Het gaat goed met het prijzengeld in de koers
Dat is van dat shampoo geld zeker?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

![]()
![]()

Die is daar al lang wegWat doet Roxanne nu? Niet meer bij de Porsche garage ?
Feesten in de discotheek met dj/bv-duo Viktor Verhulst en Kobe Ilsen, ontspannen na de klassiekers met een spelletje golf, rondrijden in een Lamborghini met gepersonaliseerde nummerplaat. Prachtige renner, MVDP, maar naast de fiets toch een beetje een blasé gast precies.![]()

.
)Nederlanders hé ;-)Feesten in de discotheek met dj/bv-duo Viktor Verhulst en Kobe Ilsen, ontspannen na de klassiekers met een spelletje golf, rondrijden in een Lamborghini met gepersonaliseerde nummerplaat. Prachtige renner, MVDP, maar naast de fiets toch een beetje een blasé gast precies.![]()

Ik denk dat er gewoon vele mensen denk dat het er professioneler aan toegaat dan dit.
Het is nu ook niet dat Movistar het kleinste budget heeft van alle WT teams.
Ik zie niet in wat dat met professionaliteit te maken heeft. Dat is bij die ploegen niet van niet willen hé, het is van niet kunnen. Nee, Movistar heeft niet het kleinste budget, maar in vergelijking met die grootste teams nog altijd enorm klein.
Zoals te verwachten. Enige logische keuze. In het 1ste seizoen bij AG2R kon hij af en toe nog eens een gooi doen naar een mooie ereplaats (zoals o.a. 3e in de RVV), maar dat lukt nu ook niet meer (zelfs top 10 ligt al niet meer binnen handbereik). En dan word je ook niet meer geselecteerd voor de Tour, het WK, ...Op het einde van het seizoen afscheid van een icoon:
![]()
Greg Van Avermaet (37) stopt aan het einde van dit seizoen met wielrennen: “Rio zal altijd het hoogtepunt zijn”
Greg Van Avermaet (37) stopt met koersen. De ex-olympisch kampioen doet het seizoen uit bij AG2R-Citroën, maar daarna is het gedaan. Het is mooi geweest, zegt de man die het Belgische wielrennen overeind hield na/naast Boonen en Gilbert. “Het is tijd voor andere doelen in mijn leven”, schrijft...www.hln.be
Pff, Jorgenson naar TJV. Daar wordt ik nu niet echt warm van.
.Op het einde van het seizoen afscheid van een icoon:
![]()
Greg Van Avermaet (37) stopt aan het einde van dit seizoen met wielrennen: “Rio zal altijd het hoogtepunt zijn”
Greg Van Avermaet (37) stopt met koersen. De ex-olympisch kampioen doet het seizoen uit bij AG2R-Citroën, maar daarna is het gedaan. Het is mooi geweest, zegt de man die het Belgische wielrennen overeind hield na/naast Boonen en Gilbert. “Het is tijd voor andere doelen in mijn leven”, schrijft...www.hln.be
Ho, hij heeft wel DeRonde2020, de virtuele Ronde van Vlaanderen gewonnen hé.Enkel de RVV ontbreekt.