Algemeen Wielernieuws

Hij heeft wel een punt uiteindelijk.
Het is zeer makkelijk om van Roger een karikatuur te maken. Maar die man heeft uiteindelijk ook wel het palmares om dingen te staven. Ja hij is vol van zichzelf en vrij genuanceerd.
Goed die joke kennen we, wat draagt het bij?
Ik denk dat het ook niemand zal verbazen dat ze hem ook gewoon uitlokken om zulke quotes te maken. Daarmee kan je scoren en krijg je likes en clicks.

Maar naast die ongenuanceerde quotes zit ook gewoon een grond van waarheid en ook gewoon wel nog iemand die de koers goed kent en kan lezen.

Lotto houdt deze De Lie echt geen jaren zoals ze met McEwen of Greipel gedaan hebben.

In de eerste plaats omdat De Lie een grotere spurter wordt dan die twee gecombineerd ofc en een beetje deftige ploeg dat ook ziet en hem daar naar behoren voor zal gaan betalen in de nabije toekomst.
ik blijf bij deze bij mijn standpunt :p .

ik zag op PCS volgende foto van wielrenster die NC gewonnen heeft van haar land.
(had het eigenlijk zoiets nog niet gezien op foto).
safia-al-sayegh-2023-n2.jpeg

Is het bedekken van het haar niet aero dan? (marginal gains)
Als zelf bepaalde kousen zoveel voordeel hebben blijkbaar of misschien door het dragen van de helm is het voordeel nihil.
Ik vermoed niet aan te raden voor bij hele warme temperaturen , maar als het zo koud is denk ik dat dit misschien wel een voordeel kan zijn.
nu Pogi rijdt het snelste als er plukjes haar uit zijn helm kopen :)

Een nieuwe podcast met Ruben Van Gucht en Dirk De Wolf!

Heer, wij verdienen zoveel goeds niet!

Een nieuwe podcast met Ruben Van Gucht en Dirk De Wolf!

Heer, wij verdienen zoveel goeds niet!

Iemand die zich opoffert en de cringiest passages wilt neerschrijven? Geen zin om zelf te luisteren en mijn tshirt te moeten verversen omdat ik me dood zweette met plaatsvervangende schaamte.

Lijkt me de vervanger van Extra Time koers? Aangezien het ook op Canvas wordt uitgezonden.

Jammer natuurlijk dat het niet aan te zien zal zijn door Van Gucht en De Wolf.

Ik vraag me ook wel af over welke "goeie" wielerpodcast Kendl het heeft, de meesten zijn toch ook van een bedenkelijk laag niveau.

Vreemd om een opname van woensdag pas op vrijdagavond uit te zenden op canvas. Tegen dan zijn de koersanalyses en meningen over ploeg x of coureur y al ettelijke keren in de andere media aan bod gekomen. In een voorjaar met meerdere koersen per week hink je zo al meteen achterop.

Vreemd om een opname van woensdag pas op vrijdagavond uit te zenden op canvas. Tegen dan zijn de koersanalyses en meningen over ploeg x of coureur y al ettelijke keren in de andere media aan bod gekomen. In een voorjaar met meerdere koersen per week hink je zo al meteen achterop.

Gewoon door dat overdreven gepromoot van VRT Max. Ze willen mensen ertoe aanzetten om dat platform te ontdekken. Is daar dus elke donderdagochtend al te bekijken.

Ah voila, perfecte moment om er een paar op te noemen, want misschien ken ik er nog een aantal niet :)
LSRF, De rode lantaarn, Radio stelvio, kop over kop, in het wiel, lanterne rouge en GTCC zijn zeker niet slecht.
Het is ook een beetje te zien wat je graag hebt. De rode lantaarn is vaak met een kwinkslag, maar dat maakt het net zo interessant.
Lanterne rouge is dan weer zeer toegespitst op diepgaande analyse en fase per fase. Dat luistert casual iets minder fijn weg.

Een moloch gelijk de VRT/ sporza. daarvan kan je toch geen snelle schakeling verwachten. Dat een analyse al eens gemaakt is dat lijkt me geen probleem. Het probleem ligt er meer in dat sommige denken dat er maar één waarheid bestaat en dat een analyse die niet in eigen kraam pas per definitie slecht is.

^je bent vals plat vergeten. Is even slecht al alles wat je opsomt, op lantern rouge na.

Rode lantaarn, daar heb ik eens een seizoen naar geluisterd. Echt vreselijk geouwehoer, oren bloedde gewoon naar het einde toe. En altijd het natje, het verstehen en erklaren, pffff. Probeer jezelf niet tot product te maken, de koers is het product.

Rode Lantaarn vind ik ook verschrikkelijk. Deze week nog eens een kans gegeven met opname van hun live podcast over het voorjaar, is er precies alleen maar erger op geworden. Heb bijna een uur ervan geluisterd en buiten dat er af en toe een rennersnaam (opzettelijk foutief) werd genoemd, ging dat absoluut niet over koers. Hoop dat dat publiek daar niet voor moeten betalen heeft.

Terug
Bovenaan