Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel aangenaam om te luisteren tov extra time koers bijv.. Al ligt het vooral door dat Tom Boonen en Jan Bakelants te gast waren.De nieuwe podcast Wattage gehoord.. met RVG, Tom Boonen en Dirk DW. Vrijwel het eerste woord van Dirk DW was... Tenerife!!![]()
Zo een renner zou eigenlijk gewoon nooit meer zijn sport mogen uitoefenen. Echt vies ventje. Voor het plezier schieten op een kat... Echt een sociopaat. Er zijn er die voor veel minder zwaarder worden gestraft. (doping, etc.)![]()
Toptalent van Trek-Segafredo schiet kat van minister dood en wordt verketterd, team legt schorsing op | sporza
Een jeugdzonde die nog lang aan hem zal blijven kleven. Antonio Tiberi (21) heeft zich met een bizar verhaal in de problemen gewerkt. Het Italiaanse wielertalent van Trek-Segafredo is namelijk veroordeeld voor het doodschieten van de kat van een minister uit San Marino. Tiberi deed dat met een...sporza.be
![]()
Zo een renner zou eigenlijk gewoon nooit meer zijn sport mogen uitoefenen. Echt vies ventje. Voor het plezier schieten op een kat... Echt een sociopaat. Er zijn er die voor veel minder zwaarder worden gestraft. (doping, etc.)

Ze zouden eens uw kat moeten doodschieten. maar 't is dan weer ik die niet normaal ben.
Doe eens normaal.
Ik heb geen kat.Ze zouden eens uw kat moeten doodschieten. maar 't is dan weer ik die niet normaal ben.
Ik vond het te veel radioprogramma, te weinig podcast. Dingen die ze er voor mij meteen uit mogen halen:De nieuwe podcast Wattage gehoord.. met RVG, Tom Boonen en Dirk DW. Vrijwel het eerste woord van Dirk DW was... Tenerife!!![]()
.Het gaat er gewoon om dat enkel zotten zo iets doen. Mensen die niet 100% zijn in hun hoofd.Ik heb geen kat.
Maar zijn daad heeft gewoon niets te maken met zijn wielercarrière, dus om hem daarvoor levenslang te schorsen slaat werkelijk nergens op. Een deftige werkstraf en een serieuze boete is uiteraard wel op zijn plaats.
Ik heb het gekeken op Youtube, die mannen misten vooral een stoel vanaf minuut 35.Ik vond het te veel radioprogramma, te weinig podcast. Dingen die ze er voor mij meteen uit mogen halen:
Als dit de vervanger is van Extra Time Koers, dan verkies ik toch het oude format.
- Dirk de Wolf uitspraken-bingo
- 'Vertel een al dan niet waargebeurd verhaal en we vertellen op het einde of het echt gebeurd is'
- Quiz over laatste x winnaars van een koers
Er rijden wel meer zotten rond in het peleton.Het gaat er gewoon om dat enkel zotten zo iets doen. Mensen die niet 100% zijn in hun hoofd.
En je wilt niet tegen zo'n mannen koersen.

Ook net gelezen, echt zum kotsen, ik wil niet weten wat voor gore toestanden er overal nog achter gesloten deuren worden verborgen gehouden...Jezus, dat is toch misselijkmakend zo'n verhaal?
Ik wou het net zeggen.Ook net gelezen, echt zum kotsen, ik wil niet weten wat voor gore toestanden er overal nog achter gesloten deuren worden verborgen gehouden...