen in de gym hun bandages netjes oprollen na de training. :unsure: Dat zijn toch zaken die na iedere training in de wasmachine vliegen hoor.
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan