Solved Afbeeldingen worden niet altijd getoond?

This post has been solved

Tonerider

Well-known member
Vraagje: hoe komt het dat sommige gifs en afbeeldingen wel in de editor worden geladen, maar eenmaal men ze dan op het forum plaatst ze niet meer worden weergegeven? En als iemand dat bericht dan quote het wel weer in de editor verschijnt.
vb: Green Mamba zijn foto werd niet getoond, maar als ik hem quote zie ik de foto wel in mijn editor?
Clipboard01.jpg
 
Welke browser gebruik je? Hier net even in Chrome, FF en Safari geprobeerd maar de prent laadt normaal bij mij :thinking:
 
Net ook edge geprobeerd en bij mij is dat toch ook weer dat kruisje (ook als ik in Incognito probeer).
Ook mijn venster al eens in verschillende formaten geprobeerd, maar doet geen verschil.

Is wel op pc bij mij.

edit: ook op android FF werkt het niet.
 
Vannacht (tussen 00u30 en 01u00, want uiteraard gebeuren zo'n dingen altijd op zo'n dwaze uren) was er een kleine storage related issue op onze webserver. Mogelijks heeft onze image proxy (de we gebruiken voor niet-whitelisted domeinen) zich daar even in verslikt met de vers geposte image.

Moest je het in de toekomst nog tegenkomen, mag je hier altijd link naar de post in kwestie posten!
 
Laatst bewerkt:
Deze even terug naar boven kicken. Met webp-extentie hebt ge hetzelfde. In de editor laadt het wel in, maar zodra je op preview klikt of het plaatst krijg je enkel dat pictogram.
694


ezgif-com-gif-maker-2.gif
 
Heb persgroep.net alvast in de whitelist gezet waardoor ze voor dit specifiek domein niet meer eerst getest/gevalideerd gaan worden.

Ik zie in de log nochtans een hoop werkende webp's staan, maar ongeveer 1/10 hapert inderdaad wegens "The specific error message was: Image is an invalid type". Zal het es doorgeven aan de software makers, heb al een vaag vermoeden wat er gaande zou kunnen zijn maar dat kan ik niet fixen :D
 
Heb persgroep.net alvast in de whitelist gezet waardoor ze voor dit specifiek domein niet meer eerst getest/gevalideerd gaan worden.

Ik zie in de log nochtans een hoop werkende webp's staan, maar ongeveer 1/10 hapert inderdaad wegens "The specific error message was: Image is an invalid type". Zal het es doorgeven aan de software makers, heb al een vaag vermoeden wat er gaande zou kunnen zijn maar dat kan ik niet fixen :D

:bow:
 
Terug
Bovenaan