Met een gemiddeld loon van 400k voor world tour renners verwacht ik wel dat ze genoeg betaald zen.Stel u werkelijk waar voor dat je daarin een heel jaar moet rondrijden…
Ik hoop dat die renners goed betaald worden want anders…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een gemiddeld loon van 400k voor world tour renners verwacht ik wel dat ze genoeg betaald zen.Stel u werkelijk waar voor dat je daarin een heel jaar moet rondrijden…
Ik hoop dat die renners goed betaald worden want anders…
Met dat wit gaan sponsors misschien nog akkoord gaan maar met dat rechtse? Geen kans.Gewoon stom van Lidl dat ze letterlijk hun logo op het shirt willen plakken.
Gewoon eventjes afstappen van het logo (vierkante blok) , maar je kon in dezelfde kleuren een heel mooi shirt maken
nog niet perfect hieronder maar een stuk mooier dan wat het nu is geworden !
![]()
![]()
Met dat wit gaan sponsors misschien nog akkoord gaan maar met dat rechtse? Geen kans.
)WT kalender, waar hier wel wat over te doen was, voor 2024 is uit... Ondanks dat ze zogezegd alles gingen proberen splitsen, is er weinig veranderd op het eerste zicht. Canada na Vuelta zie ik wel. En Polen niet meer als voorbereiding op de Vuelta, want tegelijk en niet tijdens San Sebastian (dat een week later ligt).
![]()
EDIT: ik ben dom, eigenlijk zijn de enige veranderingen door de Olympische spelen zie ik. Daarom is er ruimte na de Tour. Canada ligt nu wel heel dicht bij het WK dan?
Exact wat ik dacht.Als ik Simmons zo zie denk ik spontaan aan Trader Joe's en zelfs dat doen ze dan niet goed want das Aldi...![]()

2800 hoogtemeters. Ik schrijf alvast Van der Poel (of gaat die enkel MTB?), Van Aert, Evenepoel en Pogacar op.Dit zou het parcours worden van de OS volgend jaar in Parijs.
Lijkt me zeker niet zwaarder te zijn dan pakweg een Amstel Gold Race. Integendeel.
Voor de namen die we wel vaker in het voorjaar terugzien dus.
![]()
Ik denk wel dat je de kracht van een Logo een beetje onderschat. Er zijn heel veel logo's waar mensen perfect weten over welk merk het gaat als je alle tekst er af haalt. Ik denk bv aan de gele M van McDo... das bij Lidl toch wel een beetje hetzelfde. Zelfs als je het woord Lidl uit het Logo schrapt en enkel de gele bol met rode rande op blauwe achtergrond gebruikt weten veel mensen dat het het logo van Lidl is, dat mag je toch ook niet onderschatten.Het gaat mij niet perse om die designs , was gewoon om te tonen dat dat vierkant logo verschrikkelijk is , ze konden perfect gebruiken wat ze nu hebben , zet gewoon niet dat LIDL logo vierkant erop
Schrijf het gewoon in het groot er volledig op zoals in de voorbeelden (3x hetzelfde gezegd)
2800 hoogtemeters. Ik schrijf alvast Van der Poel (of gaat die enkel MTB?), Van Aert, Evenepoel en Pogacar op.
Maar 4 deelnemers per land voor de eerste 5 landen op de ranking. Kan wel eens een vreemde koers worden.
1-5 op de ranking mogen 4 renners afvaardigenIs het verminderd? Was vroeger 5.
1-5 op de ranking mogen 4 renners afvaardigen
6-10 met 3 renners
11-20 nog met 2
21-45 mag nog 1 renner sturen.
In Tokio waren we inderdaad nog met 5. Met Van Aert en Evenepoel zijn er dus nog maar 2 plaatsen beschikbaar, kan een heel rare koers ook worden op die manier.
Kwam dat niet door de uittredende Gouden Greg?1-5 op de ranking mogen 4 renners afvaardigen
6-10 met 3 renners
11-20 nog met 2
21-45 mag nog 1 renner sturen.
In Tokio waren we inderdaad nog met 5. Met Van Aert en Evenepoel zijn er dus nog maar 2 plaatsen beschikbaar, kan een heel rare koers ook worden op die manier.
Kwam dat niet door de uittredende Gouden Greg?
Spanje, Nederland, Italië en Frankrijk waren toen ook met 5 dus had niet veel te maken met de gouden medaille van Van Avermaet.Kwam dat niet door de uittredende Gouden Greg?
Wie een maand daarvoor BK TT wordt, mag gaan. Voila, opgelostSpanje, Nederland, Italië en Frankrijk waren toen ook met 5 dus had niet veel te maken met de gouden medaille van Van Avermaet.
Ook trouwens maar 1 plek in de tijdrit. Dat wordt ook nog een moeilijke keuze.

Das zelfs geen nieuwelingenkoers, 80 deelnemers is eerder iets voor aspiranten.4 is heel weinig. Nu VA en Evenepoel hebben geen schrik van een nieuwelingen koers natuurlijk hoeft voor hen geen nadeel te zijn.
Via continentale kampioenschappen en het WK 2023 zijn er nog wel enkele extra plaatsen beschikbaar maar het maximum aantal deelnemers aan de wegrit is 4 per land.
Via het WK tijdrijden kan je wel nog een tweede deelnemer kwalificeren.