Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, maakt niet uit!Ik had er gelijk ook meer van verwacht. Zal me leren van te posten vooraleer ik heel de video bekeken heb![]()
De plugin heeft er 85 extra tegenover de 1.6 turbobenzine. De gewone hybride heeft er 50 extra.Dat is de plugin hybrid.![]()
De plugin heeft er 85 extra tegenover de 1.6 turbobenzine. De gewone hybride heeft er 50 extra.
![]()
New Tucson
Strak en krachtig, met een stijlvol evenwicht tussen vorm en functie. Een apart en elegant karakter.viewer.ipaper.io

Het is inderdaad niet zo duidelijk. Vooral omdat je zowel met enkel ICE als Mild Hybride er hebt met 150pk bij de benzines. Maar die Mild Hybride met de zelfde motor is er dan ook in 180pk uitvoering (enkel in AWD).Om verwarring te vermijden (want ik had het idd niet helemaal juist, maar degene waar ik op reageerde ook niet): de new Tucson bestaat in mild Hybrid, Hybrid en Plug-in Hybrid.
De gewone hybrid heeft inderdaad meer vermogen, maar zit ook op +- 130g CO2.
De mild hybrid (waarover ik denk dat we het hadden) is nog een andere versie. Ik kan niet terugvinden dat die 50PK extra zou hebben - er is een 136PK 1.6 diesel en een 185PK 2.0 diesel mild hybrid.
Aan de andere kant lijkt de 1.6 TGDI me dan weer geen mild hybrid te zijn.
Vrij lastig om te volgen allemaal.![]()
Wat is er vort aan een DCT? Die zou toch juist beter moeten zijn dan een normale automaat?Ik kan er niet goed bij waarom die full hybrid FWD is. Daar is nu toch is niks aan uw om uw hybride systeem op de achteras te zetten en zo een AWD te creëren ?
Ik zou sowieso de hybrid nemen: fiscaal interessanter, je zal effectief iets merken in het verbruik, meer vermogen en geen vorte DCT.

De 8 traps automaat is echt wel meer dan ok vind ik. Was het deze al of nog de vorige? Die is in 2018 denk ik in de auto's gekomen. Ik heb die zelf toen gehad op een Opel Grandland X.Al met de peugeot/citroen/opel automaat gereden en dat komt hier nooit voor de deur te staan. Zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Maar ik weet ook wel dat niet iedere automaat zo sloom is, dus die moet ik eerst eens testrijden.