Reverz
Well-known member
Gestopt met lezen op het moment dat Catalonië/Brugge-De Panne als voorbeeld werd aangehaald... I mean Brugge-De Panne? Dat is niet eens WT waardig, laat staan dat de 'Catalanen' naar hier gaan komen.Stap voor stap richting ideale wereld dit
![]()
Revolutie in de wielerkalender: vanaf 2026 geen overlappende koersen meer zoals Parijs-Nice en Tirreno
Over vier jaar zal de kalender van de topkoersen, de World Tour-wedstrijden dus, er helemaal anders uitzien. Vanaf 2026 mogen er geen overlappende WorldTour-koersen meer zijn, zo heeft UCI-topman Peter Van den Abeele laten weten in de podcast CROSS van Play Sports. Op dit moment worden tal van...m.nieuwsblad.be
zoals al gezegd: de enige koersen waar het een probleem is, is Tirreno/Nice en is dat écht een probleem??? En zelfs als die niet samen vallen rijdt geen enkele topper beiden. Hoe gaan ze daar ook ooit nog in schuiven? De kalender zit bomvol daar.
Tirreno zit op een logische plaats tussen Strade en MSR in. En Nice vooruit trekken kan niet door te vroeg op het seizoen en achteruit kan ook niet: monumenten in de weg, Giro in de weg, te dicht bij Dauphiné, Tour in de weg... en kan je de koers naar de zon nu in september gaan rijden? (Hint: nee want dan is het Vuelta...)
Die vorige foto was ook mid ride genomen denk ik, dat helpt ook niet.Het mag duidelijk zijn dat hij daar echt wel scherp op staat.
Dit is ook maar een paar dagen verschil met de foto eerder in deze thread...
Als ik langere ritten rij heb ik nadien ook vaak een wat gezwollen buik, dat gaat vanzelf terug weg. Heeft ook te maken met veel carbs/drinken en een spijsvertering die wat moeilijker gaat omdat er zuurstof naar andere delen gaat.
.
Moet de Pogi dan toch goed afgaan precies, of misschien maakt het met zo een talent helemaal niet uit welke trainingsleer je volgt (beetje a la MVDP & WVA).
.