Enj0i^
Active member
Ik ben niet de persoon die op YT even wat onnozele comments gaat plaatsen, maar ik vind die podcast in het algemeen wel gewoon slecht. Kritiek mag toch wel? Het is de openbare omroep, ik verwacht kwaliteit, in hun commentaar en hun omkadering. Ik vind het allemaal wat kinderachtig. Het is de vervanger van Extra Time koers maar de helft van de podcast wordt gevuld met zever (die bingo is echt vreselijk). Sommigen mensen vinden dat misschien tof, maar er zijn duidelijk veel mensen die dat helemaal niet tof vonden. Tot nog toe is het alles wat ik vreesde toen het aangekondigd werd.
Dirk De Wolf speelt ook wel gewoon een grote rol in mijn afkeer. Ik kan die echt niet aanhoren, maar dat is puur persoonlijk. Hij heeft voor- en tegenstanders. Ik was oorspronkelijk blij dat we van Planckaert verlost waren, maar dit is nog eens 10x erger.
Wat ik wel goed vind is dat ze zo van die "bladwijzers" plaatsen bij het YT filmpje, zo kan je tenminste skippen naar de delen die over koers gaan.
Ok ik had er wel nog niet bij stil gestaan dat het de vervanger is van Extra Time koers. In dat opzicht is het een mager programma en gaat het wel te weinig over de koers inderdaad, daar heb je 100% een punt.
Ik bekijk het eerder als een losstaand uurtje entertainment voor als ik aan het koken ben of onderweg naar het werk. Ik heb het ook wel niet 100% voor De Wolf, maar ik luister wel graag naar Bakelants en Boonen.