Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ford FiestaIk ben op zoek naar een nieuwe wagen om mijn 14-jarige Peugeot 206 te vervangen. Voor de vervanging dacht ik zelf aan de Peugeot 208 of de Opel Corsa.
Is er bij de andere merken iets gelijkaardig/beter? Mijn budget is maximaal 20k euro.
Deze namiddag een toertje gaan doen met een C4 Cactus van een jaar oud, was echt verbaasd hoe goe dat rijdt
Liefst een nieuwe manuele benzine. Ook moet het liefst wat zuinig zijn op de snelweg, ik moet voor woon-werk een groot gedeelte over de snelweg. Mijn huidige auto verbruikt tegenwoordig veel benzine, is ook al 14 jaar oud en meer dan 95.000 km.
Liefst een nieuwe manuele benzine. Ook moet het liefst wat zuinig zijn op de snelweg, ik moet voor woon-werk een groot gedeelte over de snelweg. Mijn huidige auto verbruikt tegenwoordig veel benzine, is ook al 14 jaar oud en meer dan 95.000 km.

Wat staat er op uw kilometerteller?Vraagje ivm overname van de garage bij aankoop nieuwe auto.
Zoals velen hier wel weten zit er in mijn Peugeot een nieuwe motor.
Als ik die overlaat aan de garage waar ik (ooit) mijn nieuwe auto koop, vermeld ik dat best, of gebaar ik mij van "domme kloot"?
Want de auto is misschien meer waard door de nieuwe motor die maar 5000km heeft, maar anderzijds minder waard omdat de auto niet meer origineel is, er vermoeden is dat er misschien nog meer niet aan zou in orde zijn,...
Ik zou met een budget van 20K echt niet voor een nieuwe B-segmenter gaan hoor. Van zodra je de garage buitenrijdt verlies je al een klets geld.
Kijk dan eerder bij een dealer (wegens garantie) naar een propere jonge tweedehands a la Focus, Octavia, Leon. Ruimer, comfortabeler, robuuster.
Bijvoorbeeld: https://www.autoscout24.be/nl/aanbo...ldtidx=3&cldtsrc=listPage&searchId=-779007796
Voor 20k kunt ge al iets mooi kopen, als ge bij zo'n klein model wilt blijven, ik heb hier een offerte liggen van een nieuwe nissan Micra voor 16k. Wel niet het topmodel natuurlijk
Bij Suzuki hebt ge tot het einde van de maand een dubbele recyclage premie, zo komt bv de Vitara of S cross ook in het budget. Alle modellen daar zijn ook hybrid, de Vitara en S cross zijn 48V en de Swift en Ignis 12V. De 48V modellen kunnen beperkt op electriciteit rijden (tot max 10km/h, dus enkel voor bv parkeren) en ook krijg je een beperkte 4x4 waar hij bij het slippen of zo electrisch de achterwielen aandrijft. Ik weet wel niet op dat laatste op alle modellen mogelijk is.
Zal ik ook overwegen.Ford Fiesta

52.000km.Wat staat er op uw kilometerteller?
Ik zou het vermelden, zoals je zegt is het een meerwaarde dat deze in feite nieuw is. Andere zaken die kapot zouden zijn? Uw motor is het gros van wat er potentieel kapot kan gaan. Als die nieuw is zou ik niet direct weten wat er nog kapot zou kunnen gaan dat problematisch zou zijn.
Kan via het bedrijf de nieuwe Tiguan bestellen maar zo weinig kleuren om uit te kiezen. Wilde eigenlijk niet meer voor zwart gaan maar dat Dolping grey lijkt mij veel te fleps...
Dus dan toch maar zwart nemen?
Nog een jammere zaak is dat ik mijn iets meer dan een jaar oude BMW 1 Serie moet verkopen want blijf uiteraard niet met twee wagens rond rijden. Iemand ideeën waar ik het beste een BMW verkoop? Van de garage krijg ik er 24250€ voor had liever rond de 26500€ gezeten.

Toch beslist om voor de dolphin grey te gaan stond net 1 op de parkingWij zijn voor de dolphin grey gegaan. Zwart was ook zo zwart
En dan i.c.m. de yakuza zwarte velgen en de R-Line black style.

Toch beslist om voor de dolphin grey te gaan stond net 1 op de parking
Wij hebben de platium versie genomen met als extra’s , verwarmde voorruit , trekhaak en Harmon Karbon instalatie.
Voorlopige levering half juli , wat is jullie datum? Grts
.
Of zijn er andere vgl. modellen waar ik beter naar uit kijk?