Algemeen Wielernieuws

Ik ben hier niet goed van. Zit eigenlijk veel te ver. Van Gils en Vermeersch proberen hem nog te gaan halen, maar ze lijken er niet meer te geraken en dan doet die dat...

:bow: :bow: :bow:

Dit is toch een van zijn strafste sprints ooit van de lie ?
Allez niet op watts , maar van waar hij komt , puur op het zicht.

Ik denk enkel in omloop dat even of meer indrukwekkender was. (Zonder te winnen)

Wat heb ik gemist?

De CEO van Ridley, Jochim Aerts, reageerde op het feit dat Lotto verstapt naar Orbea met een zeer emotioneel statement. De teleurstelling en emoties waren begrijpelijk, maar hij haalde onder meer het volgende aan.

“Merkwaardig wanneer je ziet hoeveel wedstrijden Arnaud De Lie wint op onze nieuwe “Falcn” en wanneer je leest dat Alec Segaert op 16 september 2022 naar aanleiding van het tekenen van een profcontract stelt dat de nieuwe Ridley-tijdritfiets zeker een rol gespeeld heeft in zijn beslissing!”

Klinkt allemaal mooi, maar De Lie rijdt niet en heeft nooit gereden op de nieuwe Falcn en heeft er dus ook nooit op gewonnen. De Lie rijdt op de Noah Fast, Ridley's aero fiets. Aangezien hun nieuwe Falcn vandaag officieel is voorgesteld komt het bij mij vooral over als een goedkope marketing plug.

Laatst bewerkt:
Knap van De Lie, komt er misschien nog niet altijd helemaal uit en heeft echt wel zijn deel van de pech al gehad maar die kerel is echt iets van t allerbeste dat we hebben in dat soort koersen, wordt ne grote in t voorjaar ook, imo.

De CEO van Ridley, Jochim Aerts, reageerde op het feit dat Lotto verstapt naar Orbea met een zeer emotioneel statement. De teleurstelling en emoties waren begrijpelijk, maar hij haalde onder meer het volgende aan.

“Merkwaardig wanneer je ziet hoeveel wedstrijden Arnaud De Lie wint op onze nieuwe “Falcn” en wanneer je leest dat Alec Segaert op 16 september 2022 naar aanleiding van het tekenen van een profcontract stelt dat de nieuwe Ridley-tijdritfiets zeker een rol gespeeld heeft in zijn beslissing!”

Klinkt allemaal mooi, maar De Lie rijdt en heeft nooit gereden op de nieuwe Falcn en heeft er dus ook nooit op gewonnen. De Lie rijdt op de Noah Fast, Ridley's aero fiets. Aangezien hun nieuwe Falcn vandaag officieel is voorgesteld komt het bij mij vooral over als een goedkope marketing plug.
Profs rijden al sneller met nieuwe fietsen natuurlijk
Maar idd denk dat De Lie er niet mee gereden heeft maar andere wel

Profs rijden al sneller met nieuwe fietsen natuurlijk
Maar idd denk dat De Lie er niet mee gereden heeft maar andere wel

Tuurlijk, maar De Lie was daar geen van. Van Eetvelt gebruikte hem als eerste in koers in mei. Van Gils dan in de Dauphiné. De klimtypes rijden er nu allemaal op, niet de rouleurs of sprinters.

Tuurlijk, maar De Lie was daar geen van. Van Eetvelt gebruikte hem als eerste in koers in mei. Van Gils dan in de Dauphiné. De klimtypes rijden er nu allemaal op, niet de rouleurs of sprinters.
Hoe zeker ben je daar van?
Ik zou het persoonlijk niet weten, ik zou ook zeggen dat hij de noah fast gebruikt, maar ik ben niet zeker daarom.

Terug
Bovenaan