Algemeen Wielernieuws

De nieuwe podcast Wattage gehoord.. met RVG, Tom Boonen en Dirk DW. Vrijwel het eerste woord van Dirk DW was... Tenerife!! 😂😂

Dat wordt even wennen. Benieuwd hoe het er gaat uitzien in het echt. Het blinkende/glansende is er wel precies uit. Past wel minder bij de gele en witte trui nu vind ik. Tenzij ze die ook gaan veranderen.

😵‍💫😵‍💫
Zo een renner zou eigenlijk gewoon nooit meer zijn sport mogen uitoefenen. Echt vies ventje. Voor het plezier schieten op een kat... Echt een sociopaat. Er zijn er die voor veel minder zwaarder worden gestraft. (doping, etc.)

Ze zouden eens uw kat moeten doodschieten. maar 't is dan weer ik die niet normaal ben.
Ik heb geen kat.

Maar zijn daad heeft gewoon niets te maken met zijn wielercarrière, dus om hem daarvoor levenslang te schorsen slaat werkelijk nergens op. Een deftige werkstraf en een serieuze boete is uiteraard wel op zijn plaats.

De nieuwe podcast Wattage gehoord.. met RVG, Tom Boonen en Dirk DW. Vrijwel het eerste woord van Dirk DW was... Tenerife!! 😂😂
Ik vond het te veel radioprogramma, te weinig podcast. Dingen die ze er voor mij meteen uit mogen halen:
  • Dirk de Wolf uitspraken-bingo
  • 'Vertel een al dan niet waargebeurd verhaal en we vertellen op het einde of het echt gebeurd is'
  • Quiz over laatste x winnaars van een koers
Als dit de vervanger is van Extra Time Koers, dan verkies ik toch het oude format.

Ik heb geen kat.

Maar zijn daad heeft gewoon niets te maken met zijn wielercarrière, dus om hem daarvoor levenslang te schorsen slaat werkelijk nergens op. Een deftige werkstraf en een serieuze boete is uiteraard wel op zijn plaats.
Het gaat er gewoon om dat enkel zotten zo iets doen. Mensen die niet 100% zijn in hun hoofd.
En je wilt niet tegen zo'n mannen koersen.

Ik vond het te veel radioprogramma, te weinig podcast. Dingen die ze er voor mij meteen uit mogen halen:
  • Dirk de Wolf uitspraken-bingo
  • 'Vertel een al dan niet waargebeurd verhaal en we vertellen op het einde of het echt gebeurd is'
  • Quiz over laatste x winnaars van een koers
Als dit de vervanger is van Extra Time Koers, dan verkies ik toch het oude format.
Ik heb het gekeken op Youtube, die mannen misten vooral een stoel vanaf minuut 35.

Ook net gelezen, echt zum kotsen, ik wil niet weten wat voor gore toestanden er overal nog achter gesloten deuren worden verborgen gehouden...
Ik wou het net zeggen.
We schrikken hier toch niet van? Zeker in de sport is het toch nog een mannenwereld.
En mannen kunnen nu eenmaal gore viezeriken die gerust voor elkaar willen zwijgen en een oogje dichtknijpen.
Los over wie het gaat. Maar een prominente man buitenzetten voor een klacht van “een vrouw”, dat gaan we nu toch niet doen?
Dat is gewoon de pijnlijke realiteit.

Maar je zou denken dat het enkel vrouwen overkomt. Maar ook heel veel klachten van mannen tegen mannen worden gewoon genegeerd hoor.
Toxische cultuur is nog zo breed verspreid. En het bespreekbaar maken heeft al veel geholpen, maar het is nog bijlange niet verdwenen hoor.

Nee klopt, ik verschiet er niet van, maar het komt toch altijd binnen en drukt ons toch weer goed met de neus op de feiten...

Terug
Bovenaan