Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die nieuwe Falcon he![]()

Wat heb ik gemist?Ja waar De Lie nog nooit heeft op gereden, laat staan overwinningen mee heeft behaald
Toen ik dat las kon ik even het statement van die CEO niet meer serieus nemen.
Mijn eerste gedacht toen ik zijn reactie las was hetzelfde. Vreemde analyse"Ik wist dat je laat moest aangaan"
Rijdt gewoon een sprint van 300m...

Wat heb ik gemist?
Profs rijden al sneller met nieuwe fietsen natuurlijkDe CEO van Ridley, Jochim Aerts, reageerde op het feit dat Lotto verstapt naar Orbea met een zeer emotioneel statement. De teleurstelling en emoties waren begrijpelijk, maar hij haalde onder meer het volgende aan.
“Merkwaardig wanneer je ziet hoeveel wedstrijden Arnaud De Lie wint op onze nieuwe “Falcn” en wanneer je leest dat Alec Segaert op 16 september 2022 naar aanleiding van het tekenen van een profcontract stelt dat de nieuwe Ridley-tijdritfiets zeker een rol gespeeld heeft in zijn beslissing!”
Klinkt allemaal mooi, maar De Lie rijdt en heeft nooit gereden op de nieuwe Falcn en heeft er dus ook nooit op gewonnen. De Lie rijdt op de Noah Fast, Ridley's aero fiets. Aangezien hun nieuwe Falcn vandaag officieel is voorgesteld komt het bij mij vooral over als een goedkope marketing plug.
Profs rijden al sneller met nieuwe fietsen natuurlijk
Maar idd denk dat De Lie er niet mee gereden heeft maar andere wel
Tja de CEO van Soudal dacht ook dat WVA bij hen reedTuurlijk, maar De Lie was daar geen van. Van Eetvelt gebruikte hem als eerste in koers in mei. Van Gils dan in de Dauphiné. De klimtypes rijden er nu allemaal op, niet de rouleurs of sprinters.

Hoe zeker ben je daar van?Tuurlijk, maar De Lie was daar geen van. Van Eetvelt gebruikte hem als eerste in koers in mei. Van Gils dan in de Dauphiné. De klimtypes rijden er nu allemaal op, niet de rouleurs of sprinters.
Die waren zonder logoHoe zeker ben je daar van?
Ik zou het persoonlijk niet weten, ik zou ook zeggen dat hij de noah fast gebruikt, maar ik ben niet zeker daarom.