7de bijzondere wetenschappelijke vorming

AdrianBLC

New member
Hallo allemaal,

Ik wil later Informatica studiaren aan de universiteit, ik zit in Informaticabeheer een tso richting met maar 4 uren wiskunde en wil daarom mijn achterstand inhalen door bijzondere wetenschappelijke vorming te gaan volgen.

Ik ben echter aan het twijfelen over bij welke school ik deze richting ga aanvatten. Ik heb 2 keuzes, atheneum voskenslaan in Gent en Athena Pottelberg in Kortrijk.

Heeft iemand ervaring met een van deze scholen?

Afstand speelt geen rol.

Alvast bedankt voor het lezen van mij post.

Denken mensen echt dat ze op deze manier reclame kunnen maken? Voor een school dan nog begot?

Dan lijkt mij dit toch een zeer langetermijnplan, gegeven de join date van beide members?

Hallo allemaal,

Ik wil later Informatica studiaren aan de universiteit, ik zit in Informaticabeheer een tso richting met maar 4 uren wiskunde en wil daarom mijn achterstand inhalen door bijzondere wetenschappelijke vorming te gaan volgen.

Ik ben echter aan het twijfelen over bij welke school ik deze richting ga aanvatten. Ik heb 2 keuzes, atheneum voskenslaan in Gent en Athena Pottelberg in Kortrijk.

Heeft iemand ervaring met een van deze scholen?

Afstand speelt geen rol.

Alvast bedankt voor het lezen van mij post.

Als afstand géén rol speelt heb je toch meer keuzes?
GO! Atheneum Etterbeek , Edmond Mesenslaan 2, 1040 Etterbeek (CLIL)
Sint-Norbertusinstituut (Jodenstraat) , Jodenstraat 15, 2000 Antwerpen
GO! Atheneum De Ring Leuven , Tiensevest 62, 3000 Leuven (Methodeonderwijs) (CLIL)
GO! Next het Atheneum (het Atheneum) , Capucienenstraat 28, 3500 Hasselt (CLIL)
GO! Athena - campus Pottelberg , Burgemeester Felix de Bethunelaan 4, 8500 Kortrijk
GO! Atheneum Voskenslaan , Voskenslaan 60, 9000 Gent (CLIL)
GO! KAZ - Koninklijk Atheneum Zottegem , Meerlaan 25, 9620 Zottegem

Ik zou zeggen het is nog maar net januari, je hebt 8 maanden om je gegrond te laten informeren, en op basis daarvan een keuze te maken.
Ik heb er zelf maar weinig/geen ervaring mee.

Vanuit kennis via via, zou ik wel zeggen ondanks dat Limburg de tofste provincie is van Vlaanderen, weg te blijven van het Atheneum in Hasselt.
Daar ga ik het bij laten, want negatieve reclame online zetten is gevaarlijker dan positieve.

Als ik nog één stukje van m'n stoute tong zou moeten laten zien zou ik ook zeggen: ik zie 6 athena, en slechts één katholieke school, zou toch aanraden die laatste dan ook mee te nemen in je vergelijking.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan