Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Anderson is natuurlijk ook al 47 jaar oud en serieus versleten voor de sport. Sinds 2013 heeft hij nog amper 1x gewonnen in de MMA.
Dus je kan hem nog moeilijk een wereldtopper noemen.

Als er dan iemand van 25 jaar tegenover je staat in het boksen, wat de specialiteit is van Paul en je ziet verder ook duidelijk tijdens het gevecht dat Silva niet eens veel moeite doet, terwijl Paul vecht alsof zijn leven er vanaf hangt.

Dan ook nog een incorrecte jury beslissing (voor mij won duidelijk Anderson op punten)

Een verkochte boel aldus, maar het zal wel verkopen zeker?
 
Anderson is natuurlijk ook al 47 jaar oud en serieus versleten voor de sport. Sinds 2013 heeft hij nog amper 1x gewonnen in de MMA.
Dus je kan hem nog moeilijk een wereldtopper noemen.

Als er dan iemand van 25 jaar tegenover je staat in het boksen, wat de specialiteit is van Paul en je ziet verder ook duidelijk tijdens het gevecht dat Silva niet eens veel moeite doet, terwijl Paul vecht alsof zijn leven er vanaf hangt.

Dan ook nog een incorrecte jury beslissing (voor mij won duidelijk Anderson op punten)

Een verkochte boel aldus, maar het zal wel verkopen zeker?
De 2de en 3de ronde waren overduidelijk voor Silva, geeft de jury het aan Paul. Begreep ik niets van.
Maar Silva niet veel moeite doen? Die zette toch steeds druk en was in vele rondes duidelijk de agressor.

Ieder gevecht met Paul wordt de tegenstander plots heel nonchalant in één van de laatste rondes en eindigt het op knock out of knock down.

Fan van Cindy?
Dandois? Niet echt, neen. Hoezo?

Daar kijk ik wel naar uit dan.
 
De drie mannen/vrouwen die ik wou dat winnen gewonnen:clap:


Chandler: "Poirier can´t grapple". Koekje van eigen deeg.

Weili: gewoon te sterk. En dat mag je letterlijk lezen.

Izzy: dat vind ik nu echt eens ne triestige vechter. Toon eens waarom gij de kampioen zijt. Ipv altijd dat afwachtend gedoe. Had volgens mij gewonnen had hij doorgeduwd. Ik zou die wel eens tegen Chimaev willen zien.
 
De drie mannen/vrouwen die ik wou dat winnen gewonnen:clap:


Chandler: "Poirier can´t grapple". Koekje van eigen deeg.

Weili: gewoon te sterk. En dat mag je letterlijk lezen.

Izzy: dat vind ik nu echt eens ne triestige vechter. Toon eens waarom gij de kampioen zijt. Ipv altijd dat afwachtend gedoe. Had volgens mij gewonnen had hij doorgeduwd. Ik zou die wel eens tegen Chimaev willen zien.
Nie akkoord, ik vond Izzy eigenlijk héél goe deze keer, Perreira heeft gewoon die bovenmenselijke kracht precies, waarmee hij iedereen pijn doet imo.

Poirier Chandler vond ik zaaaaalig, een van de beste matches die ik al gezien heb.

Heel content voor Hooker ook trouwens, welverdiend.

Weili is gewoon veel te sterk en te skilled, en dan die corner nog zeggen, ze kan niet mee op de grond 😅🤦
 
Weer dat gezeur over Adesanya. Waarom zou je als champ all in gaan? Dat is hetzelfde als bij het voetbal 1-0 voor staan en in minuut 80 uw keeper meesturen bij een corner… 😅. Ja hij wacht af en bestudeerd. Usman is ook zo.
Vond hem vannacht echt nog actief eigenlijk. Op decision was hij gewonnen.
 
Izzy vs Perreira Kickboxing --> Perreira wint
Izzy vs Perreira Kickboxing --> Perreira wint
Izzy vs Perreira MMA --> Perreira wint
Tussenstand 0-3

Het is duidelijk dat Perreira toch wel zijn zwart schaap is.
 
