kimme1975
Well-known member
Zo komt het alvast bij mij over dat je anti bent omwille van je commentaar. Je goed recht uiteraard.Jij zegt dat je niet mag vergelijken, jij vergelijkt hen, ik wijs je op die tegenstrijdigheid en ik ben "ant-Remco".
Makker, ik ben gewoon anti klinkklare leugens zoals zeggen dat Pogacar nog niets had gepresteerd op Evenepoel zijn leeftijd. Waarna ik zelfs nog eens zeg dat de vergelijking debiel is.
Anyway, als hij zich toch al heeft bewezen op het hoogste niveau volgens jullie dan moet die meedoen voor de knikkers dit seizoen en is alles minder gewoon een teleurstelling.
Trouwens blijkbaar ook vergeten welke zware blessure + moeilijke revalidatie hij achter de rug heeft.. en dan toch nog een resem overwinningen vorig seizoen. Niet van het allerhoogste niveau.. maar... win maar eens een wedstrijd.
Op het WK was hij veruit de sterkste renner na Alaphillippe.. en het EK ook vergeten zeker.. daar reden ook geen pannekoeken.. Pogacar moest daar los uit het wiel bergop toen Remco demarreerde.
En in 2022 zal hij inderdaad op een nog hoger niveau koersen moeten gaan rijden ivg met vorig jaar, en dat zal hij doen ook getuige zijn programma.. De toekomst zal uitwijzen hoe hij zal evolueren.