iamhollywood
Well-known member
Het is niet aan mij om te bepalen met wie mijn partner al dan niet bevriend mag zijnWaarom zou je zo’n mensen in uw entourage willen?Met zo’n mensen zou ik zelf nooit bevriend willen zijn.
Van mij mag er gerust dag en nacht gecontroleerd worden, geen moeite mee.
Er wordt zeker maandelijks gecontroleerd bij ons aan het Predikheren (Mechelen). Als ex-buurtbewoner kon ik de taferelen vaak vanuit mijn venster aanschouwen. Ik denk niet dat er al een controle geweest is waarbij er geen auto’s moesten worden achter gelaten. Die moeten daar dan blijven staan op een plaats waar je normaal niet mag parkeren.
. Ik moet zelf bekennen dat ik daarin lang veel te naïef geweest ben, ik ben geschrokken hoeveel mensen niet vies zijn van een lijntje of een bolleke. Nu snap ik waarom verschillende ex-collega’s lange uren kunnen knallen, sociaal geliefd zijn en vlot hogerop de ladder geraken :/. Er zullen dagelijks wel enkele tegen de lamp lopen maar het gebeurt imo nog te weinig, ik merk echt een gevoel van straffeloosheid. Mensen redeneren in termen van ‘controles’, checken voor ze in de wagen stappen hun route in Waze en/of in bepaalde groepen, ze staan niet stil bij de gevolgen van een mogelijk ongeval.
Met zo’n mensen zou ik zelf nooit bevriend willen zijn.
.
Gewoon veel willen waarschijnlijk.