Weer dat gezeur over Adesanya. Waarom zou je als champ all in gaan? Dat is hetzelfde als bij het voetbal 1-0 voor staan en in minuut 80 uw keeper meesturen bij een corner… 😅. Ja hij wacht af en bestudeerd. Usman is ook zo.
Vond hem vannacht echt nog actief eigenlijk. Op decision was hij gewonnen.
Omdat ge anders in R5 op uwe appel krijgt terwijl ge het al lang gedaan gemaakt had kunnen hebben :p
 
Voor Dana en de UFC is dit scenario uiteraard pure gold. Rematch gaat wild zij.
Die pets na de bel (1st) en het arrogant taunten van izzy in denk 2de of 3de had ik zoiets van..als die maar geen karma krijgt. Uiteindelijk beetje op zen plaats gezet wel.
Chandler is gewoon gefinished door de endurance experience van poirier. Al bij al goede fights.
 
Delfine Persoon vs Ikram => no contest :(
Heb veel respect voor haar doorzettingsvermogen maar hier slaat ze toch beetje haar eigen ruiten in...

Krijgt ze ne kans om te vechten tegen ne andere contender voor een title-shot, slaat ze haar tegenstander neer, wat doe ze?
Nog eens slagen uit delen terwijl tegenstander reeds om de knieen zit... gevolg no contest, twas bijna DQ!

Haar post interview vond ik wel hilarisch, echt van de "engels" met haar op. :LOL:
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Delfine Persoon vs Ikram => no contest :(
Heb veel respect voor haar doorzettingsvermogen maar hier slaat ze toch beetje haar eigen ruiten in...
Ik zag dat passeren om FB. Eerste reacties: onbegrijpelijk, zoiets gebeurt in een opwelling, hoe zou je zelf zijn?
Dat zijn dezelfde mensen die beweren dat een MMA vechter de 'tap' niet gevoeld heeft in the heat of the moment. Want hoe zou je zelf zijn in een gevecht.

Op dergelijk niveau als professional zijn zij zich net heel bewust van alles wat er gebeurt. Ook in veel situaties waarbij een leek van het scherm weg zou kijken, voelen zij zich comfortabel.


Wat UFC281 betreft, voor mij:
Lang geleden dat ik zo'n schone kamp gezien heb als Poirier Chandler. Ook precies zoals ik had verwacht. Chandler die altijd een plezier is om naar te kijken. Heel technisch en zijn explosiviteit stelt nooit teleur.

Blij voor Zhang.

Adesanya Pereira was veelbelovend na de eerste ronde waarbij Pereira serieus saved by the bell was. Van daaruit liep het zoals verwacht. Wel vond ik het een nogal 'vroege stoppage'. Soms is iemand tot 3x toe na elkaar serieus rocked, laten ze doorgaan. Nu was Adesanya nog aan het bewegen, weliswaar met z'n hoofd naar beneden, dus zonder oogcontact met Pereira. Hierdoor denk ik dat een latere stoppage de uitkomst niet zou veranderd hebben. Dus, een vroege, goede stoppage eigenlijk. :laugh:
 
Vanwaar de afgunst voor Adesanya hier? Puur de ‘afwachtende’ vechtstijl of eerder het showboating?

Zoals eerder aangegeven, heb ik niks tegen hem. Vind het daarentegen juist iemand die wat kleur gegeven heeft aan de UFC. Dat is imo wat anders dan de gemiddelde onverstaanbare Braziliaan of Rus 😄
 
Spijtig nieuws van Anthony 'Rumble' Johnson.

Ik zag die graag bezig en vond dat een leuke gast. Ik vond het destijds jammer dat hij er plots mee stopte in de UFC.
 
Persoonlijk niks tegen Adesanya, was zelfs aan het rooten voor hem deze keer.
Ik snap nu wel waarom hij zelf zei dat Hij het een beetje een vroege stoppage vond.
1. Arbiter heeft zijn match tegen Gastelum ook gedaan, en die was nog e pak erger, dus hij zou moeten weten dat hij wel wat afkan.
2. Hij struikelde door die zenuw die geraakt was, en hij wou Perreira laten slagen tot hij even stopte, en hem dan naar de grond brengen (zijn woorden)
 
Terug
Bovenaan