Stop is met die belachelijke voorbeelden.Er is geen ontvangst in de Ardennen hè.
Er ontstaat een tornado en mijn huis is al weggewaaid, mijn enige optie is vluchten. Of om ernstiger te zijn: een overstroming.
Het is niet moeilijk om te begrijpen nochtans, er is geen enkele reden om achter het stuur te kruipen als je gedronken hebt. Werkelijk GEEN ENKELE.
Dat je zelfs maar het voorbeeld van een kind dat van de trap valt aangrijpt om dronken te rijden… Jezus christus man.
Vanaf dat het ernstig is bel je de ziekenwagen, altijd, ook al heb je niet gedronken.
Het zijn net die zogezegd goeie redenen om toch te rijden als je gedronken hebt die jij geeft die het probleem zijn. Want iedereen die men pakt heeft zogezegd wel een grondige reden.
. Hij is effectief naar het ziekenhuis gereden. Meneer heeft heel de tijd in het ziekenhuis zijn roes liggen uitslapen tot ze hem vlak voor de effectieve arbeid heeft wakker gemaakt. Ik zou mega pissed zijn, dat moet die van mij niet proberen. Ergens zou je uw verantwoordelijkheid moeten nemen en niet drinken als je weet dat uw vrouw de uitgerekende datum nadert.
.