Algemeen Wielernieuws

Jij zegt dat je niet mag vergelijken, jij vergelijkt hen, ik wijs je op die tegenstrijdigheid en ik ben "ant-Remco".

Makker, ik ben gewoon anti klinkklare leugens zoals zeggen dat Pogacar nog niets had gepresteerd op Evenepoel zijn leeftijd. Waarna ik zelfs nog eens zeg dat de vergelijking debiel is.

Anyway, als hij zich toch al heeft bewezen op het hoogste niveau volgens jullie dan moet die meedoen voor de knikkers dit seizoen en is alles minder gewoon een teleurstelling.
Zo komt het alvast bij mij over dat je anti bent omwille van je commentaar. Je goed recht uiteraard.

Trouwens blijkbaar ook vergeten welke zware blessure + moeilijke revalidatie hij achter de rug heeft.. en dan toch nog een resem overwinningen vorig seizoen. Niet van het allerhoogste niveau.. maar... win maar eens een wedstrijd.

Op het WK was hij veruit de sterkste renner na Alaphillippe.. en het EK ook vergeten zeker.. daar reden ook geen pannekoeken.. Pogacar moest daar los uit het wiel bergop toen Remco demarreerde.

En in 2022 zal hij inderdaad op een nog hoger niveau koersen moeten gaan rijden ivg met vorig jaar, en dat zal hij doen ook getuige zijn programma.. De toekomst zal uitwijzen hoe hij zal evolueren.

Tot op 60k van de streep heeft hij onnodig met krachten zitten woekeren. Of hij dan de sterkste renner was na Alaphilippe? Voor mij helemaal niet. Dat waren gewoon de nummers 2, 3 en 4.
Ik heb de koers live ter plekke gezien en hij was duidelijk de sterkste na Alaphilllipe. Als hij zijn kas niet leegrijdt in dienst van WVA wil ik het nog wel zien.. ;-)

En dan lees je die reacties op bvb hln over zijn rugblessure.
‘Jaja, die hollandzr speelt weer komedie.
Wacht laar, bij het wk zal ‘m er wel weer staan ….’
Nu blijkt dat ‘m een hernia heeft hoor je die gasten niet meer.
Hij heeft toch geen hernia? Hij heeft een rugblessure.

Zou mij toch echt verwonderen. Heeft nog nooit in een klassieker voor de knikkers meegedaan dus ik verwacht niet dat hij nu plots wel een grote sprong voorwaarts zou gemaakt hebben daarin

Heb je het laatste jaar gezien van senechal ?
Ik denk in bijna iedere koers top 10.

Ijzer sterk WK gereden

Vaak was hij de back-up van asgreen , omdat senechal verduiveld snel is. Als ag2r geen tactisch fout maakt in E3 stond die mss ook al op zijn naam.

Ik heb de koers live ter plekke gezien en hij was duidelijk de sterkste na Alaphilllipe. Als hij zijn kas niet leegrijdt in dienst van WVA wil ik het nog wel zien.. ;-)
Iets van dromen en zijn bedrog!

Ik hoop dat Naesen zich herpakt dit jaar, die jongen verdient dat!

Hij heeft toch geen hernia? Hij heeft een rugblessure.
In puur medische termen zou het inderdaad niet over een hernia gaan maar uiteindelijk komt het eigenlijk op hetzelfde neer. Het probleem zit op zijn discus(sen).
Uhu... het enige wat ik mij nog goed herinner is de "IK HOOP DAT ER EEN BIERTENT OP DE WIJNPERS STAAT!!1!!11" die hier minstens 3 keer gepasseerd is...

Hoe nuchter ge die koers beleeft hebt is dus nog maar de vraag... er is alleszins geen objectieve maatstaaf om te bepalen wie de 2de beste man in koers was. Het enige wat we zeker weten is dat Alaphilippe buiten categorie was en al de rest is zever in pakskes.

En dan lees je die reacties op bvb hln over zijn rugblessure.
‘Jaja, die hollandzr speelt weer komedie.
Wacht laar, bij het wk zal ‘m er wel weer staan ….’
Nu blijkt dat ‘m een hernia heeft hoor je die gasten niet meer.
Daar moet je niet voor naar HLN gaan hoor, die comments passeren/passeerde hier ook wel vaker van sommige leden. ;)

Zo komt het alvast bij mij over dat je anti bent omwille van je commentaar. Je goed recht uiteraard.

