Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ongeveer de perfecte wedstrijd. ALS dit niveau kan aangehouden worden, ook tegen betere ploegen, gaan we er dichtbij zijn.Goede start van Lommel!

Ik lees op GvA dat de match is stilgelegd wegens beledigingen aan Patro spelers/staff...dat lijkt me toch wel erg flauw?
Hoeveel potten zijn dat nu al in 1B dit seizoen? Waanzinnig hoeveel.Weeral laatste minuut![]()
Klopt, rare keuze tenzij hij geen controlerende middenvelder meer op de bank had en Radja niet meer verder kon.Zolang Stijnen daar zit, kan ik hier wel van genieten. Alleen opletten dat hij hier niet mee leest.
Heeft hij ook zijn assistent erop gegooid voor Radja?
Dit dus, dit Patro wil je toch echt niet zien in 1A.Zolang Stijnen daar zit, kan ik hier wel van genieten. Alleen opletten dat hij hier niet mee leest.
Heeft hij ook zijn assistent erop gegooid voor Radja?
Hoeveel potten zijn dat nu al in 1B dit seizoen? Waanzinnig hoeveel.
Zaterdag Beerschot dus! Come on!!
Stijnen bruskeert altijd, zet daar een andere coach en is er 99% zeker niets aan de hand.Beerschot - Patro gestaakt. En het zou eens niet aan Patro liggen![]()
ik moet zeggen dat ik dit al enige tijd niet meer gehoord heb langs onze velden. En ja het is gewoon terecht dat de match wordt stilgelegd voor zo'n zaken.Nochtans een unicum dat een match wordt stilgelegd omdat er gezangen zijn over de moeder van iemand. Elke week wordt er wel ergens 'uw moeder is een ****' gezongen.