Algemeen Wielernieuws

Ik wou hier iets komen posten over de Greg maar laat maar, Remco loslaten is precies moeilijk. Ik zal wel terugkomen tegen dat de Omloop begint dan is er wat afleiding…

giphy.gif

Dus 5 man uit de top 12 van de PCS ranking die meededen aan de Classica San Sebastián is dus maar platte kak. Goed om weten :ROFLMAO:

Btw hoeveel renners hebben als meer dan 5 medailles genomen op WK/EK’s op de weg op zijn leeftijd? Ah nee das ook geen topniveau :ROFLMAO:
Waar lees jij dat ik het deelnemersveld in de Klasika platte kak noem?
Ik zie het niet. Misschien kan jij het eens quoten?

Niet het hoogste niveau, jep dat zie ik.

Zijn medailles op het WK TT vind ik puik.
Eens ant-Remco altijd anti zeker .. Zeg gewoonweg dat je hem niet moet dat is makkelijker dan in het lang en breed te reageren
Jij zegt dat je niet mag vergelijken, jij vergelijkt hen, ik wijs je op die tegenstrijdigheid en ik ben "ant-Remco".

Makker, ik ben gewoon anti klinkklare leugens zoals zeggen dat Pogacar nog niets had gepresteerd op Evenepoel zijn leeftijd. Waarna ik zelfs nog eens zeg dat de vergelijking debiel is.

Anyway, als hij zich toch al heeft bewezen op het hoogste niveau volgens jullie dan moet die meedoen voor de knikkers dit seizoen en is alles minder gewoon een teleurstelling.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wou hier iets komen posten over de Greg maar laat maar, Remco loslaten is precies moeilijk. Ik zal wel terugkomen tegen dat de Omloop begint dan is er wat afleiding…

giphy.gif
Wat wil je graag zeggen over Van Avermaet?

Waar lees jij dat ik het deelnemersveld in de Klasika platte kak noem?
Ik zie het niet. Misschien kan jij het eens quoten?

Niet het hoogste niveau, jep dat zie ik.

Zijn medailles op het WK TT vind ik puik.

Jij zegt dat je niet mag vergelijken, jij vergelijkt hen, ik wijs je op die tegenstrijdigheid en ik ben "ant-Remco".

Makker, ik ben gewoon anti klinkklare leugens zoals zeggen dat Pogacar nog niets had gepresteerd op Evenepoel zijn leeftijd. Waarna ik zelfs nog eens zeg dat de vergelijking debiel is.

Anyway, als hij zich toch al heeft bewezen op het hoogste niveau volgens jullie dan moet die meedoen voor de knikkers dit seizoen en is alles minder gewoon een teleurstelling.
De Clasica was gewoon tegen toprenners punt aan de lijn. Net zoals zijn medailles op EK/WK top zijn. Dus ja hij heeft zich wel al bewezen op topniveau. Nu aan hem om dit door te trekken dit seizoen. Top 10 in TA, Zwitserland en Vuelta zou een zeer goed jaar zijn voor hem. Hij is nog steeds piepjong en heeft nog genoeg te leren

De Clasica was gewoon tegen toprenners punt aan de lijn. Net zoals zijn medailles op EK/WK top zijn. Dus ja hij heeft zich wel al bewezen op topniveau. Nu aan hem om dit door te trekken dit seizoen. Top 10 in TA, Zwitserland en Vuelta zou een zeer goed jaar zijn voor hem. Hij is nog steeds piepjong en heeft nog genoeg te leren
Dus hij heeft zich al bewezen op het allerhoogste niveau en nu is top10 tijden in die koersen dit jaar een zeer goed jaar? Komop seg.
Dan verkies ik mijn zienswijze waarin hij zich nog niet bewezen op het hoogste niveau en top10 in voornoemde koersen een goed resultaat is, zit er tenminste een stijgende lijn in zijn prestaties.

Ik wacht nog op de quote waarin ik verwijs naar het deelnemersveld van de Klasika als platte kak.