Helemaal niet, ben grote fan. Niet op zijn mondje gevallen en is bovenal een attractieve renner, altijd aanvallen, dat smaak ik wel.
Maar het is gewoon lastig dat sommigen precies elke zin voor realiteit verliezen.

Die Remco discussie is inderdaad de reden waarom ik telkens ik hier eens kom loeren in dit topic besluit het weer te verlaten. Laatste post is telkens hetzelfde ofwel pro of contra Remco (is hij en zijn omgeving arrogant en z'n resultaten waardig of niet?).

Wel leuk om te zien dat het eens Clown is en niet MrKend54l of kimme :scream:
Laatste keer ooit, beloofd.

Ik heb precies enorm veel schrik dat we dit seizoen veel renners gaan kwijtspelen door een stomme coronabesmetting. Als je ziet hoeveel mensen er nu in quarantaine worden gestoken... Véél meer besmettingen, veel minder zieken maar die symptoomloze renners die positief testen zullen allicht wel zonder boe of ba uit de Giro worden geknikkerd.

Mag er niet aan denken dat je zo wat favorieten verliest in de aanloop naar de heilige week of andere topkoersen.

Heb je het laatste jaar gezien van senechal ?
Ik denk in bijna iedere koers top 10.

Ijzer sterk WK gereden

Vaak was hij de back-up van asgreen , omdat senechal verduiveld snel is. Als ag2r geen tactisch fout maakt in E3 stond die mss ook al op zijn naam.
Ik had het over de Magnus Cort die jij Milaan-San Remo ziet winnen 😇

Over Senechal heb je gewoon gelijk hoor

Uhu... het enige wat ik mij nog goed herinner is de "IK HOOP DAT ER EEN BIERTENT OP DE WIJNPERS STAAT!!1!!11" die hier minstens 3 keer gepasseerd is...

Hoe nuchter ge die koers beleeft hebt is dus nog maar de vraag... er is alleszins geen objectieve maatstaaf om te bepalen wie de 2de beste man in koers was. Het enige wat we zeker weten is dat Alaphilippe buiten categorie was en al de rest is zever in pakskes.
Je hoeft toch geen objectieve maatstaaf te hebben om te bepalen wie de beste mannen in koers waren? Ik ga niet beweren dat Remco de 2de beste man in koers was maar hij zal er toch niet ver vanaf gezeten hebben. Door de tactiek (of die nu goed of slecht was) ging die nooit top 5 rijden eh.

Je hoeft toch geen objectieve maatstaaf te hebben om te bepalen wie de beste mannen in koers waren? Ik ga niet beweren dat Remco de 2de beste man in koers was maar hij zal er toch niet ver vanaf gezeten hebben. Door de tactiek (of die nu goed of slecht was) ging die nooit top 5 rijden eh.
Nee nee je hoeft niks te hebben om die uitspraak van beste man in koers te staven. Ben jij betoeterd jong, dan loop je het risico dat die uitspraak nog klopt ook!
Zo een uitspraak kan je gewoon doen op een buikgevoel, zo een uitspraak kan je doen uit een oerinstinct.

Ik zal er ook eentje doen: Remco was bij de zwakste renners in koers.

Ik had het over de Magnus Cort die jij Milaan-San Remo ziet winnen 😇

Over Senechal heb je gewoon gelijk hoor

ok , een misverstandje geen probleem.

Met winnen bedoel ik ook dicht bij zitten natuurlijk, er kan maar eentje winnen.

Magnus Cort heeft in de vuelta toch een sprong voorwaarts gemaakt.
Dit jaar zou hij zijn trainingssschema veranderd hebben aangezien hij in de grote rondes toch al 7 ritten heeft gewonnen in grote rondes. is hij op zoek naar iets meer.

Dat zijn dan de klassiekers, met MSR op kop waarschijnlijk.

Nu het is idd nog altijd afrekenen met een WVA etc. , maar ik ben van insziens dat het voor WVA beter is dat hij zoveel mogelijk verliest en pas wint in de week van de waarheid. :)

Misschien een leuke om in te vullen als bezigheid :)

Wie zie je het wat winnen.
- Giro:
- Tour:
- Vuelta:
- Strade:
- Sanremo:
- Ronde:
- Roubaix:
- Liege:
- Lombardia:
- Worlds ITT:
- Worlds:

-------------------

Mijn inzending.

