Algemeen Wielernieuws

Op Twitter waren er enkele dagen/weken geleden wat onnozelaars die een Trek/Lidl truitje hadden gemaakt met paint en dat lijkt verdacht veel op dit truitje :unsure: wat een aanfluiting :D :D

Je zal maar géén nationaal kampioen zijn, bedoel je...

Dat is al erg, maar de gewone truitjes zijn echt hondslelijk. Wat is me dat... ik kan me niet direct een lelijker truitje voor de geest halen.

En sommigen vonden Lotto lelijk. Dat is gewoon pure kunst tov dit
Ze hadden beter beide mouwen geel gedaan, zou voor mij al een stuk schelen.

huh? Op dat Lidl icoon na is dat toch gewoon een heel goed shirt? Lijkt toch heel sterk of het Brooklyn shirt van RDV

Letterlijk de stars en stripes???

Dat vind ik het enige mooie truitje op die foto. 😅 Haal het Lidl-logo van de mouwen af en da's een machtig shirt.
Bwa, dan heb je nog steeds dat logo op de borst dat tegensteekt.

Niks tegen Lidl, maar das nu toch echt een lelijk logo en vrij moeilijk om daar een deftig shirt mee te maken. Je moet op z'n minst al een blauwe achtergrond hebben om daar iets deftigs mee te maken.

Dit kunnen we toch wel catalogeren in de categorie van lelijkste truitjes aller tijden denk ik.

Wat een gedrocht.
Ik vind die nieuwe Lidl-Trek team shirts best mooi. Ik vind dit niet eens het lelijkste truitje in het huidige WT peloton, laat staan aller tijden. Het is redelijk flashy met die kleuren van Lidl waar ze moeilijk rond kunnen maar dat donkerblauw zorgt er wel voor dat het niet té wordt en vooral: dit hele shirt is duidelijk one go ontworpen en vormt één geheel.

Dan vraag ik me toch een beetje af of dit nu zoveel slechter is dan de shirts van onze Belgische ploegen? Kijk naar Quick-Step: daar hebben ze een hele kit in blauw/wit ontworpen en dan hebben ze aan een 8-jarige gevraagd om het Logo van Soudal erop te zetten (die het wrs geoutsourced heeft naar een kleuter van 4... :unsure:). Lotto is dan bv wel één geheel maar de kleuren van de beide hoofdsponsors zijn moeilijk combineerbaar, dat rood, oranje, lichtblauw vindt ik dan niet bepaald beter dan dit. En Intermarché dat is een shirt dat je van Continentale Ploeg mag verwachten...

En "arme Simmons"... heb je dat shirt van Skjellmose gezien? Een Deense vlag verbranden is misschien wel minder erg :unsure:
Dan 20x liever nationaal kampioen bij UAE/Movistar dan bij Lidl-Trek :frown:

be34070c-d73e-4d89-af97-2df2055481f8

Is misschien ook wel omdat een wielerpakje altijd wat strak zit. Maar die tenues doen me wat denken aan action figures van de jaren '90.

Stel u werkelijk waar voor dat je daarin een heel jaar moet rondrijden…
Ik hoop dat die renners goed betaald worden want anders…

Gewoon stom van Lidl dat ze letterlijk hun logo op het shirt willen plakken.
Gewoon eventjes afstappen van het logo (vierkante blok) , maar je kon in dezelfde kleuren een heel mooi shirt maken
nog niet perfect hieronder maar een stuk mooier dan wat het nu is geworden !
FzuV1UmXwAEAJDF
B9734432714Z.1_20230603181010_000%2BG2VMT3FIL.1-0.png

Terug
Bovenaan