Die Remco discussie is inderdaad de reden waarom ik telkens ik hier eens kom loeren in dit topic besluit het weer te verlaten. Laatste post is telkens hetzelfde ofwel pro of contra Remco (is hij en zijn omgeving arrogant en z'n resultaten waardig of niet?).

Wel leuk om te zien dat het eens Clown is en niet MrKend54l of kimme :scream:

Dus hij heeft zich al bewezen op het allerhoogste niveau en nu is top10 tijden in die koersen dit jaar een zeer goed jaar? Komop seg.
Dan verkies ik mijn zienswijze waarin hij zich nog niet bewezen op het hoogste niveau en top10 in voornoemde koersen een goed resultaat is, zit er tenminste een stijgende lijn in zijn prestaties.

Ik wacht nog op de quote waarin ik verwijs naar het deelnemersveld van de Klasika als platte kak.
Top 10 in die wedstrijden is ook gewoon goed. Er is toch niemand die zegt dat Remco alles kapot gaat rijden. Wel dat hij al mooie wedstrijden heeft gewonnen op topniveau :)

Die Remco discussie is inderdaad de reden waarom ik telkens ik hier eens kom loeren in dit topic besluit het weer te verlaten. Laatste post is telkens hetzelfde ofwel pro of contra Remco (is hij en zijn omgeving arrogant en z'n resultaten waardig of niet?).

Wel leuk om te zien dat het eens Clown is en niet MrKend54l of kimme :scream:
Het grootste deel is opgekuist, want is toch gebash naar elkaar toe. Het mag over Remco gaan, maar zeker niet in het eerste geval als het te ver gaat.

Top 10 in die wedstrijden is ook gewoon goed. Er is toch niemand die zegt dat Remco alles kapot gaat rijden. Wel dat hij al mooie wedstrijden heeft gewonnen op topniveau :)

Niet te vergeten ook dat er slechts 2 renners jonger waren dan RemGod bij hun eerste WT-overwinning (en dan nog in 1909 & 1925).
Nu al een legende maw :music:

@Jonas89: kan je niet gewoon een apart "lullen over Remco" topic aanmaken en by default alles wat daarover gaat naar dat topic verschuiven? Dat zou nu eens een goede reden zijn voor een apart topic :unsure: :hug:
Wel lichtjes verschoten van het interview van Naesen waarin hij vertelt van 73 naar 82 kg gegaan te zijn deze winter. Daar moet je toch echt je best voor doen op 6 weken :crazy:
Dat komt van diezelfde renner die zegt nooit te eten op training hé... ge weet wel: "ik vertrek met alleen een gelleke voor noodgevallen". Om dan doodleuk 5 zinnen verder er de zin tussen te gooien "Soms heb ik écht vreetbuien, ik kan dan echt de héle koekenkast leegeten".
Tcho kweet niet, misschien zoude ook gewoon... euhm... KUNNEN ETEN OP TRAINING? :unsure: Ik snap dat écht niet van een prof, als ik zondag nen TT ga rijden van 150km en ik eet nen helen dag niks, dan eet ik maandag alles op wat niet vast hangt...

Koekenkast leegeten + trainen zal ergens wel een equilibrium geven, hoewel er zeker een veel betere manier is om dat kcal deficit weg te werken. Koekenkast raiden + een dag zetelen = 1.5kg per week np afhankelijk van hoeveel keer per week die koekenkast er zo aan gaat.

Ik hoop voor Naesen dat zijn harde reset werkt. Uiteindelijk zetten we hem vaak mee weg met Greg & Sep maar hij is van die (brede) generatie de enige die sinds de start van "het tijdperk van de G5" nog in de buurt is kunnen komen van een monument met die 2de plaats in San-Remo.
Je kan alleen maar hopen dat zoiets effectief zijn vruchten af werpt, je ziet de laatste jaren toch váker en váker verhalen passeren van mannen die zich overtrainen, mede door de enorme druk die ze zichzelf vaak opleggen. Iemand die dat weet om te draaien om dan nog terug op niveau mee te doen zou toch een positief signaal zijn naar andere (vaak ook jonge) renners dat less soms effectief more is.