- Giro: Carapaz
- Tour: pogacar
- Vuelta: Roglic
- Strade: Moscon
- Sanremo: Magnus Cort
- Ronde: WVA
- Roubaix: WVA
- Liege: Thomas G
- Lombardia: Vlasov
- Worlds ITT: Ganna
- Worlds: Allaphilippe

Iets van dromen en zijn bedrog!
You wish.. blijkbaar een anti-bril opgezet maar dat wisten we al langer nav uw uitspraken.

In puur medische termen zou het inderdaad niet over een hernia gaan maar uiteindelijk komt het eigenlijk op hetzelfde neer. Het probleem zit op zijn discus(sen).

Wat die rugblessure van VDP betreft, dat zou zijn verdere carrière wel eens fameus kunnen hypotikeren indien hij daar geregeld last van blijft ondervinden.

Wat heeft dat er nu weer mee te maken.. een probleem mee mss? Ik was meer dan nuchter genoeg om de koers goed te volgen. Als je ziet hoe hij reed op het WK is dat zo geen onzinnige uitspraak om te zeggen dat hij eventueel 2e kon worden.

Laatst bewerkt:
Ik heb precies enorm veel schrik dat we dit seizoen veel renners gaan kwijtspelen door een stomme coronabesmetting. Als je ziet hoeveel mensen er nu in quarantaine worden gestoken... Véél meer besmettingen, veel minder zieken maar die symptoomloze renners die positief testen zullen allicht wel zonder boe of ba uit de Giro worden geknikkerd.

Mag er niet aan denken dat je zo wat favorieten verliest in de aanloop naar de heilige week of andere topkoersen.
In de Tour test alvast geen enkele renner ooit positief! :unsure:

Puur naar het wielerseizoen gekeken kunnen we eigenlijk alleen maar hopen dat Omikron Europa volledig overspoelt (wat nu eigenlijk al aan het gebeuren is) en dat het richting het voorjaar weer opnieuw enigszins uitdooft. Dat zou niet alleen voor de koers goed zijn trouwens.
Nee nee je hoeft niks te hebben om die uitspraak van beste man in koers te staven. Ben jij betoeterd jong, dan loop je het risico dat die uitspraak nog klopt ook!
Zo een uitspraak kan je gewoon doen op een buikgevoel, zo een uitspraak kan je doen uit een oerinstinct.

Ik zal er ook eentje doen: Remco was bij de zwakste renners in koers.
Oh you never disappoint do you? Net op het moment dat er terug wat meer nuance in kwam komt MrKend54l daar met zijn bidon olie om het vuur terug wat aan te wakkeren :rofl:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken.. een probleem mee mss? Ik was meer dan nuchter genoeg om de koers goed te volgen. Als je ziet hoe hij reed op het WK is dat zo geen onzinnige uitspraak om te zeggen dat hij eventueel 2e kon worden.
"Duidelijk de 2de sterkste man in koers" of "Eventueel misschien wel eens 2de kon worden" is wel een gigantisch verschil...
Misschien een leuke om in te vullen als bezigheid :)

Wie zie je het wat winnen.
- Giro:
- Tour:
- Vuelta:
- Strade:
- Sanremo:
- Ronde:
- Roubaix:
- Liege:
- Lombardia:
- Worlds ITT:
- Worlds:

-------------------

Mijn inzending.

- Giro: Carapaz
- Tour: pogacar
- Vuelta: Roglic
- Strade: Moscon
- Sanremo: Magnus Cort
- Ronde: WVA
- Roubaix: WVA
- Liege: Thomas G
- Lombardia: Vlasov
- Worlds: Allaphilippe
Pogacar op alles! :unsure:

- Giro: Carapaz (of zou Landa dit keer eens op zijn fiets blijven?) :unsure
- Tour: Pogacar
- Vuelta: Roglic (als hij de Tour niet wint, anders start hij niet denk ik, hoewel dat record van Herras misschien wel speelt)
- Strade: Pogacar
- Sanremo: Ewan
- Ronde: Van Aert
- Roubaix: Van Aert
- Liege: Pogacar
- Lombardia: Moscon
- Worlds: van der Poel

Terug
Bovenaan