Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nextdns installeren op gsmEven een andere vraag:
Is er eigenlijk een deftig alternatief voor pcs? Want vooral op mobiel beginnen die ads de spuigaten uit te lopen.
Maar die is betalend als ik mij niet vergisnextdns installeren op gsm
300k queries gratis, maar je kan sites als BG whitelisten en bijvoorbeeld enkel pcs flaggen.Maar die is betalend als ik mij niet vergis
De afstand tot finish is momenteel al zelf in te stellen.Tof
eventuele ideetjes maar mss voor later stadium:
- sms /WhatsApp service
- waaier alert
- zelf vanaf bepaalde km kunnen persoonlijk instellen (bevoordeeld helling op 20km van de meet )
Even een andere vraag:
Is er eigenlijk een deftig alternatief voor pcs? Want vooral op mobiel beginnen die ads de spuigaten uit te lopen.
Die Hayter kan niet in peloton rijden of zo. Er moeten er nog wel komen maar een 2e plek zou wel eens kunnen lukken vandaag. Reed ook al 3e en 9e in de Giro en 4e in Baskenland. Dus zo slecht is die niet. Maar in een rit met peloton zit die achteraan te harken.

Nu pas door?
Dat is toch gewoon waar Hayter bekend voor staat en waarom Ineos hem opgegeven heeft. Dit is echt spek naar zijn bek bijvoorbeeld. Ik denk ook dat hij Ganna achter zich houdt aangezien die nog niet in topvorm is.
Die cookies zijn ook zeer irritant. Moeilijk om op 'aanvaarden' te klikken mobiel.Even een andere vraag:
PCS pro aanschaffen eh!Even een andere vraag:
Widar zal ook de Next gen niet winnen. Blijkbaar op 26 min binnengekomen vandaag.
Widar zal ook de Next gen niet winnen. Blijkbaar op 26 min binnengekomen vandaag.

Wat zit Renaat daar nu weer zo onnozel te doen?
Hij zegt eerst dat Baroncini op 10" staat met die 7" boni... uitslag komt in beeld met Baroncini op 5" en peloton op 17". " Hayter is binnengekomen op 22", dan moeten we kijken of er breukjes waren..." Nee hé, verschil is (minstens) 12 seconden AKA trui kwijt. 17-5... wat is dat? Tweede leerjaar?![]()