Ik ben er absoluut van overtuigd dat Naesen het in zich heeft om op een dag die grote klassieker binnen te halen, maar of dat er zal uit komen...
Die tweede plaats in San Remo was erg nipt. Dan is er nog de beruchte val in de jacht op Gilbert. En dan herinner ik me in de editie van (2jaar?) geleden waar hij gewoon slecht gepositioneerd zat maar precies wel in erg goede doen was.

Het ontbreekt gewoon aan luciditeit/momentum/intelligentie wanneer het er echt om gaat. Misschien door de stress?

Al DENK ik dat er voor de voorjaarsklassiekers weinig te doen gaat zijn aan WVA als die gespaard blijft van pech.

Wel lichtjes verschoten van het interview van Naesen waarin hij vertelt van 73 naar 82 kg gegaan te zijn deze winter. Daar moet je toch echt je best voor doen op 6 weken :crazy:
Bwa, da's toch ni zo moeilijk als topsporter? Ge weegt een seizoen lang uw eten af en eet enkel wat nodig is om te kunnen presteren. Als ge dan ff een paar weken niets doet en niet op uw voeding let? 😁
Ik als amateur kan soms zelfs schommelen tussen 68 en 73 kg als ik niet of weinig beweeg of juist veel.

Ik weet niet hoe het bij AG2R zit, maar onlangs toch een interview van Vendrame gelezen dat hij graag (mede) kopman of een vrije rol zou hebben voor LBL maar dat dat ingaat tegen de visie van AG2R , er is maar 1 kopman en dan de naam Greg van avermaet.

Ik hoop dat ze Cosnefroy toch al een trapje hoger zetten dan Greg in die heuvelachtige klassiekers.

Al DENK ik dat er voor de voorjaarsklassiekers weinig te doen gaat zijn aan WVA als die gespaard blijft van pech.
Veel zal vooral afhangen van hoe sterk de ploeg dit jaar is , ze zijn versterkt ,dus hopelijk moet hij niet zelf de koers maken vanaf km 50-60.
Het is maar 1 team dat het Jumbo moeilijk maakt en het is dat blauw blok dat met 7 man van ver mogen gaan. Jumbo gaat dat moeten controleren, ze gaan denk ik allemaal kijken naar wout. Alhoewel met Trek weet je noot :unsure:

Nog 10 dagen en het europese circuit trekt zich op gang met spaanse koersjes :clap:

Ik weet niet hoe het bij AG2R zit, maar onlangs toch een interview van Vendrame gelezen dat hij graag (mede) kopman of een vrije rol zou hebben voor LBL maar dat dat ingaat tegen de visie van AG2R , er is maar 1 kopman en dan de naam Greg van avermaet.

Ik hoop dat ze Cosnefroy toch al een trapje hoger zetten dan Greg in die heuvelachtige klassiekers.

Veel zal vooral afhangen van hoe sterk de ploeg dit jaar is , ze zijn versterkt ,dus hopelijk moet hij niet zelf de koers maken vanaf km 50-60.
Het is maar 1 team dat het Jumbo moeilijk maakt en het is dat blauw blok dat met 7 man van ver mogen gaan. Jumbo gaat dat moeten controleren, ze gaan denk ik allemaal kijken naar wout. Alhoewel met Trek weet je noot :unsure:

Nog 10 dagen en het europese circuit trekt zich op gang met spaanse koersjes :clap:
Trek... :unsure: met Pedersen die in de RvV in moeilijkheden komt als ze de E40 over moeten...
Ik hoop van AG2R dat ze Cosnefroy toch wat duidelijker naar voor schuiven. Die was impressive in de Bretagne Classic eind vorig jaar, maar zakte nadien toch een klein beetje weg.

