1B Challenger Pro League 2025-2026

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    71
Goede start van Lommel!
Zo ongeveer de perfecte wedstrijd. ALS dit niveau kan aangehouden worden, ook tegen betere ploegen, gaan we er dichtbij zijn.

Maar eerst liefst zonder enige stress maandag doorkomen.

Enkel jammer van die imbecielen die bij een 3-0 de match laten stil leggen door vuurwerk af te steken.

Valt me wel op dat er ineens exponentieel veel meer supporters zijn van Beveren dan anders het geval zou zijn... Veel kampioenen hoppers precies

Ik lees op GvA dat de match is stilgelegd wegens beledigingen aan Patro spelers/staff...dat lijkt me toch wel erg flauw?

Zolang Stijnen daar zit, kan ik hier wel van genieten. Alleen opletten dat hij hier niet mee leest :unsure: .

Heeft hij ook zijn assistent erop gegooid voor Radja?

Zolang Stijnen daar zit, kan ik hier wel van genieten. Alleen opletten dat hij hier niet mee leest :unsure: .

Heeft hij ook zijn assistent erop gegooid voor Radja?
Klopt, rare keuze tenzij hij geen controlerende middenvelder meer op de bank had en Radja niet meer verder kon.
Na de 2-1 wisselt hij wel nog 3 spelers waaronder Mbarki die er een kwartier eerder was opgekomen.

Ik denk dat er in het verleden al veel vreemdere wissels zijn gebeurd zoals Bosvelt voor Robben op Euro 2004

Hoeveel potten zijn dat nu al in 1B dit seizoen? Waanzinnig hoeveel.

Zaterdag Beerschot dus! Come on!!

We hebben al meer punten verloren in de laatste minuut dan gewonnen, is de consensus op het forum. Kortrijk staat bij ons gekend als de ploeg die gans de tijd in de blessuretijd weet te scoren.

Of dat waar is, laat ik in het midden. Heb te weinig wedstrijden gekeken om een uitspraak te doen.

Beerschot - Patro gestaakt. En het zou eens niet aan Patro liggen 😅
Stijnen bruskeert altijd, zet daar een andere coach en is er 99% zeker niets aan de hand.

Ook zou Radja de supporters van Beerschot zijn gaan uitdagen na zijn goal waarna de supporters van Beerschot reageerden.

edit: wij hebben idd veel goals gemaakt in extra tijd, we hebben van de 32 matchen 8 matchen over de streep getrokken in extra tijd en 2x verloren (bron https://www.transfermarkt.be/challe...ange=90';Afgefloten&time_start=91&time_end=AB)

Nochtans een unicum dat een match wordt stilgelegd omdat er gezangen zijn over de moeder van iemand. Elke week wordt er wel ergens 'uw moeder is een ****' gezongen.

Instagram post van Nainggolan

IMG_1734.png

Nochtans een unicum dat een match wordt stilgelegd omdat er gezangen zijn over de moeder van iemand. Elke week wordt er wel ergens 'uw moeder is een ****' gezongen.
ik moet zeggen dat ik dit al enige tijd niet meer gehoord heb langs onze velden. En ja het is gewoon terecht dat de match wordt stilgelegd voor zo'n zaken.

Als Beerschot sympathisant vind ik het ook maar een zéér triestige boel hoor.

Dat ze Radja op de korrel willen nemen, snap ik nog, maar kan je dan echt niets ludieker verzinnen?

Terug
Bovenaan