Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Jake toch verloren. Ergens wel logisch, Tommy Fury is de professionele bokser natuurlijk. Ergens had ik toch meer precisie van Jake verwacht hier. En wat een idiote scheidsrechter tijdens de wedstrijd? Ma bon, dat hebben we ook weer gehad 😄.
 
Volgens wat ik gelezen heb heeft Paul er meer een knuffelsessie van gemaakt dan een boksmatch :D zonet de samenvatting gezien en daar zie je toch duidelijk wie de terechte winnaar was. al was er toch weer een (amerikaanse?) judge die Paul het voordeel gaf... zo corrupt als iets die sport.
 
Ik vond het wel een amusante partij eigenlijk.
Maar te veel geknuffel ja.... Maar dat denk ik heel vaak bij boksen...
 
Ik kijk hard uit naar UFC 287.

Maar eerst komend weekend, UFC 285. Ik denk dat Gane zal winnen. Lang geleden dat ik zo'n atleet gezien heb bij de heavyweights. Snelheid, heel vlot en snel voetwerk, blijft goed bewegen en kan plots heel explosief zijn.

Jones is natuurlijk niet de minste, maar ik kan hem niet zo goed inschatten op heavyweight + 't is weeral 2 jaar geleden dat we hem bezig gezien hebben.

Het belooft alleszins spannend te worden.
 
Ik snap heel die zever niet tov Jones de vechter, als persoon ist mss een klootzak (waarschijnlijk, maar ik ken hem niet persoonlijk) maar als vechter, één van de, misschien zelfs dé beste ooit, ik kan daar perfect over kijken wat hij allemaal al uitgestoken heeft, mijn 2 centen 🤷‍♂️
 
ik denk dat Jones het gaat halen, zijn worstelen is veel te sterk
Ik denk ook dat, wanneer Gane verliest, het op de grond zal zijn.

Ik snap heel die zever niet tov Jones de vechter, als persoon ist mss een klootzak (waarschijnlijk, maar ik ken hem niet persoonlijk) maar als vechter, één van de, misschien zelfs dé beste ooit, ik kan daar perfect over kijken wat hij allemaal al uitgestoken heeft, mijn 2 centen 🤷‍♂️
De doping moppen snap ik hoor, dat was op den duur gewoon lachwekkend ook.

Z'n accident met vluchtmisdrijf of dat huiselijk geweld trek ik mij niet echt aan. I don't care.
 
Het is ook gewoon een vuile vechter.

Eye poke much?

De doping vind ik een moeilijke. Ja, hij is betrapt. Maar meer dan waarschijnlijk gebruiken ze allemaal
 
Ik denk ook dat, wanneer Gane verliest, het op de grond zal zijn.


De doping moppen snap ik hoor, dat was op den duur gewoon lachwekkend ook.

Z'n accident met vluchtmisdrijf of dat huiselijk geweld trek ik mij niet echt aan. I don't care.

Ja rechtstaand zie ik Cyril niet verliezen, zeker niet, maar Jones zal da ook wel weten denk ik, en als er iets is wat die kerel in overschot heeft, ist wel fight iq

Die doping moppen snap ik ook wel, alhoewel er overlaatst iets aan veranderd was door USADA dacht ik, zodat hij toch niet positief zou geweest zijn, die toegelaten dosis is aangepast dacht ik, niet zeker van.
 
Het is ook gewoon een vuile vechter.

Eye poke much?

De doping vind ik een moeilijke. Ja, hij is betrapt. Maar meer dan waarschijnlijk gebruiken ze allemaal
't is zeker een gemene vechter ja, waarschijnlijk ook net daarom dat hij zo goed is. Eye pokes gebeuren wel meer hé, dan is DC ook een vuile vechter geweest, zeker in die kampen tegen Stipe
 
DC vocht ook vuil.

Maar de eye poke is ook maar 1 voorbeeld. De knie tegen rampage is een ander. Scheids zegt minstens 1x geen knieën (of kicks, weet het niet meer exact) en wat doet hij ...
 
Tuurlijk, da zei Rampage overlaatst ook nog, dat Jones echt ne gemene vechter is, maar in dezelfde zin zei hij ook dat het de beste is
In ieder geval ik gun het Cyril 200%, sympathieke kerel, en zalige stijl, maar toch denk ik Jones, op één of andere manier
 
Ben altijd meer fan geweest van DC dan van Jones. Dus automatisch moest ik niets hebben van Jones. Gemene vechter, doping, failed drug tests, komt met veel te veel weg. Dat zo iemand zelfs nog een kans krijgt bij de UFC? (Het laatste woord van deze zin geeft het antwoord al, het is de UFC natuurlijk 😅)
 
De reden dat hij nog in de UFC is dit:

84925308-859612611150579-4320232342334472192-n.jpg


Maar ik heb ook liever DC ja :)
 
Terug
Bovenaan