Als Benoot zijn niveau kan halen van Strade 2019 dan gaat toch een niet te onderschatten toevoeging zijn aan de kern van Jumbo. Ik denk dan bv aan Milaan-San Remo waar er vaak toch wat te pokeren is als ze beneden van de Poggio komen. Als Benoot daar de Poggio mee over kan (wat eigenlijk altijd moet lukken in een bredere groep) dan heeft Van Aert daar wel iemand zitten om de boel te controleren en dan maar hopen dat Ewan niet mee is :unsure:

In koersen als E3 en RvV verwacht ik echter wel dat het blok QS nog steeds wel serieus overwicht zal hebben. Aan de andere kant is het passen van Alaphilippe wel een serieuze verzwakking voor hun voorjaarskern. Het zal dus zaak zijn van én Asgreen én Stybar én Senechal én Lampaert op niveau te hebben en dus niet zoals vorig jaar waar Asgreen veruit de sterkste man was van het pak en bv Lampaert eigenlijk altijd tussen hangen en wurgen was OF erger vaak ook gewoon achter de feiten aan koersen en de slag (nipt) missen op de belangrijke punten.

Trek... :unsure: met Pedersen die in de RvV in moeilijkheden komt als ze de E40 over moeten...
Ik hoop van AG2R dat ze Cosnefroy toch wat duidelijker naar voor schuiven. Die was impressive in de Bretagne Classic eind vorig jaar.

Als Benoot zijn niveau kan halen van Strade 2019 dan gaat toch een niet te onderschatten toevoeging zijn. Ik denk dan bv aan Milaan-San Remo waar er vaak toch wat te pokeren is als ze beneden van de Poggio komen. Als Benoot daar de Poggio mee over kan (wat eigenlijk altijd moet lukken in een bredere groep) dan heeft Van Aert daar wel iemand zitten om de boel te controleren en dan maar hopen dat Ewan niet mee is :unsure:

In koersen als E3 en RvV verwacht ik echter wel dat het blok QS nog steeds wel serieus overwicht zal hebben. Aan de andere kant is het passen van Alaphilippe wel een serieuze verzwakking voor hun voorjaarskern. Het zal dus zaak zijn van én Asgreen én Stybar én Senechal én Lampaert op niveau te hebben en dus niet zoals vorig jaar waar Asgreen veruit de sterkste man was van het pak en bv Lampaert eigenlijk altijd tussen hangen en wurgen was OF erger vaak ook gewoon achter de feiten aan koersen en de slag (nipt) missen op de belangrijke punten.

Daarom dat ik ook de unsure smiley bij trek zet , die rijden toch ook de eerste 3 uur van de RVV op kop van het peleton zonder de topfavoriet :help:
Benoot is idd eindelijke de versterking die WVA verdiende , hopelijk valt hij niet uit.

Voor milaan san remo
Benoot rijdt geen MSR maar ik denk dat Roglic een waardige vervanger is.
ik zit trouwens met Magnus Cort nielsen in men hoofd als winnaar voor MSR dit jaar

Bij Quick-step zie ik vooral Senechal weeral een stap voorwaarts maken en dit jaar toch iets serieus zal winnen.
(dus Asgreen en Senechal de sterkste bij QS)

Daarom dat ik ook de unsure smiley bij trek zet , die rijden toch ook de eerste 3 uur van de RVV op kop van het peleton zonder de topfavoriet :help:
Benoot is idd eindelijke de versterking die WVA verdiende , hopelijk valt hij niet uit.

Voor milaan san remo
Benoot rijdt geen MSR maar ik denk dat Roglic een waardige vervanger is.
ik zit trouwens met Magnus Cort nielsen in men hoofd als winnaar voor MSR dit jaar

Bij Quick-step zie ik vooral Senechal weeral een stap voorwaarts maken en dit jaar toch iets serieus zal winnen.
(dus Asgreen en Senechal de sterkste bij QS)
Zou mij toch echt verwonderen. Heeft nog nooit in een klassieker voor de knikkers meegedaan dus ik verwacht niet dat hij nu plots wel een grote sprong voorwaarts zou gemaakt hebben daarin

Laporte niet vergeten hé, die gaat er ook vaak nog bij zitten aan het eind voor Jumbo. En dan heb je nog mannen als Van der Sande, Theunissen en Van Hooydonck die wisselvalliger zijn maar hier en daar ook lang zullen meegaan. Heel sterke voorjaarskern dus.

Terug
Bovenaan