Advies Aankoop GSM (Budget 250 tot 400 euro)

Goede opmerking, al valt de pixel bij mij af omwille van de mindere prestaties van de Tensor cores , de trage laadsnelheid en mindere batterij (werktijd in tests).

In januari stond deze een tijdje aan 299 Euro, of 305 euro in België, en dan had ik het nog in aanmerking willen nemen. Maar nu lijkt het me buiten de camera te weinig pluspunten te hebben tov de samsung A54 en de nothing phone(1)
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Goede opmerking, al valt de pixel bij mij af omwille van de mindere prestaties van de Tensor cores , de trage laadsnelheid en mindere batterij (werktijd in tests).

In januari stond deze een tijdje aan 299 Euro, of 305 euro in België, en dan had ik het nog in aanmerking willen nemen. Maar nu lijkt het me buiten de camera te weinig pluspunten te hebben tov de samsung A54 en de nothing phone(1)

Indien je Telenet klant bent hebben zij ook nog steeds een enorm goede aanbieding op de Nord 3: https://www2.telenet.be/residential...1/selectedColor=35682d/selectedStorage=128 GB

256GB versie aan dezelfde prijs als de 128GB, en je krijgt er goede draadloze oortjes bij ook. Daarnaast een snelle SOC, snel laden, uitstekend scherm... Zeker te overwegen naast de A54.
 
Indien je Telenet klant bent hebben zij ook nog steeds een enorm goede aanbieding op de Nord 3: https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/details?intcmp=ToestNav&productId=3300308&productName=OnePlus Nord 3 5G#/category=Smartphones/manBrand=OnePlus/pageNo=1/selectedColor=35682d/selectedStorage=128 GB

256GB versie aan dezelfde prijs als de 128GB, en je krijgt er goede draadloze oortjes bij ook. Daarnaast een snelle SOC, snel laden, uitstekend scherm... Zeker te overwegen naast de A54.
Ik kijk er precies over maar waar staan die extra draadloze oortjes vermeld?
 
Ik kijk er precies over maar waar staan die extra draadloze oortjes vermeld?
Actie is blijkbaar net afgelopen, want ik keek er gisteren nog naar en vond ze idd ook niet meer terug.

Nog steeds een goede deal, maar net iets minder uitbundig nu.
 

289 euro voor de a34


is dit een goed toestel?
ik heb interesse in deze.

pro"s en contra's?

Dat is een zeer deftig toestel voor die prijs. Hier vind je een uitgebreide review, samen met de A54.
Binnen een maand is het ook Black Friday natuurlijk, waarbij je misschien nog wat korting kan scoren.
 
Indien je Telenet klant bent hebben zij ook nog steeds een enorm goede aanbieding op de Nord 3: https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/details?intcmp=ToestNav&productId=3300308&productName=OnePlus Nord 3 5G#/category=Smartphones/manBrand=OnePlus/pageNo=1/selectedColor=35682d/selectedStorage=128 GB

256GB versie aan dezelfde prijs als de 128GB, en je krijgt er goede draadloze oortjes bij ook. Daarnaast een snelle SOC, snel laden, uitstekend scherm... Zeker te overwegen naast de A54.

Geheel in mijn zwaar afwachtende stijl ben ik nu pas voor de Nord 3 gegaan. Kwalitatief duidelijk de betere telefoon. Hij wint het voor mij van de samsung A54 omwille van deze actie, het snelladen, 256GB +16 GB RAM, het cleane OS en de onderliggende hardware. De mindere batterij en camera en kortere updates (12 maanden) neem ik er dan maar bij.
 
Terug
Bovenaan