Aflevering 2: De doos! Al Capone, ijsjes en valt de verdubbelaar?

Damn, vond die Karolien wel een toffe. Jammer dat ze eruit ligt.

Moest wel ff lachen met het lenzenprobleem. Ik zou ook geen steek zien als ze me zo ineens uit mijn bed zetten 🤣
 
Als ge na 10 seizoenen nog niet door hebt dat je bij proeven zoals die doos elke vierkante millimeter van die omgeving moet bekijken, heb je toch nog nooit aandachtig naar De Mol gekeken. Het eerst wat ik dacht bij die proef was dat ik toch eens aan de onderkant van die tafel zou kijken. En dit nog eens extra in een seizoen waar verdubbelaars overal verstopt kunnen liggen (of heb ik dit verkeert begrepen?)
 
Als ge na 10 seizoenen nog niet door hebt dat je bij proeven zoals die doos elke vierkante millimeter van die omgeving moet bekijken, heb je toch nog nooit aandachtig naar De Mol gekeken. Het eerst wat ik dacht bij die proef was dat ik toch eens aan de onderkant van die tafel zou kijken. En dit nog eens extra in een seizoen waar verdubbelaars overal verstopt kunnen liggen (of heb ik dit verkeerD begrepen?)
Mss verkeerd geschreven ?
 
Grappig, bij mij komt hij er net steviger op :D heel hard zijn ‘best’ gedaan, maar wel 10.000 + 2.000 misgelopen en 3000 gekost.

Praten in een walkie waar niemand naar luistert, dat kan geen kwaad. En hij vroeg meteen naar wie op de 0 hing bij de bordjes.
Had ik ook en hij stond juist te douchen zeg!
 
ik ben aan het twijfelen tussen:

- Bernard, die de verdubbelaar inzet op een moeilijke proef, en ook omdat die veel merken fout had. (samen met Jens, die wél nuttige informatie probeert te geven in de toren). Geeft ook de verdubbelaars door aan Lynn, die blijkbaar niet door iedereen vertrouwd werd.
- Stefanie, gewoon omdat die met een dikke fleece aanhad bij dat ding waar ze snel mogelijk hun vinger moeten zetten. ge maakt mij niet wijs dat die daarin slaapt, dus die heeft gewoon de tijd genomen om die eerst nog te zoeken en aan te trekken. viel minder op, omdat Lynn weer door het lawaai geslapen is. (voor de rest volg ik bij haar ook meer de "komt niet veel aan bod"-theorie)
- Philippe, die gewoon hard aan het stoken was bij die doos, en die ook mee aan het taffelen was bij die bordjes te verhangen.
- Coco, die Al Capone herkent en zegt dat die niet in de gevangenis gezeten heeft.
 
Amai de Senne had BEEF jong. En dien boomknuffelaar deed maar wat graag die doos mee open. Kvind dat toch maar wreed sus.
 
Grappig, bij mij komt hij er net steviger op :D heel hard zijn ‘best’ gedaan, maar wel 10.000 + 2.000 misgelopen en 3000 gekost.

Praten in een walkie waar niemand naar luistert, dat kan geen kwaad. En hij vroeg meteen naar wie op de 0 hing bij de bordjes.
Ik was wat snel met mijn reactie, maar uiteindelijk blijf ik erbij hoor. Hij heeft daar constant proberen helpen en zelfs informatie gegeven die hij niet had moeten geven. Dat van die witte knop + tekstjes en zo zou die perfect kunnen verzwijgen als mol, de anderen zouden het nooit geweten hebben. Feit dat die daarna ook nog eens voor de inhoud van de doos kiest bevestigt dat alleen maar. De mol gaat nooit uit zichzelf die doos openmaken.
 
Ik was wat snel met mijn reactie, maar uiteindelijk blijf ik erbij hoor. Hij heeft daar constant proberen helpen en zelfs informatie gegeven die hij niet had moeten geven. Dat van die witte knop + tekstjes en zo zou die perfect kunnen verzwijgen als mol, de anderen zouden het nooit geweten hebben. Feit dat die daarna ook nog eens voor de inhoud van de doos kiest bevestigt dat alleen maar. De mol gaat nooit uit zichzelf die doos openmaken.
Maar wel mee openmaken :coolbrows:
 
Kunnen we Coco er uitstemmen?
Ik vind die verschrikkelijk irritant overkomen met haar hautaine opmerkingen naar andere kandidaten tussendoor.

Maar dan wel zelf Al Capone aanduiden als niet-gevangene :laugh: :laugh: :laugh:

Wat is dat trouwens met die stem van Charlotte? Te veel sigaretten gepaft op lockdownfeestjes of gewoon hees?
 
Amai de Senne had BEEF jong. En dien boomknuffelaar deed maar wat graag die doos mee open. Kvind dat toch maar wreed sus.
in zo'n situatie zou ik ook de doos openen. hun redenering klopt al meerdere seizoenen he: tussen alle kandidaten zitten er genoeg die die doos gaan openmaken, dus kan het maar beter gij zelf zijn.
 
Terug
Bovenaan