Ja maar goed je moet ook een beetje fair blijven in uw team natuurlijk.Zeg ik ook, maar dat is niet voor alle mensen duidelijk , daarom de ophef erover denk ik !
Ik ken het fijne niet van de zaak, en zijn eisen waren misschien wel wat teveel.
Maar wat er momenteel bij Movistar zit was Jorgenson wel het meest belovend.
Maar als het budget er niet is dan is het er inderdaad niet, maar moest het er zijn dan zou ik het wel aan Jorgenson durven uitbesteden.
Dat is wat ik vooral bedoelde.
Ook de iets mindere renners, die al voor minder geld rijden, moeten de kans krijgen ook om gewoon optimaal te kunnen trainen. Je moet dus keuzes maken.
Denken we trouwens dat PatLef alles van Remco betaalt?
Ik denk dat we gerust mogen zeggen dat ook een deel van zijn trainingen op Tenerife door hemzelf bekostigd worden hoor. Ik zie daar ook geen probleem in eerlijk gezegd, dat is een stuk loon dat je terug moet investeren om dat loon te rechtvaardigen.
Een ploeg heeft nu eenmaal maar een beperkt budget en er moeten keuzes gemaakt worden.
En dat is tevens ook de reden waarom ploegen met meer budget gewoon beter presteren, die moeten minder compromissen sluiten.
Dat is ook zo met de keuze van sponsors, misschien is leverancier x zijn product beter dan uw sponsor zijn product. Je kan dan kiezen om uw sponsor te laten vallen, en zelf producten van leverancier x te kopen met budgetele impact. Of je kiest voor sponsoring van y met de afweging van een minder product te gebruiken.