Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Merlier dan? Wie had ooit gedacht dat een met alle respect 2derangers crosserke die op zijn 27 eens op de weg wat mocht rondrijden zo een palmares bij elkaar zou rijden?Straf toch voor Magnier en Del Toro, gezien hun zeer jeugdige leeftijd.
Er zit met 4 klappers in Slovakije en Kroatie wel veel filler tussen natuurlijk. China is nu wel WT maar dat is ook alleen maar zo voor vorm. Sterk seizoen hoor absoluut maar ik vind bv zijn 2de plaatsen in de Omloop en Samyn op een paar dagen tijd op zich véél indrukwekkender dan gewoon zijn aantal overwinningen.Straf toch voor Magnier en Del Toro, gezien hun zeer jeugdige leeftijd.
Hopelijk mooie duels tussen Magnier en De Lie in de voorjaarsklassiekers volgend jaar.
Of zoals de José graag zegt: "Win maar eens een koers"Filler... Doe het maar eens denk ik dan, 16 overwinningen bijeen fietsen.
EDIT: 17 ondertussen![]()
Het zijn nog niet de grote kleppers nee (niet onlogisch).Er zit met 4 klappers in Slovakije en Kroatie wel veel filler tussen natuurlijk. China is nu wel WT maar dat is ook alleen maar zo voor vorm. Sterk seizoen hoor absoluut maar ik vind bv zijn 2de plaatsen in de Omloop en Samyn op een paar dagen tijd op zich véél indrukwekkender dan gewoon zijn aantal overwinningen.
Ik weet nu niet of de keuze om Magnier dit jaar in de Ronde van Vlaanderen te droppen zo verstandig was. Ik zou een type als Magnier dan eerder eens laten meedoen in Roubaix zoals Visma gedaan heeft met Brennan. Die heeft daar uiteindelijk ook geen uitslag gereden maar heeft wel lang meegedaan redelijk vooraan in de koers. In de RvV kon je dat 10 jaar geleden ook nog maar door de manier waarop die koers nu gereden wordt is dat wel veel moeilijker geworden.Het zijn nog niet de grote kleppers nee (niet onlogisch).
Maar toch knap dat hij meteen enige regelmaat gevonden heeft dit seizoen en dus heel vaak meedoet voor de overwinning.
Vooral omdat hij dan toch pech gekend heeft in het voorjaar (en dat ook zijn Giro wat hypothekeerde?)
Het feit dat hij 2e werd in de Omloop doet toch denken dat hij volgend voorjaar meteen ook kan meedoen in veel (semi-)klassiekers voor de overwinning. Behalve in de monumenten en de E3 zou hij eigenlijk overal al moeten kunnen meedoen voor winst in het Vlaamse voorjaar.
Er scheelt toch iets met die Hayter hoor
Al 5 tijdritoverwinningen dit jaar maar voor de rest is die precies totaal onzichtbaar. Zelfs geen enkele top15 notering dit jaar.
en voordat die bij QS kwam geen enkele ITT gewonnen (buiten brits kampioenschap), en alles in de sprint na een lastige rit.Ik weet niet goed wat er van te denken. Ik had gehoopt dat hij in de lastigere ritten hier en daar zijn slag zou slaan en zo wat zeges zou binnenhalen zoals hij vroeger wel deed. Maar daar kwam dus niks van in huis. Maar hij haalt nu wel al 5 zeges binnen telkens in het tijdrijden dus slecht is het niet.
Hij heeft niet gebracht wat ik vooraf had gehoopt/gedacht maar met 5 zeges nadat hij vorig jaar maar eentje pakte en het jaar ervoor 2 is zijn trasnfer toch wel een success gebleken. Mag hij toch bij het lijstje van renners die bij SQS weer wat boven water zijn gekomen.
Zou denken dat die wat te dik staat maar dat is ook niet.Er zit met 4 klappers in Slovakije en Kroatie wel veel filler tussen natuurlijk. China is nu wel WT maar dat is ook alleen maar zo voor vorm. Sterk seizoen hoor absoluut maar ik vind bv zijn 2de plaatsen in de Omloop en Samyn op een paar dagen tijd op zich véél indrukwekkender dan gewoon zijn aantal overwinningen.
Pogacar vorig jaar, Catalonie 4, Giro 6 en Tour 6. Enkel lbl zat tussen catalonie en Giro, maar die heeft hij ook gewonnen.De Franse trein dendert voorts.
Deze nacht zal het gedaan zijn met de aankomst bergop.
Kan potentieel 5/6 ritten winnen.
Nu al vier ritten in / per drie opeenvolgende rondes. Deed iemand ooit beter?
Surprised Pikachu.jpgDe wedstrijd wordt georganiseerd zonder politiebegeleiding en steunt op vrijwillige seingevers. Maar een hoop chauffeurs zouden de signalen van de seingevers hebben genegeerd, en kwamen zo op het parcours terecht.
Ik ben nochtans to-taal niet verrast... +1 voor Surprised Pikachu.jpgKan je toch niet voor mogelijk houden.
![]()
"Er is lijn overschreden": rit 3 van Tour of Holland stopgezet omdat auto meermaals voor chaos zorgde op parcours | sporza
De wielersport heeft vrijdag geen al te beste beurt gemaakt. In de Tour of Holland moest de derde rit in lijn definitief gestaakt worden, nadat er auto's op het parcours waren gereden. Door een gebrek aan politiebegeleiding kon de veiligheid niet gegarandeerd worden. "Dit is een rode lijn die...sporza.be
Zonder politiebegeleiding. Hoe kan die koers überhaupt op de kalender staan, of was dat alleen voor vandaag?
Bovendien worden de etappes in lijn georganiseerd op een circuit. "Daardoor is het parcours beter beveiligd en hebben we geen politiebegeleiding nodig."
![]()
Van BMX-hekje tot Vincent Van Gogh: zo vernieuwend is de Tour of Holland | sporza
21 jaar na de laatste editie van Ronde van Nederland hebben onze noorderburen eindelijk weer hun eigen rittenkoers. Het idee kwam vanuit Visma-Lease a Bike, de vernieuwingen vanuit de organisatie.sporza.be