Advies Aankoop Smartphone (Budget 1 tot 250 euro)

Nee ik gebruik het niet, maar dit is toch iets die er heel kort nabij zit aan te komen? Of ben ik verkeerd..
Zou jammer zijn dat binnen 1 a 2 jaar overal 5G de standaard is, en dat haar toestel het weer niet ondersteund
Zit aan te komen, dat is er al gewoon hoor ;)
Ik heb het goedkoopste abonnement bij Proximus en daar zit geen 5G bij. Ik ga echt niet meer betalen voor een beetje hogere snelheid.
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat ik iets mis dus ik zou daarvan niet de keuze laten afhangen.
 
Ik sta zelf op het punt de samsung A23 aan te schaffen,
maar iets houd me tegen: Toestel is nu reeds 1 jaar oud, en heeft slechts 4 jaar updates.

Dwz dus nog 3 jaar updates.... voor een toestel van 249 euro.
Zouden er nog nieuwe modellen uitkomen in het najaar in die prijsklasse? met iets langere update mogelijkheid?
 
Ik sta zelf op het punt de samsung A23 aan te schaffen,
maar iets houd me tegen: Toestel is nu reeds 1 jaar oud, en heeft slechts 4 jaar updates.

Dwz dus nog 3 jaar updates.... voor een toestel van 249 euro.
Zouden er nog nieuwe modellen uitkomen in het najaar in die prijsklasse? met iets langere update mogelijkheid?

Dat is toch extreem goed voor een low-end toestel? Nog 3 jaar updates?
 
Dat is toch extreem goed voor een low-end toestel? Nog 3 jaar updates?
Bwa er is al 1 jaar updates weg en de prijs is in dat jaar niet gezakt.

Dan zou ik liever een nieuw model hebben die eerstvolgende uitkomt, rond diezelfde prijs en met de volle 4 jaar support.
En ook met wat recentere hardware.


Momenteel loop ik nog met dit ding rond..... Help
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog 3 jaar ondersteuning is meer dan prima in deze prijsklasse. Je gaat volgens mij niet veel beter vinden. De A24 wordt wel verwacht nog dit jaar denk ik. Hij is reeds beschikbaar in het Midden-Oosten.

Als de ondersteuning zo belangrijk voor je is, kan het misschien goed zijn om ook eens naar de A34 te kijken? Security updates tot 2028 en 4 Android updates.
Momenteel voor 300 euro te koop, dus niet zo veel extra. Als de vervanging niet dringend is, kunnen er met bijvoorbeeld Black Friday misschien wel kortingen zijn.
 
Nog 3 jaar ondersteuning is meer dan prima in deze prijsklasse. Je gaat volgens mij niet veel beter vinden. De A24 wordt wel verwacht nog dit jaar denk ik. Hij is reeds beschikbaar in het Midden-Oosten.

Als de ondersteuning zo belangrijk voor je is, kan het misschien goed zijn om ook eens naar de A34 te kijken? Security updates tot 2028 en 4 Android updates.
Momenteel voor 300 euro te koop, dus niet zo veel extra. Als de vervanging niet dringend is, kunnen er met bijvoorbeeld Black Friday misschien wel kortingen zijn.

die a34 lijkt gewoon overal al te koop maar 359 vind ik veel te veel.
Mijn budget is maar max 250 voor een smartphone...


Maar ergens snap ik heel dat update gedoe toch niet hoor.

Mijn huidige telefoon, zie link enkele posts eerder, is de huawei P smart van 2018 (!!), en daar krijg ik nog wekelijks updates van voor de HMCore ofzoiets.

Maar toestel is gewoon (te)traag geworden voor hedendaags gebruik.
 

die a34 lijkt gewoon overal al te koop maar 359 vind ik veel te veel.
Mijn budget is maar max 250 voor een smartphone...


Maar ergens snap ik heel dat update gedoe toch niet hoor.

Mijn huidige telefoon, zie link enkele posts eerder, is de huawei P smart van 2018 (!!), en daar krijg ik nog wekelijks updates van voor de HMCore ofzoiets.

Maar toestel is gewoon (te)traag geworden voor hedendaags gebruik.

De A34 staat bij Gomibo voor 299.

Als ik mij niet vergis is die HMS Core waar je van spreekt is een systeem van Huawei zelf dat je toegang geeft tot hun services, omdat ze niet meer ondersteund worden door Google. De Huawei Mobile Services is dus de verzamelnaam voor services en apps op jouw smartphone. Dit gaat over de browser, je ID, een cloud opslag, ...

Updates daarvan zeggen je dus niet meteen veel over Android en security updates zelf. Volgens de Huawei website krijgt jouw toestel in ieder geval die updates niet meer.
 
De A34 staat bij Gomibo voor 299.

Als ik mij niet vergis is die HMS Core waar je van spreekt is een systeem van Huawei zelf dat je toegang geeft tot hun services, omdat ze niet meer ondersteund worden door Google. De Huawei Mobile Services is dus de verzamelnaam voor services en apps op jouw smartphone. Dit gaat over de browser, je ID, een cloud opslag, ...

Updates daarvan zeggen je dus niet meteen veel over Android en security updates zelf. Volgens de Huawei website krijgt jouw toestel in ieder geval die updates niet meer.
Op bol.com en Amazon rond de 270 euro
 
Terug
Bovenaan