Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, echt met gemak.Dat is overschot hebben van Merlier!
Man man Jasper Disaster zeg...
Die 2 jaar op een Merckx fiets staan dan ook bekend als de 2 zwakke donkere jaren van de ploeg.
Zie Almeida wel nog eindklassement binnenhalen, met klimtijdrit op laatste dag!
Die gele trui begint voor Merlier toch heel dicht te komen de eerste rit in de TDF als hij zo blijft rijden. Die heeft nog een stapje voorwaarts gezet het laatste jaar.
Philipsen valt me toch wat tegen dit jaar. Heeft die nog ergens iets gewonnen buiten KBK? Zou dat aan zijn andere manier van trainen liggen deze winter? Ik had verstaan dat die echt wel toe aan het werken was om een klassieker/monument te winnen en daardoor zijn sprint grotendeels links heeft laten liggen.
Ze zijn nochtans alledrie goed in vorm en Vauquelin tweemaal 2e in de Waalse Pijl.Nah. Er rijdt echt weinig volk rond in Zwitserland die relevant zijn voor het werk waarvoor Nys naar de Tour gaat. Als die Fransen zijn goeie renners maar dat blijft B-garnituur.
Tien jaar geleden vergeten?Overdosis Eddy Merckx dezer dagen.
En wat is er zo speciaal aan 80?
Ik wil graag de finish zien van (sprinters)ritten, maar niet de hele livestream kijken(er moet ook gewerkt worden) of vaststellen dat ik te laat ben, dus heb een website gemaakt die mij een email stuurt als de wedstrijd bijvoorbeeld 10km van het einde is: https://kmtogo.cc/?search=&status=live
Er zitten nog mankementen in, maar bij deze mocht er iemand baat bij hebben, feedback ook altijd welkom.

Allez, ik dacht net dat je wel getuige wou zijn van de greatness!Kan je ook een variant maken voor de TdF als Pogacar aangaat van op 100km, ik m'n TV zelfs niet meer moet opzetten.![]()
Ik wil graag de finish zien van (sprinters)ritten, maar niet de hele livestream kijken(er moet ook gewerkt worden) of vaststellen dat ik te laat ben, dus heb een website gemaakt die mij een email stuurt als de wedstrijd bijvoorbeeld 10km van het einde is: https://kmtogo.cc/?search=&status=live
Er zitten nog mankementen in, maar bij deze mocht er iemand baat bij hebben, feedback ook altijd welkom.
Almeida gaat hier waarschijnlijk zijn 3de WT ronde op zak steken. Steengoed renner toch.Almeida gaat dit in het weekend dus wel regelen.
Alaphilippe precies ook weer naar een goed niveau aan het groeien. Benieuwd of hij deze Tour weer wat van zijn flitsen kan laten zien.
Van Wilder op weg naar een mooi top 10 in het eindklassement. Gaat Evenepoel graag zien een goeie lieutenant erbij.
WKAlaphilippe precies ook weer naar een goed niveau aan het groeien. Benieuwd of hij deze Tour weer wat van zijn flitsen kan laten zien.
. Samen met Pogacar naar de streep.