Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik blijf bij deze bij mijn standpuntLotto houdt deze De Lie echt geen jaren zoals ze met McEwen of Greipel gedaan hebben.
In de eerste plaats omdat De Lie een grotere spurter wordt dan die twee gecombineerd ofc en een beetje deftige ploeg dat ook ziet en hem daar naar behoren voor zal gaan betalen in de nabije toekomst.
.

Dat kan nog lelijker bewijst Uno xGoed idee dacht ook Specialized:
![]()
![]()
Wil jij de opnames van onze nieuwe podcast Wielerclub Wattage bijwonen? Schrijf je nu in | sporza
Het klassieke wielervoorjaar is vorig weekend met een knal begonnen. Drie mooie wedstrijden, drie straffe winnaars. En er is nog veel meer koers op komst. Twee maanden koersplezier waar heel wat over te vertellen valt. En dat doet Sporza vanaf donderdag 2 maart in de gloednieuwe podcast...sporza.be
Een nieuwe podcast met Ruben Van Gucht en Dirk De Wolf!
Heer, wij verdienen zoveel goeds niet!
Ah voila, perfecte moment om er een paar op te noemen, want misschien ken ik er nog een aantal nietEr zijn al zoveel goeie wielerpodcasts.
Wat bezielt u dan als sporza zijnde om er nog eentje te lanceren?

Vreemd om een opname van woensdag pas op vrijdagavond uit te zenden op canvas. Tegen dan zijn de koersanalyses en meningen over ploeg x of coureur y al ettelijke keren in de andere media aan bod gekomen. In een voorjaar met meerdere koersen per week hink je zo al meteen achterop.
LSRF, De rode lantaarn, Radio stelvio, kop over kop, in het wiel, lanterne rouge en GTCC zijn zeker niet slecht.Ah voila, perfecte moment om er een paar op te noemen, want misschien ken ik er nog een aantal niet![]()